Nissan Fan Club - Hungary

  • A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése
Home Hírek Legfrissebb hírek 350 lóerős NISMO 370Z


Közösségi média: Neked egy kattintás, nekünk elismerés!
Hasznosnak ítéled az oldalt és ajánlanád ismerőseidnek? Tudod mit kell tenned. Wink

350 lóerős NISMO 370Z

E-mail Nyomtatás PDF

Lehullt a lepel a 370Z sportkupé NISMO-változatáról a New York-i Autószalonon: az autó 350 lóerős motorral és egy szolíd, de annál látványosabb tuningcsomaggal kerül a kereskedésekbe, egyelőre kizárólag az Egyesült Államokban.

350 lóerős NISMO 370ZEgy tuningcsomag akkor lehet igazán sikeres, ha az eredménye látványos, mégis megfizethető és hagyja érvényesülni az alapmodell harmóniáját. Ezt az egyensúlyt próbálták megtalálni a NISMO szakemberei is, érzésünk szerint sikerrel. A 3,7 literes V6-os motorhoz alig nyúltak, de így is sikerült a teljesítményét 332-ről 350 lóerőre, nyomatékát pedig 374 Nm-re emelni. Egyelőre nem ismert, hogy ez számszerűen mire elegendő, de ekkora teljesítménytöbblet már épp érzékelhető. Ugyanez áll a futóműre is: az alapmodellhez képest valamivel feszesebbre hangolták, és a 19 colos szuperkönnyű RAYS felnikre szerelt, elöl 245/40-es, hátul pedig 285/35-ös Yokohama gumiabroncsok is segítenek közvetlenebbé tenni az autó reakcióit, de azért betonkemény versenyfutóműről szó sincs.

Az alapfelszereltség része a részlegesen önzáró differenciálmű, de a mérnökök a sportfékekről sem feledkeztek meg. A beltérben minden kiegészítő NISMO-logós (még a fordulatszámmérő is egyedi) és az új 370Z kizárólag hatfokozatú manuális váltóval lesz megvásárolható.

A műszaki módosítások mellett a NISMO 370Z legvonzóbb tulajdonsága azonban nem a motor vagy a futómű új karaktere, hanem az átdolgozott karosszéria. Csupán a lökhárítókat cserélték le, és a csomagtérfedélre szereltek egy nagyobb légterelőt, de az autó fellépését ennyivel is sikerült teljesen megváltoztatni. Az orra hosszabb lett, és a sárvédőívekből kinövő bordák csak tovább erősítik ezt az érzést, az első légbeömlő viszont egyszerűbb kialakítású, így elölről nézve áramvonalasabbnak látszik a NISMO Z. Hátul épp fordítva: a lökhárítóban kialakított óriási diffúzor és a nagy hátsó spoiler ziláltabb külsőt kölcsönöz a farrésznek - ugyanakkor mindkét megoldás hatékonyan növeli a hátsó tengelyre jutó leszorítóerőt, így hatékonyan növelik a stabilitást nagy sebességnél.

Nem valószínű, hogy a tuningcsomag gyökeresen megváltoztatná a 370Z alapvető tulajdonságait, de alkalmasnak tűnik rá, hogy még komolyabb sportkocsinak láttassa, méghozzá úgy, hogy egy szemernyit sem ront az eredeti összhangon. Nem csodálkoznánk rajta, ha a vásárlók jelentős része már eleve így rendelné meg a típust.

(Forrás: TotalCar.hu, Origo.hu)

 

Móka Smile

A tanító néni kérdezi Mórickától:
- Hogyan szaporodnak a virágok?
- Hááát, a virágokat speciel nem tudom...

Friss hirdetések

Friss fórum hozzászólások

 Általános Almera topic (7180)
Beküldő: egonca 
2018.12.05 18:44:15
 Adok-veszek (Primera) (1240)
Beküldő: Blo107 
2018.11.23 23:16:46
 Általános kérdések (Primera) (5204)
Beküldő: Blo107 
2018.11.23 23:15:05
 Nissan Almera fordulati problémák (92)
Beküldő: deco 
2018.11.13 18:03:45
 Primera P12 (1099)
Beküldő: Vlad 
2018.10.16 19:35:17