Nissan Fan Club - Hungary

  • A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése


Közösségi média: Neked egy kattintás, nekünk elismerés!
Hasznosnak ítéled az oldalt és ajánlanád ismerőseidnek? Tudod mit kell tenned. Wink

Almera N16

Almera N16

nissan almera 1,8turbo 200le jelenleg.de készülöbe a 350le !!hehehe ha te is szeretnél akkor megtalálsz a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

nissanturbo
Új tag
useravatar
Offline
27 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Almera N16

nissanturbo írta:

nissan almera 1,8turbo 200le jelenleg.de készülöbe a 350le !!hehehe ha te is szeretnél akkor megtalálsz a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Érdekes autó lehet, mesélnél róla bővebben is?

dokeee
Törzsgárda tag
useravatar
Offline
289 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Almera N16

dokeee írta:

nissanturbo írta:

nissan almera 1,8turbo 200le jelenleg.de készülöbe a 350le !!hehehe ha te is szeretnél akkor megtalálsz a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Érdekes autó lehet, mesélnél róla bővebben is?

Igen pár részlet kellene, no meg pár fénykép is, mert ez így nekem nem mond semmit. Az eredeti motor lett módosítva vagy egy másik turbós motor került bele?

menyus
Parkváros
useravatar
Offline
639 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Almera N16

menyus írta:

dokeee írta:

nissanturbo írta:

nissan almera 1,8turbo 200le jelenleg.de készülöbe a 350le !!hehehe ha te is szeretnél akkor megtalálsz a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Érdekes autó lehet, mesélnél róla bővebben is?

Igen pár részlet kellene, no meg pár fénykép is, mert ez így nekem nem mond semmit. Az eredeti motor lett módosítva vagy egy másik turbós motor került bele?

halli.az eredeti motorra let felakasztva a K03as turbo ami 0,5 ös bar on üzemel és igy 200le ha még alakitunk rajta meg lehet tölteni 0,8 al de igy csökkenteni kell a kompresziot!mostmár))de ha bele tesszük az SR20at akkor 0,5nél az 240lo!és ha rakok bele kompreszios dugattyut akkor a határ kb 400 450lo..de lehet több is csak akkor kell már egy pár dolgo kell cserélni((és az pénz..de szerintem ez a 300 400 500 lo az tökéletessen elég alázni!!

nissanturbo
Új tag
useravatar
Offline
27 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Almera N16

dokeee írta:

nissanturbo írta:

nissan almera 1,8turbo 200le jelenleg.de készülöbe a 350le !!hehehe ha te is szeretnél akkor megtalálsz a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Érdekes autó lehet, mesélnél róla bővebben is?

halli..egy 1,8as motor lett turbositva ami a gyári 116 le volt..igy kb 200lett))de lehetne még huzni de akkor le kéne vinni a kompresszio viszonyt.akkor meg lehetne tölteni 0,8 al! de ha akarom akkor bele rakunk egy SR20ast a 150le azt meg lehet tölteni 0,5 el ami 240 50 le!!!de lehet többet is kihozni belölle 350 400 500 600 csak akkor anyagi ráforditás kell!!nézd meg a használtauton az alerát mert nem took ide képet tölteni!..2003 as nincs rajta lökös mert nem fért fel a küller hütötöl,de csinálunk egy tök joot rá!!ami persze mi csinálunk és nem veszük!!

nissanturbo
Új tag
useravatar
Offline
27 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Almera N16

nissanturbo írta:

dokeee írta:

nissanturbo írta:

nissan almera 1,8turbo 200le jelenleg.de készülöbe a 350le !!hehehe ha te is szeretnél akkor megtalálsz a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Érdekes autó lehet, mesélnél róla bővebben is?

halli..egy 1,8as motor lett turbositva ami a gyári 116 le volt..igy kb 200lett))de lehetne még huzni de akkor le kéne vinni a kompresszio viszonyt.akkor meg lehetne tölteni 0,8 al! de ha akarom akkor bele rakunk egy SR20ast a 150le azt meg lehet tölteni 0,5 el ami 240 50 le!!!de lehet többet is kihozni belölle 350 400 500 600 csak akkor anyagi ráforditás kell!!nézd meg a használtauton az alerát mert nem took ide képet tölteni!..2003 as nincs rajta lökös mert nem fért fel a küller hütötöl,de csinálunk egy tök joot rá!!ami persze mi csinálunk és nem veszük!!

amigy meg tood nézni a használtauton 2003as..nincs rajta lökös mert nem fért fel a küller hütötöl meg lehet ismerni ott van kép rolla kivül belül.

nissanturbo
Új tag
useravatar
Offline
27 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Almera N16

nissanturbo írta:

dokeee írta:

nissanturbo írta:

nissan almera 1,8turbo 200le jelenleg.de készülöbe a 350le !!hehehe ha te is szeretnél akkor megtalálsz a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Érdekes autó lehet, mesélnél róla bővebben is?

halli..egy 1,8as motor lett turbositva ami a gyári 116 le volt..igy kb 200lett))de lehetne még huzni de akkor le kéne vinni a kompresszio viszonyt.akkor meg lehetne tölteni 0,8 al! de ha akarom akkor bele rakunk egy SR20ast a 150le azt meg lehet tölteni 0,5 el ami 240 50 le!!!de lehet többet is kihozni belölle 350 400 500 600 csak akkor anyagi ráforditás kell!!nézd meg a használtauton az alerát mert nem took ide képet tölteni!..2003 as nincs rajta lökös mert nem fért fel a küller hütötöl,de csinálunk egy tök joot rá!!ami persze mi csinálunk és nem veszük!!

még valami a teljesitmény növeléssel kell befecskendezöt cserélni!!erre a célra a skyline megfelelö!!abbol lehet találni különbözö méretüeket))meg persze egy joo uzemanyag pumpa!!!

nissanturbo
Új tag
useravatar
Offline
27 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Almera N16

nissanturbo írta:

menyus írta:

dokeee írta:


Érdekes autó lehet, mesélnél róla bővebben is?

Igen pár részlet kellene, no meg pár fénykép is, mert ez így nekem nem mond semmit. Az eredeti motor lett módosítva vagy egy másik turbós motor került bele?

halli.az eredeti motorra let felakasztva a K03as turbo ami 0,5 ös bar on üzemel és igy 200le ha még alakitunk rajta meg lehet tölteni 0,8 al de igy csökkenteni kell a kompresziot!mostmár))de ha bele tesszük az SR20at akkor 0,5nél az 240lo!és ha rakok bele kompreszios dugattyut akkor a határ kb 400 450lo..de lehet több is csak akkor kell már egy pár dolgo kell cserélni((és az pénz..de szerintem ez a 300 400 500 lo az tökéletessen elég alázni!!

még valami ..a teljesitmény növekedéshez kell befecskendezöket cserélni!!erre a skyline megfelelö..meg egy joo üzemanyag pumpa!!

nissanturbo
Új tag
useravatar
Offline
27 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Almera N16

nissanturbo írta:

nissanturbo írta:

menyus írta:


Igen pár részlet kellene, no meg pár fénykép is, mert ez így nekem nem mond semmit. Az eredeti motor lett módosítva vagy egy másik turbós motor került bele?

halli.az eredeti motorra let felakasztva a K03as turbo ami 0,5 ös bar on üzemel és igy 200le ha még alakitunk rajta meg lehet tölteni 0,8 al de igy csökkenteni kell a kompresziot!mostmár))de ha bele tesszük az SR20at akkor 0,5nél az 240lo!és ha rakok bele kompreszios dugattyut akkor a határ kb 400 450lo..de lehet több is csak akkor kell már egy pár dolgo kell cserélni((és az pénz..de szerintem ez a 300 400 500 lo az tökéletessen elég alázni!!

még valami ..a teljesitmény növekedéshez kell befecskendezöket cserélni!!erre a skyline megfelelö..meg egy joo üzemanyag pumpa!!

Nahát, soha nem gondoltam volna, hogy egy ilyen működhet, és ez az eredeti 210ccm injektorokkal 200 lóerő? A hajtáslánccal is csináltatok valamit? Az elektronikát ti programoztátok?

dokeee
Törzsgárda tag
useravatar
Offline
289 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Almera N16

dokeee írta:

nissanturbo írta:

nissanturbo írta:


halli.az eredeti motorra let felakasztva a K03as turbo ami 0,5 ös bar on üzemel és igy 200le ha még alakitunk rajta meg lehet tölteni 0,8 al de igy csökkenteni kell a kompresziot!mostmár))de ha bele tesszük az SR20at akkor 0,5nél az 240lo!és ha rakok bele kompreszios dugattyut akkor a határ kb 400 450lo..de lehet több is csak akkor kell már egy pár dolgo kell cserélni((és az pénz..de szerintem ez a 300 400 500 lo az tökéletessen elég alázni!!

még valami ..a teljesitmény növekedéshez kell befecskendezöket cserélni!!erre a skyline megfelelö..meg egy joo üzemanyag pumpa!!

Nahát, soha nem gondoltam volna, hogy egy ilyen működhet, és ez az eredeti 210ccm injektorokkal 200 lóerő? A hajtáslánccal is csináltatok valamit? Az elektronikát ti programoztátok?

)))))))))na ez az sokan nem gondolnák hogy ez igy müködhet!!!pedig igen !!nincs semmi cserélve minden a gyári...az elektronika is!!!és a dugok is!!0,5 fölött kell cserélni,inyektort,áct,élektronikát,,de nem értem a hajtásláncal mit szeretnél csinálni???minek hozzá nyulni??tul van méretezve minden))a haveromé 350lo és a gyári féltengely.válto van alatta...sokan nem gondolják mit lehet kihozni egy autobol!!most itt a csomiba az sr20 as motorom,és bele rakjuk az N16ba)))és meg töltjük 1bar!!300paci)))lessz...mondjuk ebbe lesz kompreszios dugo..

nissanturbo
Új tag
useravatar
Offline
27 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Almera N16

nissanturbo írta:

dokeee írta:

nissanturbo írta:


még valami ..a teljesitmény növekedéshez kell befecskendezöket cserélni!!erre a skyline megfelelö..meg egy joo üzemanyag pumpa!!

Nahát, soha nem gondoltam volna, hogy egy ilyen működhet, és ez az eredeti 210ccm injektorokkal 200 lóerő? A hajtáslánccal is csináltatok valamit? Az elektronikát ti programoztátok?

)))))))))na ez az sokan nem gondolnák hogy ez igy müködhet!!!pedig igen !!nincs semmi cserélve minden a gyári...az elektronika is!!!és a dugok is!!0,5 fölött kell cserélni,inyektort,áct,élektronikát,,de nem értem a hajtásláncal mit szeretnél csinálni???minek hozzá nyulni??tul van méretezve minden))a haveromé 350lo és a gyári féltengely.válto van alatta...sokan nem gondolják mit lehet kihozni egy autobol!!most itt a csomiba az sr20 as motorom,és bele rakjuk az N16ba)))és meg töltjük 1bar!!300paci)))lessz...mondjuk ebbe lesz kompreszios dugo..

ja meg skyline inyektor))és vezérlö is..amit laptoppal álithato,ahogy szeretnéd..de ez egy másik téma)))

nissanturbo
Új tag
useravatar
Offline
27 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Almera N16

nissanturbo írta:

nissanturbo írta:

dokeee írta:


Nahát, soha nem gondoltam volna, hogy egy ilyen működhet, és ez az eredeti 210ccm injektorokkal 200 lóerő? A hajtáslánccal is csináltatok valamit? Az elektronikát ti programoztátok?

)))))))))na ez az sokan nem gondolnák hogy ez igy müködhet!!!pedig igen !!nincs semmi cserélve minden a gyári...az elektronika is!!!és a dugok is!!0,5 fölött kell cserélni,inyektort,áct,élektronikát,,de nem értem a hajtásláncal mit szeretnél csinálni???minek hozzá nyulni??tul van méretezve minden))a haveromé 350lo és a gyári féltengely.válto van alatta...sokan nem gondolják mit lehet kihozni egy autobol!!most itt a csomiba az sr20 as motorom,és bele rakjuk az N16ba)))és meg töltjük 1bar!!300paci)))lessz...mondjuk ebbe lesz kompreszios dugo..

ja meg skyline inyektor))és vezérlö is..amit laptoppal álithato,ahogy szeretnéd..de ez egy másik téma)))

Ráakasztottál egy turbót, és hello, 200lóerő a 115-ből? Szerintem nem szeretnék ilyet.

dokeee
Törzsgárda tag
useravatar
Offline
289 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Almera N16

dokeee írta:

nissanturbo írta:

nissanturbo írta:


)))))))))na ez az sokan nem gondolnák hogy ez igy müködhet!!!pedig igen !!nincs semmi cserélve minden a gyári...az elektronika is!!!és a dugok is!!0,5 fölött kell cserélni,inyektort,áct,élektronikát,,de nem értem a hajtásláncal mit szeretnél csinálni???minek hozzá nyulni??tul van méretezve minden))a haveromé 350lo és a gyári féltengely.válto van alatta...sokan nem gondolják mit lehet kihozni egy autobol!!most itt a csomiba az sr20 as motorom,és bele rakjuk az N16ba)))és meg töltjük 1bar!!300paci)))lessz...mondjuk ebbe lesz kompreszios dugo..

ja meg skyline inyektor))és vezérlö is..amit laptoppal álithato,ahogy szeretnéd..de ez egy másik téma)))

Ráakasztottál egy turbót, és hello, 200lóerő a 115-ből? Szerintem nem szeretnék ilyet.

dokeee...szerintem te ne szeress ilyet!!!aki nem ért hozzá az ne is szoljon bele ebbe a dologba!!te milyet szeretnél??akkor ird már meg neked mid van...értesz ehez egyáltalán miböl mit lehet??nem toom mondtam e már az okos hülyéskedhet de a hülye ne okoskogyon!!!)))spojrerezd fel az autod kölcs rá.és attol biztos joo lessz majd!!egyébként ha ráakasztasz ezekre a motorokra egy turbot semmi baja nem lessz..de ha értenél egy kicsit is hozzá tudhatnád hogy minden tul van méretezve!!vegyél trabantot!!

nissanturbo
Új tag
useravatar
Offline
27 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Almera N16

kérek mindenkit hozzá nem értö személy forduljon kezelö orvosához vagy gyogyszerészéhez!!!!!!!

nissanturbo
Új tag
useravatar
Offline
27 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Almera N16

egyáltalán tudod hogy hogy kezdj neki egy auto tuningolásához?hogy lehet loeröt egy motorbol kicsavarni vagy mit kell cserélni ahoz hogy mükögyön...te hogy kezdenél neki 116rol 200 loerönek??ird már meg légyszives mert ez nagyon érdekelne)))meg szerintem mást is!!!amugy most az sr20 jön az N16 os ba..de gondolom neked már az is magas hogy hogy kerül bele))0,5 ön fog üzemelni ami 235lo...de ha akarom és brutális szeretnék lenni akkor fogom hozatok kompreszios dugot.meg hajtokart..és a turbot megtöltöm egy kopresszoral..igy 500lo...de ez neked már ez egy techikai csoda lehet hogy lehet ilyet is)))

nissanturbo
Új tag
useravatar
Offline
27 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Almera N16

Az írni nem tudók meg a magyar nyelv tanárukhoz!

Egyébként eddig csak dobálóztál szavakkal meg számokkal és semmi olyat nem írtál, vagy mutattál, ami alapján bárki komolyan vehetne. Egy kicsit szerényebb hozzáállással és tényszerű információkkal (például egy teljesítménymérés eredményével) kevesebb ellenérzéssel találkoznál.
Vannak itt is néhányan, akik szintén láttak már szétszedett autót, motort, nem biztos, hogy mindenkit hülyének kell nézni, aki nem ért veled egyet.

nissanturbo írta:

kérek mindenkit hozzá nem értö személy forduljon kezelö orvosához vagy gyogyszerészéhez!!!!!!!

Toyo: http://images.spritmonitor.de/411288_5.png
SX: http://images.spritmonitor.de/411289_5.png

Adamo_sx
Budapest
useravatar
Offline
549 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Almera N16

Adamo_sx írta:

Az írni nem tudók meg a magyar nyelv tanárukhoz!

Egyébként eddig csak dobálóztál szavakkal meg számokkal és semmi olyat nem írtál, vagy mutattál, ami alapján bárki komolyan vehetne. Egy kicsit szerényebb hozzáállással és tényszerű információkkal (például egy teljesítménymérés eredményével) kevesebb ellenérzéssel találkoznál.
Vannak itt is néhányan, akik szintén láttak már szétszedett autót, motort, nem biztos, hogy mindenkit hülyének kell nézni, aki nem ért veled egyet.

nissanturbo írta:

kérek mindenkit hozzá nem értö személy forduljon kezelö orvosához vagy gyogyszerészéhez!!!!!!!

Én sem értek hozzá, megyek is az orvosommal beszélgetni inkább smile

Almera n16 2002 qg15 +E85

sanyka
useravatar
Offline
494 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Almera N16

Turbósítani nem nagy kunszt, már amennyit én tudok róla. Fogsz egy turbót, rárakod, adsz egy kicsit több benyát és készSmile Ahham. A kérdés, hogy mennyi ideig... Ilyen alapon, én cserélek egy turbót, kiiktatom a wastegate-et, átállítom az üzemanyag-ellátást, és kész az 500 ló. Lepadlózom, 1-2-3, 4-esben kikönyököl a főtengely, kettétörik a dugó és a pofámba robban 4 liter olaj. De 1/4 mérföldön toltam egy 10 másodperces időt...
Érdemes megnézni az olyan motorokat, amiknek létezik szívó és turbó változata. Valamiért teljesen más kompresszióval, furat/löket aránnyal készülnek. Pedig mennyivel költséghatékonyabb lenne ugyanazt a motort erősebben csapágyazni, plusz a turbo?
Félreértés ne essék, lehet szívót turbósítani, ha rendesen foglalkoznak a motorral, és akár 100.000 km feletti futásteljesítmény is kihozható belőlük. (Ismerősöm 60.000nél jár egy 300 lovas vti-vel. 12 literes fogyasztás városban, olajat nem eszik.) Ha csak gyorsulgatni kell, jelentősen költséghatékonyabban el lehet járni velük, már ha ez a cél, ha szerencsénk van, 400 méter alatt az elektronika sem fog letiltani, mert a légtömegmérőtől a lambda szondáig olyan értékeket fog kapni, hogy lefagy szegény.
A motorok pedig túl vannak méretezve. Az én esetemben 115 ló, és 150re vannak  kalibrálva. Pedig tudni illik, turbósat egyszerűbb felhúzni. Egy cseppet. De a 115 lovas szívót sem hiszem, hogy 150 ló felettire kalibrálták volna. 1/4 mérföldet kibír. De egy kétliteres boxer 145 ellen nem szívesen versenyeznék vele az m7-esen...

fecskozoli
Tag
useravatar
Offline
206 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Almera N16

fecskozoli írta:

Turbósítani nem nagy kunszt, már amennyit én tudok róla. Fogsz egy turbót, rárakod, adsz egy kicsit több benyát és készSmile Ahham. A kérdés, hogy mennyi ideig... Ilyen alapon, én cserélek egy turbót, kiiktatom a wastegate-et, átállítom az üzemanyag-ellátást, és kész az 500 ló. Lepadlózom, 1-2-3, 4-esben kikönyököl a főtengely, kettétörik a dugó és a pofámba robban 4 liter olaj. De 1/4 mérföldön toltam egy 10 másodperces időt...
Érdemes megnézni az olyan motorokat, amiknek létezik szívó és turbó változata. Valamiért teljesen más kompresszióval, furat/löket aránnyal készülnek. Pedig mennyivel költséghatékonyabb lenne ugyanazt a motort erősebben csapágyazni, plusz a turbo?
Félreértés ne essék, lehet szívót turbósítani, ha rendesen foglalkoznak a motorral, és akár 100.000 km feletti futásteljesítmény is kihozható belőlük. (Ismerősöm 60.000nél jár egy 300 lovas vti-vel. 12 literes fogyasztás városban, olajat nem eszik.) Ha csak gyorsulgatni kell, jelentősen költséghatékonyabban el lehet járni velük, már ha ez a cél, ha szerencsénk van, 400 méter alatt az elektronika sem fog letiltani, mert a légtömegmérőtől a lambda szondáig olyan értékeket fog kapni, hogy lefagy szegény.
A motorok pedig túl vannak méretezve. Az én esetemben 115 ló, és 150re vannak  kalibrálva. Pedig tudni illik, turbósat egyszerűbb felhúzni. Egy cseppet. De a 115 lovas szívót sem hiszem, hogy 150 ló felettire kalibrálták volna. 1/4 mérföldet kibír. De egy kétliteres boxer 145 ellen nem szívesen versenyeznék vele az m7-esen...

Teljesen egyetértek.
A másik nagy kérdés a váltó/hajtáslánc. az is olyan mint a mosónők: korán halnak.
Ez szerintem nem az a típus amit jól lehet hegyezgetni...
Arra ott a lincoln marc 8-as: v8 4.6 szívó 280 paci, szívósor le, kompresszor fel, és 600 paci.
és a váltó/hajtáslánc erre van méretezve, max egy két kevlar surlódót kell váltóbatenni és csákesz. smile

Almera n16 2002 qg15 +E85

sanyka
useravatar
Offline
494 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Almera N16

Érdemes elolvasni 1-2 topicot Impreza és Evo tuninggal kapcsolatban. Amíg egy használható 450 ló feletti imprezzát összerakunk, hat millió felett lesz a tuning ára. Ugyanez egy Evo esetében max 2 millió, mert a blokk erre fel van készítve, ezért is kerül annyival többe gyárilag, mégis gyengébb, akinek több kell költsön pár százezret. Ráadásul bármely sufni megcsinálja, Imprezzával viszont csak az erre szakosodott szakik műhelyei foglalkoznak. Pedig már mindkettő feltöltött. Gyárilag!

fecskozoli
Tag
useravatar
Offline
206 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Almera N16

fecskozoli írta:

Turbósítani nem nagy kunszt, már amennyit én tudok róla. Fogsz egy turbót, rárakod, adsz egy kicsit több benyát és készSmile Ahham. A kérdés, hogy mennyi ideig... Ilyen alapon, én cserélek egy turbót, kiiktatom a wastegate-et, átállítom az üzemanyag-ellátást, és kész az 500 ló. Lepadlózom, 1-2-3, 4-esben kikönyököl a főtengely, kettétörik a dugó és a pofámba robban 4 liter olaj. De 1/4 mérföldön toltam egy 10 másodperces időt...
Érdemes megnézni az olyan motorokat, amiknek létezik szívó és turbó változata. Valamiért teljesen más kompresszióval, furat/löket aránnyal készülnek. Pedig mennyivel költséghatékonyabb lenne ugyanazt a motort erősebben csapágyazni, plusz a turbo?
Félreértés ne essék, lehet szívót turbósítani, ha rendesen foglalkoznak a motorral, és akár 100.000 km feletti futásteljesítmény is kihozható belőlük. (Ismerősöm 60.000nél jár egy 300 lovas vti-vel. 12 literes fogyasztás városban, olajat nem eszik.) Ha csak gyorsulgatni kell, jelentősen költséghatékonyabban el lehet járni velük, már ha ez a cél, ha szerencsénk van, 400 méter alatt az elektronika sem fog letiltani, mert a légtömegmérőtől a lambda szondáig olyan értékeket fog kapni, hogy lefagy szegény.
A motorok pedig túl vannak méretezve. Az én esetemben 115 ló, és 150re vannak  kalibrálva. Pedig tudni illik, turbósat egyszerűbb felhúzni. Egy cseppet. De a 115 lovas szívót sem hiszem, hogy 150 ló felettire kalibrálták volna. 1/4 mérföldet kibír. De egy kétliteres boxer 145 ellen nem szívesen versenyeznék vele az m7-esen...

a boxered el törpülne melletem...és tévedés hogy 116 az 150 loig van kalibrálva!!és egyébként nem nagy kunszt semmit megépiteni!!!és ez ugy van ahogy mondom..mit szeretnétek még kicserélni a motorba??nem értelek titeket...300lo nig csak elektronika ác és dugattyu..kompresziosra..ami eleve 9.5 re leviszi a kompresziot!!mit szeretnétek még kicserélni??

nissanturbo
Új tag
useravatar
Offline
27 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Almera N16

fecskozoli írta:

Érdemes elolvasni 1-2 topicot Impreza és Evo tuninggal kapcsolatban. Amíg egy használható 450 ló feletti imprezzát összerakunk, hat millió felett lesz a tuning ára. Ugyanez egy Evo esetében max 2 millió, mert a blokk erre fel van készítve, ezért is kerül annyival többe gyárilag, mégis gyengébb, akinek több kell költsön pár százezret. Ráadásul bármely sufni megcsinálja, Imprezzával viszont csak az erre szakosodott szakik műhelyei foglalkoznak. Pedig már mindkettő feltöltött. Gyárilag!

de itt nissan rol van szo!!és ha veszel egy dugo készlettet az sr20ba 130e egy elektronika nekem 70e..és a befecskendezök 20e..+a hengerfej tömités és a csavarok 25e..és igy 300 lo..és egy épitett motort ne rakj össze egy imprezával mert ugy is mögöttem lessz!!!

nissanturbo
Új tag
useravatar
Offline
27 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Almera N16

Adamo_sx írta:

Az írni nem tudók meg a magyar nyelv tanárukhoz!

Egyébként eddig csak dobálóztál szavakkal meg számokkal és semmi olyat nem írtál, vagy mutattál, ami alapján bárki komolyan vehetne. Egy kicsit szerényebb hozzáállással és tényszerű információkkal (például egy teljesítménymérés eredményével) kevesebb ellenérzéssel találkoznál.
Vannak itt is néhányan, akik szintén láttak már szétszedett autót, motort, nem biztos, hogy mindenkit hülyének kell nézni, aki nem ért veled egyet.

nissanturbo írta:

kérek mindenkit hozzá nem értö személy forduljon kezelö orvosához vagy gyogyszerészéhez!!!!!!!

ugy láttom nem elegen vannak akik értenének hozzá!!ezért nincs is sok ilyen almera az országban ami turbos!!!

nissanturbo
Új tag
useravatar
Offline
27 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Almera N16

nissanturbo írta:

Adamo_sx írta:

Az írni nem tudók meg a magyar nyelv tanárukhoz!

Egyébként eddig csak dobálóztál szavakkal meg számokkal és semmi olyat nem írtál, vagy mutattál, ami alapján bárki komolyan vehetne. Egy kicsit szerényebb hozzáállással és tényszerű információkkal (például egy teljesítménymérés eredményével) kevesebb ellenérzéssel találkoznál.
Vannak itt is néhányan, akik szintén láttak már szétszedett autót, motort, nem biztos, hogy mindenkit hülyének kell nézni, aki nem ért veled egyet.

nissanturbo írta:

kérek mindenkit hozzá nem értö személy forduljon kezelö orvosához vagy gyogyszerészéhez!!!!!!!

ugy láttom nem elegen vannak akik értenének hozzá!!ezért nincs is sok ilyen almera az országban ami turbos!!!

...ha akarjátok megtekinthetitek élöbe és akkor szoljatok hozzá!!!hogy mit és miért!!!ha ki jössz a 20 kerbe..ott megláthatod..amugy 20e ret mentem most le igy hogy turbos és 0,5 ön üzemel!!!semmi baja!!és nem is lessz!!!

nissanturbo
Új tag
useravatar
Offline
27 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Almera N16

nissanturbo írta:

nissanturbo írta:

Adamo_sx írta:

Az írni nem tudók meg a magyar nyelv tanárukhoz!

Egyébként eddig csak dobálóztál szavakkal meg számokkal és semmi olyat nem írtál, vagy mutattál, ami alapján bárki komolyan vehetne. Egy kicsit szerényebb hozzáállással és tényszerű információkkal (például egy teljesítménymérés eredményével) kevesebb ellenérzéssel találkoznál.
Vannak itt is néhányan, akik szintén láttak már szétszedett autót, motort, nem biztos, hogy mindenkit hülyének kell nézni, aki nem ért veled egyet.


ugy láttom nem elegen vannak akik értenének hozzá!!ezért nincs is sok ilyen almera az országban ami turbos!!!

...ha akarjátok megtekinthetitek élöbe és akkor szoljatok hozzá!!!hogy mit és miért!!!ha ki jössz a 20 kerbe..ott megláthatod..amugy 20e ret mentem most le igy hogy turbos és 0,5 ön üzemel!!!semmi baja!!és nem is lessz!!!

Aha...és a 116 lovadat 0,5-tel megfújva 200ló lett belőle?! Nem, semmi ezt tényleg publikálhatnád! smile

Leon
useravatar
Offline
806 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Fóruminfó

Fórum-statisztika:
 
témakör:
233
szavazás:
1
hozzászólás:
32449
eheti hozzászólások:
3
Felhasználó infó:
 
felhasználók:
3727
legújabb felhasználó:
siragnoebrad
vonalban levő tagok:
0
vonalban levő vendégek:
68

Vonalban: 
Jelenleg egy tag sincs vonalban

Jelmagyarázat:

 Témakör
 Új
 Lezárt
 Kiemelt
 Aktív
 Új/Aktív
 Új/Lezárt
 Új kiemelt
 Lezárt/Aktív
 Aktív/Kiemelt
 Kiemelt/Lezárt
 Kiemelt/Aktív/Lezárt

Móka Smile

Változó korban vagyok: eddig utána felejtettem el begombolni a sliccemet, mostanság meg előtte kigombolni.

Friss hirdetések

Friss fórum hozzászólások

 Nissan Almera fordulati problémák (92)
Beküldő: deco 
2018.11.13 18:03:45
 Általános Almera topic (7173)
Beküldő: Gyarmati_ 
2018.11.10 12:49:26
 Általános kérdések (Primera) (5203)
Beküldő: Blo107 
2018.11.07 21:41:17
 Primera P12 (1099)
Beküldő: Vlad 
2018.10.16 19:35:17
 Villamosság (355)
Beküldő: 1laciapu 
2018.10.14 20:07:40