Nissan Fan Club - Hungary

  • A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése


Közösségi média: Neked egy kattintás, nekünk elismerés!
Hasznosnak ítéled az oldalt és ajánlanád ismerőseidnek? Tudod mit kell tenned. Wink

Pathfinder, általános kérdések

Pathfinder, általános kérdések

Sziasztok,

Szeretnék tanácsot kérni aki tud segíteni. Egy Nissan 2003-as Pathfinderem ((3,5) van automata váltós. Néhány hónapja egyszer- egyszer nem húzott úgy ahogy kellett volna neki. Aztán mostanra ez a probléma megsűrűsödött. A motor se pörög fel és nem húz. Hegynek felfele csak vánszorog.mintha nem nyomnám a pedált... Aztán gondol egyet és kicsit húzni kezd. Észrevettem, hogy alapjáraton mintha remegne kicsit a kocsi mintha nem kapná meg a szuflát a motor. Ma egy kis csörgő hangja is volt. A szerelők nem tudják mi a baja. Sajnos nem otthon élek ezért kérek tőletek tanácsot.
Gyertyák cserélve voltak. Benzinszűrő cserélve. Tank kitisztitva. Gyertyapipák cserélve bemérve. Benzinpumpa rendben. Injektortisztitó adalék használva.
Szinte minden opció kilőve...még gondolnék a katalizátorra...

Kinek mi a véleménye??

Kérlek titeket aki tud adjon tanácsot!

adricsku80
Új tag
useravatar
Offline
2 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Pathfinder, általános kérdések

adricsku80 írta:

Szinte minden opció kilőve...még gondolnék a katalizátorra...

Szia! Ez a csupa nagybetűs írás borzasztóan nézett ki, beragadt a CAPS Lock? smile
Utólagos engedelmeddel átmásoltam Word-be, és átállítottam mondatkezdő nagybetűsre...

Az autód problémájával kapcsolatban, hibakódot kiolvastátok már? Jó eséllyel ott figyel egy (több) hibakód a tárolóban.
Túlzás, hogy minden opció kilőve. Lehet akár légtömegmérő, valamelyik gyújtótrafó vagy szenzor...
Amúgy VQ35 motor van benne?

Primera P12 1.8 Elegance
Sunny N14 2.0 GTI SR20VE+R (Eaton M62 supercharged)

k0ri
useravatar
Offline
1300 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Pathfinder, általános kérdések

k0ri írta:

adricsku80 írta:

Szinte minden opció kilőve...még gondolnék a katalizátorra...

Szia! Ez a csupa nagybetűs írás borzasztóan nézett ki, beragadt a CAPS Lock? smile
Utólagos engedelmeddel átmásoltam Word-be, és átállítottam mondatkezdő nagybetűsre...

Az autód problémájával kapcsolatban, hibakódot kiolvastátok már? Jó eséllyel ott figyel egy (több) hibakód a tárolóban.
Túlzás, hogy minden opció kilőve. Lehet akár légtömegmérő, valamelyik gyújtótrafó vagy szenzor...
Amúgy VQ35 motor van benne?

Szia! Hibakód semmi....eléggé érdekes, mert egy csomó minden ki lett cserélve, illetve tisztítva. Igen, egy VQ35-s van benne. Üzemanyag pumpa ok, szűrője ok, benzinszűrő friss, gyertyák friss, légtömegmérő ok, coil-ok stimm, stb... A katalizátor el volt tömődve, de az megolda úgyszintén és a hiba még fennáll. Igen csak benzinszagot lehet érezni a járgány körül. Esetleg akkor a szonda kakukkolt be? lol

Köszi a regálásod wink

adricsku80
Új tag
useravatar
Offline
2 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Pathfinder, általános kérdések

adricsku80 írta:

A katalizátor el volt tömődve, de az megolda úgyszintén és a hiba még fennáll. Igen csak benzinszagot lehet érezni a járgány körül.

A benzinszag azt jelenti, túl dús keveréket kap a motor. Valamiért a motorvezérlő úgy gondolja, hogy ömleszteni kell a motorba az üzemanyagot. Az injektorokat nem bántották mostanában (tömítetlenség valamelyik injektorhídban, a kettő közül)?

És mit csináltatok a katalizátorral, miért tömődött el? Lehet, hogy a dús keverék tette tönkre. Habár egy kopott motornál a túlzott olajfogyasztás miatt is el tud tömődni a katalizátor.

A hibás lambdaszonda elvben hibakódot dob, de lehet, hogy csak kezd fáradni, mindenesetre a VQ35-nél szerintem két db szabályzó szonda van, a két hengersorhoz, és valószínű hogy a katalizátor(ok) után is van egy monitor szonda.

Primera P12 1.8 Elegance
Sunny N14 2.0 GTI SR20VE+R (Eaton M62 supercharged)

k0ri
useravatar
Offline
1300 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Pathfinder, általános kérdések

Sziasztok! 

Keresnék Érd és környékén megbízható jó szerelőt Pathfinderhez!
Köszönöm

buncsikl13
Új tag
useravatar
Offline
1 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Pathfinder, általános kérdések

buncsikl13 írta:

Sziasztok! 

Keresnék Érd és környékén megbízható jó szerelőt Pathfinderhez!
Köszönöm

Mi a gond vele?

NISSAN16V
Veterán tag
useravatar
Offline
3058 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Pathfinder, általános kérdések

Sziasztok!
Üdvözlök mindenkit a klubban!
Frissen vásárolt Pathfinderemmel kapcsolatban érdeklődnék ,hogy mi lehet a gond,
előzmények: vásárlás előtt érdeklődtem több helyen hogy milyet kell venni és ha lehet se részecskeszűrő se automata ne legyen igy vettem egy 2007/3 havi 6 sebességeset.  teljesen megörültem neki egész jó vétel volt annyira olcsón sikerült megvenni hogy még egy fő darab cseréje is bele fér. (tisztában voltam vele hogy valami  hibádzik a géppel)
A jelenség a következő
: 1-2-3-4 ig csörgő hangot ad ki magából kuplung kinyom elhallgat 5-6 az csendes de kb 50-60 km után 1-6 ig fémes csörgő hangot enged ki magából. kérdezem mi okozhatja a problémát?
Cseréljek kuplungot?, vagy váltót osztó művel  vagy egész másra kell gondoljak legyetek szívesek nekem ebben segíteni előre is köszönöm s egy érdekes adat amit ma figyeltem meg az autópályán mivel régi dieseles vagyok és fura volt számomra hogy  130-140 környékén kicsivel 3000 alatt pörög az eddigi tapasztalataim alapján ez dieselnél nem igazán ok.de lehet hogy ennél a típusnál ez a normális?

Csalinger
Új tag
useravatar
Offline
3 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Pathfinder, általános kérdések

Csalinger írta:

Sziasztok!
Üdvözlök mindenkit a klubban!
Frissen vásárolt Pathfinderemmel kapcsolatban érdeklődnék ,hogy mi lehet a gond,
előzmények: vásárlás előtt érdeklődtem több helyen hogy milyet kell venni és ha lehet se részecskeszűrő se automata ne legyen igy vettem egy 2007/3 havi 6 sebességeset.  teljesen megörültem neki egész jó vétel volt annyira olcsón sikerült megvenni hogy még egy fő darab cseréje is bele fér. (tisztában voltam vele hogy valami  hibádzik a géppel)
A jelenség a következő
: 1-2-3-4 ig csörgő hangot ad ki magából kuplung kinyom elhallgat 5-6 az csendes de kb 50-60 km után 1-6 ig fémes csörgő hangot enged ki magából. kérdezem mi okozhatja a problémát?
Cseréljek kuplungot?, vagy váltót osztó művel  vagy egész másra kell gondoljak legyetek szívesek nekem ebben segíteni előre is köszönöm s egy érdekes adat amit ma figyeltem meg az autópályán mivel régi dieseles vagyok és fura volt számomra hogy  130-140 környékén kicsivel 3000 alatt pörög az eddigi tapasztalataim alapján ez dieselnél nem igazán ok.de lehet hogy ennél a típusnál ez a normális?

A helyedben azonnal levetetném a váltót és megcsináltatnám, mielőtt nagyobb baj nem történik.

NISSAN16V
Veterán tag
useravatar
Offline
3058 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Pathfinder, általános kérdések

Szép napot mindenkinek!
Olyan  jelenség lépet fel az autómmal kapcsolatban amire nem igazán tudom a megoldást. és segítséget szeretnék kérni  ebben,
jelenség:
Reggel indítom az autót 10-30 mp múlva leáll és nem hajlandó  vagy igen sok tekerés után indul,
viszont ha elindult akkor már napközben nem jelentkezik a hiba.
a megfigyelésem alapján ha az autó áll 6-8 órát akkor már jelentkezik  valamit  ha lefulladás után a ÜA szürő alatt lévő kézi pumpát felpumpálom akkor egy-két tekerés után elindul.
Hibakód olvasás már volt  nincs semmilyen kód.
Mi lehet a gond ??
Mit kell még megnéznem vagy cserélnem?

válaszokat előre is köszönöm.

Csalinger
Új tag
useravatar
Offline
3 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Pathfinder, általános kérdések

Szép napot mindenkinek!
Olyan  jelenség lépet fel az autómmal kapcsolatban amire nem igazán tudom a megoldást. és segítséget szeretnék kérni  ebben,
jelenség:
Reggel indítom az autót 10-30 mp múlva leáll és nem hajlandó  vagy igen sok tekerés után indul,
viszont ha elindult akkor már napközben nem jelentkezik a hiba.
a megfigyelésem alapján ha az autó áll 6-8 órát akkor már jelentkezik  valamit  ha lefulladás után a ÜA szürő alatt lévő kézi pumpát felpumpálom akkor egy-két tekerés után elindul.
Hibakód olvasás már volt  nincs semmilyen kód.
Mi lehet a gond ??
Mit kell még megnéznem vagy cserélnem?

válaszokat előre is köszönöm.


Helló!

Esetleg sikerült megoldást találni a problémára? Sajnos én is ilyennel küzdök big_smile

kistamas21
Új tag
useravatar
Offline
1 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Fóruminfó

Fórum-statisztika:
 
témakör:
233
szavazás:
1
hozzászólás:
32448
eheti hozzászólások:
6
Felhasználó infó:
 
felhasználók:
3725
legújabb felhasználó:
siragnoebrad
vonalban levő tagok:
0
vonalban levő vendégek:
74

Vonalban: 
Jelenleg egy tag sincs vonalban

Jelmagyarázat:

 Témakör
 Új
 Lezárt
 Kiemelt
 Aktív
 Új/Aktív
 Új/Lezárt
 Új kiemelt
 Lezárt/Aktív
 Aktív/Kiemelt
 Kiemelt/Lezárt
 Kiemelt/Aktív/Lezárt

Móka Smile

- Mi a különbség a teve és a nő között?
- Nem tudom...
- Hát, te se lehetsz valami válogatós!

Friss hirdetések

Friss fórum hozzászólások

 Általános Almera topic (7173)
Beküldő: Gyarmati_ 
2018.11.10 12:49:26
 Általános kérdések (Primera) (5203)
Beküldő: Blo107 
2018.11.07 21:41:17
 Primera P12 (1099)
Beküldő: Vlad 
2018.10.16 19:35:17
 Villamosság (355)
Beküldő: 1laciapu 
2018.10.14 20:07:40
 Maxima (532)
Beküldő: palidevarga 
2018.09.26 21:16:54