Nissan Fan Club - Hungary

  • A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése


Közösségi média: Neked egy kattintás, nekünk elismerés!
Hasznosnak ítéled az oldalt és ajánlanád ismerőseidnek? Tudod mit kell tenned. Wink

E85 Bio Power

E85 Bio Power

Sziasztok (Adamo Én már nem akartam szétoffolni a topic-od)
Ki lenne az a vállalkozó szellemű uriember aki belefogna egy GA16DE hengerenkénti injektoros sunny ECU átírásába hogy hajlandó legyen full E85 -el menni.
Ja és hogy AC és Injectorok elbírják e.

Nissan Silvia CA18ET
Nissan Sunny 1.6 SR

peet
Törzsgárda tag
useravatar
Offline
416 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: E85 Bio Power

peet írta:

Sziasztok (Adamo Én már nem akartam szétoffolni a topic-od)
Ki lenne az a vállalkozó szellemű uriember aki belefogna egy GA16DE hengerenkénti injektoros sunny ECU átírásába hogy hajlandó legyen full E85 -el menni.
Ja és hogy AC és Injectorok elbírják e.

Járt nálam egy GA16DE motoros Sunny, annak az ECU-je nem volt alkalmas, arra, hogy átírjam a programát, mert ebben a bizonyos "half size" ECU volt, amiben a program nem egy EPROM-ban, hanem valamelyik cél IC-ben van elrejtve. Elég sokféle változat készült a Nissan ECU-kből. Ha el tudnád kültenin az ECU számát, ill. egy képet a belsejéről biztosabbat tudnék mondani.

Menyus

menyus
Parkváros
useravatar
Offline
639 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: E85 Bio Power

Ok!
A napokban megejtem a fényképet és leírom a számát.
Köszönöm!

Nissan Silvia CA18ET
Nissan Sunny 1.6 SR

peet
Törzsgárda tag
useravatar
Offline
416 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: E85 Bio Power

ÜdvSmile
Kerestem a levélküldést, de valahogy bonyolult ez nekemSmile Azért kerestelek Menyus, mert egyre érintőbb ez az E85 kérdés, Feri aztmondta spórol vele, de tény, hogy nála a fogyasztás számomra megdöbbentően magas, nála viszont vannak más módosítások is persze. Tudnál nekem segíteni ebben a kérdésben?
Köszi.

Kandur_Bandi
Új tag
useravatar
Offline
43 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: E85 Bio Power

Kandur_Bandi írta:

ÜdvSmile
Kerestem a levélküldést, de valahogy bonyolult ez nekemSmile Azért kerestelek Menyus, mert egyre érintőbb ez az E85 kérdés, Feri aztmondta spórol vele, de tény, hogy nála a fogyasztás számomra megdöbbentően magas, nála viszont vannak más módosítások is persze. Tudnál nekem segíteni ebben a kérdésben?
Köszi.

Engem a 06-30-331-8936 telefonszámon tudsz elérni. Szóban elmondom a lehetőségeket.

Igen a Feri gépe unikum és egyre kevesebb köze van a sima SR20Di-hez. A tied mivel csak gyári alkatrészekből áll könnyebben adaptálható az E85-höz.

Elöljáróban pár tény. E85-el kb. 20% fogyasztásnövekedés tapasztalható ugyanolyan vezetési stílus mellett. A teljesítmény és nyomaték kb. 10%-ot nő általában. Az E85 gyenge pontja a hidegindítás, ezért hidegben idításkor jobban be kell dúsítani. (Ezért télen rövid utakra használva még némi extra fogyasztás-növekedés is tapasztalható.)

Én minkét autómat átállítottam E85/Benzin üzemre (a Mitsu még gázzal is megy), jók a tapasztalataim.

Menyus

menyus
Parkváros
useravatar
Offline
639 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: E85 Bio Power

Sziasztok!
Szerintetek qg15de almera n16 alkalmassá tehető e85re?
Előre is köszi smile
Üdv /me

Almera n16 2002 qg15 +E85

sanyka
useravatar
Offline
494 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: E85 Bio Power

menyus írta:

peet írta:

Sziasztok (Adamo Én már nem akartam szétoffolni a topic-od)
Ki lenne az a vállalkozó szellemű uriember aki belefogna egy GA16DE hengerenkénti injektoros sunny ECU átírásába hogy hajlandó legyen full E85 -el menni.
Ja és hogy AC és Injectorok elbírják e.

Járt nálam egy GA16DE motoros Sunny, annak az ECU-je nem volt alkalmas, arra, hogy átírjam a programát, mert ebben a bizonyos "half size" ECU volt, amiben a program nem egy EPROM-ban, hanem valamelyik cél IC-ben van elrejtve. Elég sokféle változat készült a Nissan ECU-kből. Ha el tudnád kültenin az ECU számát, ill. egy képet a belsejéről biztosabbat tudnék mondani.

Menyus

igen sajnos nekem volt..azóta is benzinnel megy.. 50-50%-ban pedig felment 10L-re a fogyi..úgy meg nem éri meg járni vele, + nekem semmi más nem lett rajta állítva, úgy pedig teljesítmény csökkenés volt tapasztalható..sajna

eladtam a sunny-t

nismo-z
Tag
useravatar
Offline
234 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: E85 Bio Power

Kandur_Bandi írta:

ÜdvSmile
Kerestem a levélküldést, de valahogy bonyolult ez nekemSmile Azért kerestelek Menyus, mert egyre érintőbb ez az E85 kérdés, Feri aztmondta spórol vele, de tény, hogy nála a fogyasztás számomra megdöbbentően magas, nála viszont vannak más módosítások is persze. Tudnál nekem segíteni ebben a kérdésben?
Köszi.

Igen, nekem magasabb, mint nektek! De nekem azért bele van kalkulálva a minden reggeli "szívatós" bemelegítős járatás! ami 1 tanknál figyelve 70 perc járatás dúsítással! Amit ha 100-s adatra lebontok akkor 1.3 literrel kevesebb a 100-as adatom!
A múlt héten 70% e85 és 30%benzinnel jártam ki egy tankkal benzin programmal! Szegény volt a keverék így de lekezelte még ezt is! Az átlag fogyasztásom ezekkel együtt volt 11,8L amiből a reggeli melegítést levéve kb 10,3 L/100km! Hangsúlyozom, hogy ez benzin progival tudta! Tisztán 95-sel is hasonló volt a fogyasztásom!
Jelenleg full E85-el járok, + benzin nélkül! Nincs gond az indításommal még így sem!
A fogyasztásom kb max 1-1,5 literrel lesz több mint az előbb említett verziókban! Vagy is max 13 L/100km mindent figyelembe véve! A különbözetet leszámítva is spórolós a pénztárcád!
Annyit még, hogy így full E85-el a városi közlekedésben nem kell kivenni az 5. fokozatból sem!wink Csak egy finom gázfröccs és megvan a sávváltás!lol
Ne az én fogyasztásommal kell nektek számolni, hanem a saját kocsitok 95-el való fogyasztását kell alapul venni, és attól a fogyasztástól fog nőni max 2 litert, de az már szerintem sok is !

autójavítás, lakatolás, épület lakatos munkák.
http://www.youtube.com/watch?v=wSPNIFCciN0

NISSAN
Megszállott tag
useravatar
Offline
663 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: E85 Bio Power

Na jó, de a fogyazstáscsökkenés nagymértékben függ attól hogy alapból menyire volt dús a keverék, mert egyes kismotoros autóknál láttam, hogy csökent a fogyasztás E85-el, és átalakítás nélkül jobban is ment. emeleltt még a következő napok/hetek eldöntik, mi lesz munka téren, mert ebben a hónapban kb 350km-et mentem csak, erre nincs értelme költeni, Amíg minden rendben volt megvolt a havi 2500km is úgy már van jelentősége.

Kandur_Bandi
Új tag
useravatar
Offline
43 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: E85 Bio Power

Kandur_Bandi írta:

Na jó, de a fogyazstáscsökkenés nagymértékben függ attól hogy alapból menyire volt dús a keverék, mert egyes kismotoros autóknál láttam, hogy csökent a fogyasztás E85-el, és átalakítás nélkül jobban is ment. emeleltt még a következő napok/hetek eldöntik, mi lesz munka téren, mert ebben a hónapban kb 350km-et mentem csak, erre nincs értelme költeni, Amíg minden rendben volt megvolt a havi 2500km is úgy már van jelentősége.

Pénteken megtudom mondani mennyit fogyasztott! De nagy eltérés nem lesz az előtte lévőtől! De megéri akkor is ha keveset mégy vele. Azt meg kétlem, hogy csökkent is a fogyi és átalakítás nélkül még jobban is ment!wink

autójavítás, lakatolás, épület lakatos munkák.
http://www.youtube.com/watch?v=wSPNIFCciN0

NISSAN
Megszállott tag
useravatar
Offline
663 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: E85 Bio Power

big_smile azt nem tettem hozzá hogy 1,3-as volt és 13litert evett?tongue

Kandur_Bandi
Új tag
useravatar
Offline
43 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: E85 Bio Power

Ma tankoltam megint, tudok mondani pontos adatot az E85-re!
90 forintos árkülönbséggel számoltam, mert 230-ért tankolok E85-t és így spórolt 1 hét alatt 3200ft!
1.1 literrel lett csak magasabb a fogyasztásom (11.8L-12.9l), mint benzinnel! pedig 35%-al van többre írva a progi neki!

autójavítás, lakatolás, épület lakatos munkák.
http://www.youtube.com/watch?v=wSPNIFCciN0

NISSAN
Megszállott tag
useravatar
Offline
663 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: E85 Bio Power

NISSAN írta:

Ma tankoltam megint, tudok mondani pontos adatot az E85-re!
90 forintos árkülönbséggel számoltam, mert 230-ért tankolok E85-t és így spórolt 1 hét alatt 3200ft!
1.1 literrel lett csak magasabb a fogyasztásom (11.8L-12.9l), mint benzinnel! pedig 35%-al van többre írva a progi neki!

Gratula, kb. ennyinek kell lennie városi használattal. Nekem az 1.5-ös Mitsu első E85-ös fogyasztása 10.2 lett. Ez sok városi és némi autópálya használat mellett jött ki, valamint a beállításokkor is elhasználtam egy csomó üzemanyagot. Most egy szegényebb keverékes programot írok, ahol alapjárat környékén hagyom csak az oxigén szenzorra szabályozni, kisterhelésre 15,5-ös AFR-t állítok be, mert kipróbáltam még nyomatékos vele és takarékosabb lesz. E feletti terhelésre marad minden a régiben.

Menyus

menyus
Parkváros
useravatar
Offline
639 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: E85 Bio Power

menyus írta:

NISSAN írta:

Ma tankoltam megint, tudok mondani pontos adatot az E85-re!
90 forintos árkülönbséggel számoltam, mert 230-ért tankolok E85-t és így spórolt 1 hét alatt 3200ft!
1.1 literrel lett csak magasabb a fogyasztásom (11.8L-12.9l), mint benzinnel! pedig 35%-al van többre írva a progi neki!

Gratula, kb. ennyinek kell lennie városi használattal. Nekem az 1.5-ös Mitsu első E85-ös fogyasztása 10.2 lett. Ez sok városi és némi autópálya használat mellett jött ki, valamint a beállításokkor is elhasználtam egy csomó üzemanyagot. Most egy szegényebb keverékes programot írok, ahol alapjárat környékén hagyom csak az oxigén szenzorra szabályozni, kisterhelésre 15,5-ös AFR-t állítok be, mert kipróbáltam még nyomatékos vele és takarékosabb lesz. E feletti terhelésre marad minden a régiben.

Menyus

Az jó, tavaszra megkereslek ez ügyben és majd dobunk rá egy hasonló progit is!

autójavítás, lakatolás, épület lakatos munkák.
http://www.youtube.com/watch?v=wSPNIFCciN0

NISSAN
Megszállott tag
useravatar
Offline
663 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: E85 Bio Power

NISSAN írta:

menyus írta:

NISSAN írta:

Ma tankoltam megint, tudok mondani pontos adatot az E85-re!
90 forintos árkülönbséggel számoltam, mert 230-ért tankolok E85-t és így spórolt 1 hét alatt 3200ft!
1.1 literrel lett csak magasabb a fogyasztásom (11.8L-12.9l), mint benzinnel! pedig 35%-al van többre írva a progi neki!

Gratula, kb. ennyinek kell lennie városi használattal. Nekem az 1.5-ös Mitsu első E85-ös fogyasztása 10.2 lett. Ez sok városi és némi autópálya használat mellett jött ki, valamint a beállításokkor is elhasználtam egy csomó üzemanyagot. Most egy szegényebb keverékes programot írok, ahol alapjárat környékén hagyom csak az oxigén szenzorra szabályozni, kisterhelésre 15,5-ös AFR-t állítok be, mert kipróbáltam még nyomatékos vele és takarékosabb lesz. E feletti terhelésre marad minden a régiben.

Menyus

Az jó, tavaszra megkereslek ez ügyben és majd dobunk rá egy hasonló progit is!

ez a téma engem is nagyon érdekelne.
de nem tudom milyen müa alkatrészeket csesz szét...
tudtok valami irodalomról?
Üdv: Sanyka

Almera n16 2002 qg15 +E85

sanyka
useravatar
Offline
494 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: E85 Bio Power

sanyka írta:

ez a téma engem is nagyon érdekelne.
de nem tudom milyen müa alkatrészeket csesz szét...
tudtok valami irodalomról?
Üdv: Sanyka

nekem műanyag szűrőt elég szépen elbontotta..a benne lévő papír egy műanyag karika félén van..na azt szépen elmarta..tehát benyaszűrőt csak fémet házasat tenni bele..
+ szűrő be és kimeneti szája/csöve rendesen rozsdás színű volt.

eladtam a sunny-t

nismo-z
Tag
useravatar
Offline
234 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: E85 Bio Power

nismo-z írta:

sanyka írta:

ez a téma engem is nagyon érdekelne.
de nem tudom milyen müa alkatrészeket csesz szét...
tudtok valami irodalomról?
Üdv: Sanyka

nekem műanyag szűrőt elég szépen elbontotta..a benne lévő papír egy műanyag karika félén van..na azt szépen elmarta..tehát benyaszűrőt csak fémet házasat tenni bele..
+ szűrő be és kimeneti szája/csöve rendesen rozsdás színű volt.

Köszi!
ami jobban aggaszt az a szivattyú.
valszeg szét kellene kapni és megnézni egész üzemanyagellátást...

Almera n16 2002 qg15 +E85

sanyka
useravatar
Offline
494 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: E85 Bio Power

sanyka írta:

nismo-z írta:

sanyka írta:

ez a téma engem is nagyon érdekelne.
de nem tudom milyen müa alkatrészeket csesz szét...
tudtok valami irodalomról?
Üdv: Sanyka

nekem műanyag szűrőt elég szépen elbontotta..a benne lévő papír egy műanyag karika félén van..na azt szépen elmarta..tehát benyaszűrőt csak fémet házasat tenni bele..
+ szűrő be és kimeneti szája/csöve rendesen rozsdás színű volt.

Köszi!
ami jobban aggaszt az a szivattyú.
valszeg szét kellene kapni és megnézni egész üzemanyagellátást...

A rozsda azért volt mert az üzemanyagtankban lébő rozsdát kioldotta. (Nem túl jó jel.)

A szivattyúra én rákérdeztem a KO-Csi Kft-nél, akik különböző benzinpumpákat forgalmaznak, hogy mire számítsak E85-el való használat esetén. Nekem azt mondták 10-20%-al csökken az élettartama., persze ez egy újra vonatkozik. Előfordulhat, hogy E85-re való áttéréskor az évtizedes lerakódott kosz rövid idő alatt feloldódik és eltömíti a pumpa lábszűrőjét, rosszabb esetben a pumpát. De ez ritka, inkább eltömíti az üzemanyagszűrőt.

Nekem csak a Primera GT-vel van hosszabb tapasztalatom. Több, mint egy éve járok tiszta E85-el. A gumicsöveket és a szűrőt nem bántja az E85. Hozzáteszem a Primera már műanyag üzemanyagtankkal készült fém és üzemanyagszűrős. Szűrőből minőségit kell venni (pl. Hengst) azt nem bántja.

A sok E85 legenda közül igaz, hogy az üzemanyagpumpa és az üzemanyagszint jeladó kontaktusai hamarabb erodálódhatnak. De alapvetően a 90 utáni fejlesztésű autók többsége már ellenáll az E85 hatásának. Pl. a fém üzemanyagtartályokat mellőzték. Mert ezek még benzines használat esetén is előbb utóbb kilyukadtak.

Ha többet akarsz megtudni:
http://etanol.blog.hu/2009/10/16/mennyi … eto_az_e85
http://etanol.blog.hu/2009/11/10/ismet_fekpadon_az_e85


Menyus

menyus
Parkváros
useravatar
Offline
639 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: E85 Bio Power

menyus írta:

A rozsda azért volt mert az üzemanyagtankban lébő rozsdát kioldotta. (Nem túl jó jel.)
....

nekem sem tetszett nagyon a rozsda szín..sad
remélem nem kell hamarosan tankon vennem, vagy heggesztetnem...

eladtam a sunny-t

nismo-z
Tag
useravatar
Offline
234 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: E85 Bio Power

Sziasztok!

Én ezt találtam a benzinpumpa kérdésre:
http://etanol.blog.hu/2009/10/16/mennyi … eto_az_e85

menyus írta:

sanyka írta:

nismo-z írta:


nekem műanyag szűrőt elég szépen elbontotta..a benne lévő papír egy műanyag karika félén van..na azt szépen elmarta..tehát benyaszűrőt csak fémet házasat tenni bele..
+ szűrő be és kimeneti szája/csöve rendesen rozsdás színű volt.

Köszi!
ami jobban aggaszt az a szivattyú.
valszeg szét kellene kapni és megnézni egész üzemanyagellátást...

A rozsda azért volt mert az üzemanyagtankban lébő rozsdát kioldotta. (Nem túl jó jel.)

A szivattyúra én rákérdeztem a KO-Csi Kft-nél, akik különböző benzinpumpákat forgalmaznak, hogy mire számítsak E85-el való használat esetén. Nekem azt mondták 10-20%-al csökken az élettartama., persze ez egy újra vonatkozik. Előfordulhat, hogy E85-re való áttéréskor az évtizedes lerakódott kosz rövid idő alatt feloldódik és eltömíti a pumpa lábszűrőjét, rosszabb esetben a pumpát. De ez ritka, inkább eltömíti az üzemanyagszűrőt.

Nekem csak a Primera GT-vel van hosszabb tapasztalatom. Több, mint egy éve járok tiszta E85-el. A gumicsöveket és a szűrőt nem bántja az E85. Hozzáteszem a Primera már műanyag üzemanyagtankkal készült fém és üzemanyagszűrős. Szűrőből minőségit kell venni (pl. Hengst) azt nem bántja.

A sok E85 legenda közül igaz, hogy az üzemanyagpumpa és az üzemanyagszint jeladó kontaktusai hamarabb erodálódhatnak. De alapvetően a 90 utáni fejlesztésű autók többsége már ellenáll az E85 hatásának. Pl. a fém üzemanyagtartályokat mellőzték. Mert ezek még benzines használat esetén is előbb utóbb kilyukadtak.

Ha többet akarsz megtudni:
http://etanol.blog.hu/2009/10/16/mennyi … eto_az_e85
http://etanol.blog.hu/2009/11/10/ismet_fekpadon_az_e85


Menyus

100nx & Wp12

VerteNX
useravatar
Offline
322 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: E85 Bio Power

VerteNX írta:

Sziasztok!

Én ezt találtam a benzinpumpa kérdésre:
http://etanol.blog.hu/2009/10/16/mennyi … eto_az_e85

menyus írta:

sanyka írta:


Köszi!
ami jobban aggaszt az a szivattyú.
valszeg szét kellene kapni és megnézni egész üzemanyagellátást...

A rozsda azért volt mert az üzemanyagtankban lébő rozsdát kioldotta. (Nem túl jó jel.)

A szivattyúra én rákérdeztem a KO-Csi Kft-nél, akik különböző benzinpumpákat forgalmaznak, hogy mire számítsak E85-el való használat esetén. Nekem azt mondták 10-20%-al csökken az élettartama., persze ez egy újra vonatkozik. Előfordulhat, hogy E85-re való áttéréskor az évtizedes lerakódott kosz rövid idő alatt feloldódik és eltömíti a pumpa lábszűrőjét, rosszabb esetben a pumpát. De ez ritka, inkább eltömíti az üzemanyagszűrőt.

Nekem csak a Primera GT-vel van hosszabb tapasztalatom. Több, mint egy éve járok tiszta E85-el. A gumicsöveket és a szűrőt nem bántja az E85. Hozzáteszem a Primera már műanyag üzemanyagtankkal készült fém és üzemanyagszűrős. Szűrőből minőségit kell venni (pl. Hengst) azt nem bántja.

A sok E85 legenda közül igaz, hogy az üzemanyagpumpa és az üzemanyagszint jeladó kontaktusai hamarabb erodálódhatnak. De alapvetően a 90 utáni fejlesztésű autók többsége már ellenáll az E85 hatásának. Pl. a fém üzemanyagtartályokat mellőzték. Mert ezek még benzines használat esetén is előbb utóbb kilyukadtak.

Ha többet akarsz megtudni:
http://etanol.blog.hu/2009/10/16/mennyi … eto_az_e85
http://etanol.blog.hu/2009/11/10/ismet_fekpadon_az_e85


Menyus

Nagyonszépen Köszörű!

Almera n16 2002 qg15 +E85

sanyka
useravatar
Offline
494 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: E85 Bio Power

peet írta:

Ok!
A napokban megejtem a fényképet és leírom a számát.
Köszönöm!

Hello Menyus megszülettek a fényképek az ECU-ról itt meg lehet nézni.
http://peet.sputnik.hu/index.php?level=album&id=30

Szerkesztette: peet
2010-02-09 20:15:31

Nissan Silvia CA18ET
Nissan Sunny 1.6 SR

peet
Törzsgárda tag
useravatar
Offline
416 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: E85 Bio Power

Sziasztok!

A megoldás bioetanolos átalakítóra az e85 power. Ez a legjobb átalakító, ez kihozza mindazokat az előnyöket, amit az etanolos üzemeltetésből lehet. www.e85power.hu
A többi dúsítótól eltérően nem fixen dúsít, hanem terhelésfüggően. Állandóan figyeli a gázpedálállást, fordulatszámot, motorhőmérsékletet, külső hőmérsékletet, lambda szondát. Teljes értékű Eco üzemanyag megtakarítást, és sport teljesítménynövelési funkciókat is tartalmaz, a motor károsodása nélkül! Nekem nagyon bevált! A kocsi nagyon gyorsul, olcsóban autózom, és védem a környezetet. Ez egy kis elektronika, ami mindet vezérel, ami a tökéletes etanolos üzemeltetéshez kell.

Jaga
Új tag
useravatar
Offline
1 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: E85 Bio Power

Én is E85power-t használok február óta.
Most lesz előgyújtás elektronikával kiegészitve wink

Kukk a blogomra, és ha valakinek kell cucc, Siófokon tudok benne segiteni, szerelni meg egyszerű.

http://e85almera.blog.hu/

Szerkesztette: Almera 1,6SR
2010-06-27 16:20:48

e85almera.blog.hu

Almera 1,6SR
Új tag
useravatar
Offline
72 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: E85 Bio Power

AC pumpa vs. bioetanol témában érdekes cikk:
http://e85power.hu/hu/cikkek/573-bioeta … -vizsgalat

Primera P12 1.8 Elegance
Sunny N14 2.0 GTI SR20VE+R (Eaton M62 supercharged)

k0ri
useravatar
Offline
1300 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Fóruminfó

Fórum-statisztika:
 
témakör:
233
szavazás:
1
hozzászólás:
32411
eheti hozzászólások:
1
Felhasználó infó:
 
felhasználók:
3719
legújabb felhasználó:
zoli65
vonalban levő tagok:
0
vonalban levő vendégek:
57

Vonalban: 
Jelenleg egy tag sincs vonalban

Jelmagyarázat:

 Témakör
 Új
 Lezárt
 Kiemelt
 Aktív
 Új/Aktív
 Új/Lezárt
 Új kiemelt
 Lezárt/Aktív
 Aktív/Kiemelt
 Kiemelt/Lezárt
 Kiemelt/Aktív/Lezárt

Móka Smile

A vak dobos kérdi a süket zongoristát:
- Táncolnak már?
- Miért? Játszunk?

Friss hirdetések

Friss fórum hozzászólások

 Primera P12 (1097)
Beküldő: NISSAN16V 
2018.09.18 07:07:52
 Általános Almera topic (7142)
Beküldő: Jaca 
2018.09.12 20:07:48
 Primera alkatrészek (1812)
Beküldő: NISSAN16V 
2018.08.30 16:23:27
 Micra-problémák (366)
Beküldő: Latsza 
2018.08.15 10:31:03
 Audio (211)
Beküldő: NissunSV 
2018.08.14 08:02:38