Nissan Fan Club - Hungary

  • A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése


Közösségi média: Neked egy kattintás, nekünk elismerés!
Hasznosnak ítéled az oldalt és ajánlanád ismerőseidnek? Tudod mit kell tenned. Wink

Váltó

Váltó

Úgy emléxem volt már erre topic de nem találom ezért nyitok újat, Gondolom más is szopott már vele, nem csak én. Mitóta a családban van a gép az 5.ik váltó ment szarrá tegnap. A szokásos 5.ik probléma jött elő, de nem ugy mint szokott. Az elméletem a következő, egyszerüen ****rákopik a csapágy és gázadáskor a tengely elmozdul valamelyik irányba és kidobja 5.ikből. Azért sejtem ezt , mert ha nem gyorsitok intenziven akkor marad a helyén, de amint keményen odalépek kivágja. És azért szokott totál ****rámenni a szinkron rajta mert az userek eröltetik vissza mikor kivágja. Kiderül majd ha szétszedtem.

Szerkesztette: NISSAN16V
2010-04-17 19:04:45

NISSAN16V
Veterán tag
useravatar
Offline
3043 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Váltó

nem látom a cimet elcsesztem valamit?

NISSAN16V
Veterán tag
useravatar
Offline
3043 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Váltó

NISSAN16V írta:

Úgy emléxem volt már erre topic de nem találom ezért nyitok újat, Gondolom más is szopott már vele, nem csak én. Mitóta a családban van a gép az 5.ik váltó ment szarrá tegnap. A szokásos 5.ik probléma jött elő, de nem ugy mint szokott. Az elméletem a következő, egyszerüen ****rákopik a csapágy és gázadáskor a tengely elmozdul valamelyik irányba és kidobja 5.ikből. Azért sejtem ezt , mert ha nem gyorsitok intenziven akkor marad a helyén, de amint keményen odalépek kivágja. És azért szokott totál ****rámenni a szinkron rajta mert az userek eröltetik vissza mikor kivágja. Kiderül majd ha szétszedtem.

várjuk a fejleményeket,de még jó hogy van másik.big_smile

l janny
Tag
useravatar
Offline
228 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Váltó

NISSAN16V írta:

Úgy emléxem volt már erre topic de nem találom ezért nyitok újat, Gondolom más is szopott már vele, nem csak én. Mitóta a családban van a gép az 5.ik váltó ment szarrá tegnap. A szokásos 5.ik probléma jött elő, de nem ugy mint szokott. Az elméletem a következő, egyszerüen ****rákopik a csapágy és gázadáskor a tengely elmozdul valamelyik irányba és kidobja 5.ikből. Azért sejtem ezt , mert ha nem gyorsitok intenziven akkor marad a helyén, de amint keményen odalépek kivágja. És azért szokott totál ****rámenni a szinkron rajta mert az userek eröltetik vissza mikor kivágja. Kiderül majd ha szétszedtem.

Nem hiszem, hogy a csapágy hibája okozná, mert hangossabbá válna a váltó. Különbenis a differenciál csapágyak szoktak elhalni inkább. Az ötödik szinron szokta megadni magát az 5. fokozati fogaskeréken, ill a szinkrin koszorún. Mint ahogy közülünk némelyek megtapasztzalták ez típushiba, és valahol 94 táján javították ki. Ha nincs (ill. nem volt) túltöltve a váltó olajjal, akkor ez a hiba előbb-utóbb előjön. Nem ecsetelném tovább, a fórumon többször foglakoztunk evvel.

Menyus

menyus
Parkváros
useravatar
Offline
639 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Váltó

menyus írta:

NISSAN16V írta:

Úgy emléxem volt már erre topic de nem találom ezért nyitok újat, Gondolom más is szopott már vele, nem csak én. Mitóta a családban van a gép az 5.ik váltó ment szarrá tegnap. A szokásos 5.ik probléma jött elő, de nem ugy mint szokott. Az elméletem a következő, egyszerüen ****rákopik a csapágy és gázadáskor a tengely elmozdul valamelyik irányba és kidobja 5.ikből. Azért sejtem ezt , mert ha nem gyorsitok intenziven akkor marad a helyén, de amint keményen odalépek kivágja. És azért szokott totál ****rámenni a szinkron rajta mert az userek eröltetik vissza mikor kivágja. Kiderül majd ha szétszedtem.

Nem hiszem, hogy a csapágy hibája okozná, mert hangossabbá válna a váltó. Különbenis a differenciál csapágyak szoktak elhalni inkább. Az ötödik szinron szokta megadni magát az 5. fokozati fogaskeréken, ill a szinkrin koszorún. Mint ahogy közülünk némelyek megtapasztzalták ez típushiba, és valahol 94 táján javították ki. Ha nincs (ill. nem volt) túltöltve a váltó olajjal, akkor ez a hiba előbb-utóbb előjön. Nem ecsetelném tovább, a fórumon többször foglakoztunk evvel.

Menyus

sziasztok akkór ha váltót cserélek érdemesseb 94 feletti évjáratuból válogatni?

l janny
Tag
useravatar
Offline
228 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Váltó

menyus írta:

NISSAN16V írta:

Úgy emléxem volt már erre topic de nem találom ezért nyitok újat, Gondolom más is szopott már vele, nem csak én. Mitóta a családban van a gép az 5.ik váltó ment szarrá tegnap. A szokásos 5.ik probléma jött elő, de nem ugy mint szokott. Az elméletem a következő, egyszerüen ****rákopik a csapágy és gázadáskor a tengely elmozdul valamelyik irányba és kidobja 5.ikből. Azért sejtem ezt , mert ha nem gyorsitok intenziven akkor marad a helyén, de amint keményen odalépek kivágja. És azért szokott totál ****rámenni a szinkron rajta mert az userek eröltetik vissza mikor kivágja. Kiderül majd ha szétszedtem.

Nem hiszem, hogy a csapágy hibája okozná, mert hangossabbá válna a váltó. Különbenis a differenciál csapágyak szoktak elhalni inkább. Az ötödik szinron szokta megadni magát az 5. fokozati fogaskeréken, ill a szinkrin koszorún. Mint ahogy közülünk némelyek megtapasztzalták ez típushiba, és valahol 94 táján javították ki. Ha nincs (ill. nem volt) túltöltve a váltó olajjal, akkor ez a hiba előbb-utóbb előjön. Nem ecsetelném tovább, a fórumon többször foglakoztunk evvel.

Menyus

fuulig volt töltve olajjal, és volt valami zörgő hangja mikor feltettem, ugy hogy állt a kocsi csak a nyelestengely jár olyankor, és az 5.ik sznikron meg azon van. de meglátom ha szétkapom.

NISSAN16V
Veterán tag
useravatar
Offline
3043 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Váltó

és azért nem hiszem hogy szinkron mert szépen veszi és megy is de ha nagygázt adok akkor dobja ki.

NISSAN16V
Veterán tag
useravatar
Offline
3043 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Váltó

de azt a mai napig nem vágom mi tartja bent a fokozatot a helyén. és valoban el van cseszve a fogaskereken a szinkron 1mm el rövidebb az 5.en, mint a többin.

NISSAN16V
Veterán tag
useravatar
Offline
3043 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Váltó

NISSAN16V írta:

de azt a mai napig nem vágom mi tartja bent a fokozatot a helyén. és valoban el van cseszve a fogaskereken a szinkron 1mm el rövidebb az 5.en, mint a többin.

Nem a szinron van elszúrva, hanem az olajozása. A P11 SR20-as váltónál a belső olajvezető műanyaglemezt cserélték és beraktak egy plussz csövet kívülre a vátóra, ami direkt a fokozathoz vezeti az olajat. Így ezekkel ilyen probléma nem fordul elő.

(Esetleg a fokozat rossz bentarását okozhatja még a rossz összerakásból adódó belső szinron feszítőrugó törése, deformációja is. Ekkor a fokozat rögzítő pöckök nem mennek a helyükre, nem marad fokozatban rendesen.)

menyus
Parkváros
useravatar
Offline
639 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Váltó

NISSAN16V írta:

Úgy emléxem volt már erre topic de nem találom ezért nyitok újat, Gondolom más is szopott már vele, nem csak én. Mitóta a családban van a gép az 5.ik váltó ment szarrá tegnap. A szokásos 5.ik probléma jött elő, de nem ugy mint szokott. Az elméletem a következő, egyszerüen ****rákopik a csapágy és gázadáskor a tengely elmozdul valamelyik irányba és kidobja 5.ikből. Azért sejtem ezt , mert ha nem gyorsitok intenziven akkor marad a helyén, de amint keményen odalépek kivágja. És azért szokott totál ****rámenni a szinkron rajta mert az userek eröltetik vissza mikor kivágja. Kiderül majd ha szétszedtem.

Azt hiszem említettem már én is , hogy a hátsó motortartó bak ha kivan és 5. fokozatban van a kocsi gázadásnál a váltórúd ráfekszik a menetstabilizátor rúdra és a fokozatból kifelé kényszeríti. Na ezt nézted már? Szerintem ezért mennek tönkre az 5. fokozatok. Ki nem veszi észre szépen ledarálja a szinkront  pár kilökés után. Nekem ugyan úgy kopik az 5. szinkron mint a többi fokozaté!!!!

autójavítás, lakatolás, épület lakatos munkák.
http://www.youtube.com/watch?v=wSPNIFCciN0

NISSAN
Megszállott tag
useravatar
Offline
663 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Váltó

Még nem néztem semmit, mert tegnapelőtt kezdte. Bár ezen a 2es szinkrongyürüje is sz** , és volt hogy 4et is furcsán vette, és elég csunya zörgő hang jött ki belőle első pillanattól, de nem volt idöm szarakodni vele, kellett a kocsi, nem állhat, munkaezköz. amig nem cserélem ki a váltót addig megint nincs 5.ik azt kész. Azt meg nem hiszem hogy egy ilyen kemény anyagot, 2-3 kidobás kinyirna, mert akkor már 2-esem se lenne. Az nagyon kivárós mert reccsen mint állat fölfele 3000rpm felett vissza meg mindig, ha nem várok ki. Mondtak egy fogaskerékgyártót csepelen, elviszek neki egy mintát, meglátjuk mit mond rá, ha jó árat akkor azonnal csináltatok 3-at.

Szerkesztette: NISSAN16V
2010-04-18 05:55:59

NISSAN16V
Veterán tag
useravatar
Offline
3043 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Váltó

NISSAN16V írta:

Még nem néztem semmit, mert tegnapelőtt kezdte. Bár ezen a 2es szinkrongyürüje is sz** , és volt hogy 4et is furcsán vette, és elég csunya zörgő hang jött ki belőle első pillanattól, de nem volt idöm szarakodni vele, kellett a kocsi, nem állhat, munkaezköz. amig nem cserélem ki a váltót addig megint nincs 5.ik azt kész. Azt meg nem hiszem hogy egy ilyen kemény anyagot, 2-3 kidobás kinyirna, mert akkor már 2-esem se lenne. Az nagyon kivárós mert reccsen mint állat fölfele 3000rpm felett vissza meg mindig, ha nem várok ki. Mondtak egy fogaskerékgyártót csepelen, elviszek neki egy mintát, meglátjuk mit mond rá, ha jó árat akkor azonnal csináltatok 3-at.

Pontosabban fokozat között marad, benne is van még meg már nincs, vagyis a szinkronon fog, Nekem is így volt szól a magnó észre sem veszed, van egy furcsa daráló hangja olyankor. Én még időben megtaláltam a hibát! De a te váltódban ezek szerint más gond is van!

Szerkesztette: NISSAN
2010-04-18 06:06:39

autójavítás, lakatolás, épület lakatos munkák.
http://www.youtube.com/watch?v=wSPNIFCciN0

NISSAN
Megszállott tag
useravatar
Offline
663 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Váltó

Majd okosabb leszek ha szétszedtem, de most nincs rá időm. Még megvan a gégi váltó ami eredetileg volt rajta annak csak az 5.je rosz, és amiben szétment a difi abban hibátlanok a szinkronok, kap uj csapágyakat és átrakom a régibe a komplet tengelyeket. Csak kéne tudni kb mennyi egy csapágyszett bele. A difin lévők, és a 2 tengelyen lévő golyócsapágy, bár ha marad idöm ma akkor lemegyek és megnézem, az előző váltó lent van a pinyóban darabokban

NISSAN16V
Veterán tag
useravatar
Offline
3043 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Váltó

Sziasztok!

Sajnos túl kellett esnem egy váltócserén, 220e volt az autóba, 50-60e km-enként rendszeresen cseréltem az olajat, de sohasem volt "túltöltve". A hibajelenség: 1-2 fokozatban terhekléskor erős kattogó zaj. Bontott váltót kapott az autó.
Abban kérnék tanácsot, ha van valakinek tapasztalata, hogy a P11-es váltót mennyivel érdemes "túltölteni". Gyárilag 3,5 liter olaj megy bele. Jól megemelve a jobb oldalát, még kb. 2 dl-t tudtam beletölteni. Ha kiszedném a km-óra jeladót, akkor ott még tudnék bele tölteni, de gondolom annyira azért nem szabad feltölteni, hogy a nyelesetengely szimmeringjéig érjen az olaj, mert akkor a szimmering  jóval nagyobb olajterhelésnek lenne kitéve. Nem szeretnék ennek a cseréje miatt szervízelni. Vagy tévedek? Kinek mi a tapasztalata, mennyivel érdemes túltölteni a váltót?
Előre is köszi.
Sziasztok: CsTom

CsTom
Primera 2.0 SLX
(A legszebb fajtából: P11)

CsTom
Új tag
useravatar
Offline
57 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Váltó

CsTom írta:

Sziasztok!

Sajnos túl kellett esnem egy váltócserén, 220e volt az autóba, 50-60e km-enként rendszeresen cseréltem az olajat, de sohasem volt "túltöltve". A hibajelenség: 1-2 fokozatban terhekléskor erős kattogó zaj. Bontott váltót kapott az autó.
Abban kérnék tanácsot, ha van valakinek tapasztalata, hogy a P11-es váltót mennyivel érdemes "túltölteni". Gyárilag 3,5 liter olaj megy bele. Jól megemelve a jobb oldalát, még kb. 2 dl-t tudtam beletölteni. Ha kiszedném a km-óra jeladót, akkor ott még tudnék bele tölteni, de gondolom annyira azért nem szabad feltölteni, hogy a nyelesetengely szimmeringjéig érjen az olaj, mert akkor a szimmering  jóval nagyobb olajterhelésnek lenne kitéve. Nem szeretnék ennek a cseréje miatt szervízelni. Vagy tévedek? Kinek mi a tapasztalata, mennyivel érdemes túltölteni a váltót?
Előre is köszi.
Sziasztok: CsTom

Kilométer hajtást kiveszed és a hajtásáig a műanyag részig feltöltöd! A szimeringet pont ezért találták fel......nekem 292ezer van a váltóban...semmi gond nem volt eddig..110ezret én hajtottam már bele, első perctől így feltöltöttem!
Ha esetleg van valakinek elfekvőben kilométerspirálja az szóljon, nekem elszakadt 1 hete!

autójavítás, lakatolás, épület lakatos munkák.
http://www.youtube.com/watch?v=wSPNIFCciN0

NISSAN
Megszállott tag
useravatar
Offline
663 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Váltó

Köszi, akkor így fogok tenni, csak előtte veszek még olajat.

Sziasztok: CsTom

CsTom
Primera 2.0 SLX
(A legszebb fajtából: P11)

CsTom
Új tag
useravatar
Offline
57 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Váltó

CsTom írta:

Köszi, akkor így fogok tenni, csak előtte veszek még olajat.

Sziasztok: CsTom

Én is váltócser előtt állok!
Érdekelne mennyi plusz olajat kell vennem az sr20de váltójához, h túl legyen töltve???
Még csak 4 litert vettem...

100nx & Wp12

VerteNX
useravatar
Offline
322 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Váltó

VerteNX írta:

CsTom írta:

Köszi, akkor így fogok tenni, csak előtte veszek még olajat.

Sziasztok: CsTom

Én is váltócser előtt állok!
Érdekelne mennyi plusz olajat kell vennem az sr20de váltójához, h túl legyen töltve???
Még csak 4 litert vettem...

Szia a 4 liter az elég és a kilóméter spirálnál kell betölteni mielőtt felteszed a váltót szedd ki mert az autón elég sz** hozzáférni ha be van rohadva.

Sr20det

ervin27
Megszállott tag
useravatar
Offline
568 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Váltó

Köszi, akkor megnyugodtam,  azt hittem a túltöltés plusz litert jelent!

100nx & Wp12

VerteNX
useravatar
Offline
322 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Váltó

VerteNX írta:

Köszi, akkor megnyugodtam,  azt hittem a túltöltés plusz litert jelent!

vigyázz a +literrel, mert ha túl sok a váltóolaj az sem jó, mert kinyomja a szimeringeket, és azt gondolom nem szeretnéd..

eladtam a sunny-t

nismo-z
Tag
useravatar
Offline
234 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Váltó

nismo-z írta:

VerteNX írta:

Köszi, akkor megnyugodtam,  azt hittem a túltöltés plusz litert jelent!

vigyázz a +literrel, mert ha túl sok a váltóolaj az sem jó, mert kinyomja a szimeringeket, és azt gondolom nem szeretnéd..

Sziasztok!

Na pont erről érdeklődtem én is, hogy pontosan mennyi is az a túltöltés, amit még a szimeringek elbírnak. NISSAN azt írta, hogy a km. óra jeladót kivéve annak a műanyag fogaskerekéig töltsem. Még nem vettem ki, de úgy gondolom, hogy kb. fél literrel tölteném fel onnan, de ha még nem lepi be a jeladó fogaskerekét, akkor még max 2 decit. Többet én sem gondolnék. Ha ez mind megvan, akkor kb. 4,2 L olaj lesz a váltóban.  (A gyári betöltőcsavarig 3,5 L megy bele.)
Emlékeztetőül az adatokhoz: P11, SR20-as mocival.

Köszi: CsTom

Szerkesztette: CsTom
2010-06-01 09:53:07

CsTom
Primera 2.0 SLX
(A legszebb fajtából: P11)

CsTom
Új tag
useravatar
Offline
57 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Váltó

Üdv Mindenkinek!
Nem akarok beleszólni mert nem értek hozzá!
De,én úgy tudom,hogyha túltöltöd a váltóolajat,
az a hő hatására tágul!?Ügyebár akkor peddig valahova mennie kell
+állitólag habosodik és elveszti a kenőhatását.
Ha nem így van légyszi írjatok mert akkor én is felöntöm.
Elöre is köszi.
Vőfi.

vöfi
Tag
useravatar
Offline
150 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Váltó

CsTom írta:

nismo-z írta:

VerteNX írta:

Köszi, akkor megnyugodtam,  azt hittem a túltöltés plusz litert jelent!

vigyázz a +literrel, mert ha túl sok a váltóolaj az sem jó, mert kinyomja a szimeringeket, és azt gondolom nem szeretnéd..

Sziasztok!

Na pont erről érdeklődtem én is, hogy pontosan mennyi is az a túltöltés, amit még a szimeringek elbírnak. NISSAN azt írta, hogy a km. óra jeladót kivéve annak a műanyag fogaskerekéig töltsem. Még nem vettem ki, de úgy gondolom, hogy kb. fél literrel tölteném fel onnan, de ha még nem lepi be a jeladó fogaskerekét, akkor még max 2 decit. Többet én sem gondolnék. Ha ez mind megvan, akkor kb. 4,2 L olaj lesz a váltóban.  (A gyári betöltőcsavarig 3,5 L megy bele.)
Emlékeztetőül az adatokhoz: P11, SR20-as mocival.

Köszi: CsTom

sziasztok!én is küszködök váltó problémával,5. hiány csak az érdekelne,hogy eggyátalán milyen olaj kell bele,mert én mikór megvettem a verdát elvittem egy állitolagos szerelőhöz,hogy tőlse fel illetve egy kicsit túl,és ha jól emlékszem 80-90w tell bele.hidegben egy kicsit nehéz kezelni de mikór melegszik jó.ja és valószinüleg úgy tünt el az 5. em hogy kevés olaj volt benne mert majdnem 2 liter ráment még a bennelévőre.l

l janny
Tag
useravatar
Offline
228 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Váltó

75W-90-es kell bele, pl. Castrol TAF-X, vagy amit kapsz emberi áron minőségit, amivel nem akad hidegen.

Ha 2 litert kellett utántölteni, akkor nem valamely szimeringnél folyt el az olaj?

A P11-es SR20DE váltóját nem kell túltölteni, mert egy átkötőcsővel megoldották a jobb kenést (főleg az 5. fokozatnál), persze ártani nem árt.  Így az előírt szintre feltöltött P11-es váltónál, ha nem engedi el a szimeringnél az olajat, az 5. fokozat szinkronja nem ütődik ki. Igen, ha eszetlenül túl van töltve a váltó, az olaj tágulása, ill. áramlása miatt kifolyik az olaj a levegőztetőn keresztül a váltóból. Túlnyomás nem lehet a levegőztető miatt, ezért a szimeringeknek baja nem lesz ettől, csak az autó alatt legfeljebb olajfolt lesz.

l janny írta:

sziasztok!én is küszködök váltó problémával,5. hiány csak az érdekelne,hogy eggyátalán milyen olaj kell bele,mert én mikór megvettem a verdát elvittem egy állitolagos szerelőhöz,hogy tőlse fel illetve egy kicsit túl,és ha jól emlékszem 80-90w tell bele.hidegben egy kicsit nehéz kezelni de mikór melegszik jó.ja és valószinüleg úgy tünt el az 5. em hogy kevés olaj volt benne mert majdnem 2 liter ráment még a bennelévőre.l

menyus
Parkváros
useravatar
Offline
639 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Váltó

menyus írta:

75W-90-es kell bele, pl. Castrol TAF-X, vagy amit kapsz emberi áron minőségit, amivel nem akad hidegen.

Ha 2 litert kellett utántölteni, akkor nem valamely szimeringnél folyt el az olaj?

nem mert nincs alatta meg nem is volt alatta olaj csak sajnos rohadtul el volt hanyagolva szerencsétlen.sad


A P11-es SR20DE váltóját nem kell túltölteni, mert egy átkötőcsővel megoldották a jobb kenést (főleg az 5. fokozatnál), persze ártani nem árt.  Így az előírt szintre feltöltött P11-es váltónál, ha nem engedi el a szimeringnél az olajat, az 5. fokozat szinkronja nem ütődik ki. Igen, ha eszetlenül túl van töltve a váltó, az olaj tágulása, ill. áramlása miatt kifolyik az olaj a levegőztetőn keresztül a váltóból. Túlnyomás nem lehet a levegőztető miatt, ezért a szimeringeknek baja nem lesz ettől, csak az autó alatt legfeljebb olajfolt lesz.

l janny írta:

sziasztok!én is küszködök váltó problémával,5. hiány csak az érdekelne,hogy eggyátalán milyen olaj kell bele,mert én mikór megvettem a verdát elvittem egy állitolagos szerelőhöz,hogy tőlse fel illetve egy kicsit túl,és ha jól emlékszem 80-90w tell bele.hidegben egy kicsit nehéz kezelni de mikór melegszik jó.ja és valószinüleg úgy tünt el az 5. em hogy kevés olaj volt benne mert majdnem 2 liter ráment még a bennelévőre.l

l janny
Tag
useravatar
Offline
228 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Fóruminfó

Fórum-statisztika:
 
témakör:
233
szavazás:
1
hozzászólás:
32313
eheti hozzászólások:
9
Felhasználó infó:
 
felhasználók:
3716
legújabb felhasználó:
TibuszHun
vonalban levő tagok:
0
vonalban levő vendégek:
72

Vonalban: 
Jelenleg egy tag sincs vonalban

Jelmagyarázat:

 Témakör
 Új
 Lezárt
 Kiemelt
 Aktív
 Új/Aktív
 Új/Lezárt
 Új kiemelt
 Lezárt/Aktív
 Aktív/Kiemelt
 Kiemelt/Lezárt
 Kiemelt/Aktív/Lezárt

Móka Smile

Egy férfit két meglepetés ér az élete során: amikor először nem áll fel másodszor, és amikor másodszor nem áll fel először!

Friss hirdetések

Friss fórum hozzászólások

 Általános Almera topic (7094)
Beküldő: Mozee07 
2018.05.20 17:06:17
 Általános kérdések (Primera) (5197)
Beküldő: Biriboy 
2018.05.13 16:19:28
 Primera alkatrészek (1810)
Beküldő: Biriboy 
2018.05.13 16:18:47
 Nissan Almera fordulati problémák (83)
Beküldő: samu 
2018.05.11 14:09:51
 Maxima (513)
Beküldő: nemeszo 
2018.05.08 20:10:15