Nissan Fan Club - Hungary

  • A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése


Közösségi média: Neked egy kattintás, nekünk elismerés!
Hasznosnak ítéled az oldalt és ajánlanád ismerőseidnek? Tudod mit kell tenned. Wink

Silvia S12 "drift" tuning

Silvia S12 "drift" tuning

Helló,

A napokban nagy valószínűséggel kezeim közé kerül egy szép állapotú s12. Driftelésre szeretném használni, de ehhez kellene valami teljesítmény tuning, 200 loeró környékén már célnak megfelelne. Tippek? Devil-tuningon találtam pár alkatrészt, de ez a felhozatal a sportlégszűrőn és az apróságokon kívül kimerül.

Tehát ehhez kérnék segítséget, véleményetek szerint hogyan kezdjek neki? Esetleg ha tovább szeretnék menni , mondjuk 250-260 lóerőig, arra mik a lehetőségek?

Esetleg egy turbo beszerelése megérné-e?

előre is köszi smile

silviafan
Új tag
useravatar
Offline
23 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Silvia S12 "drift" tuning

Milyen motor van a silviában?

silviafan írta:

Helló,

A napokban nagy valószínűséggel kezeim közé kerül egy szép állapotú s12. Driftelésre szeretném használni, de ehhez kellene valami teljesítmény tuning, 200 loeró környékén már célnak megfelelne. Tippek? Devil-tuningon találtam pár alkatrészt, de ez a felhozatal a sportlégszűrőn és az apróságokon kívül kimerül.

Tehát ehhez kérnék segítséget, véleményetek szerint hogyan kezdjek neki? Esetleg ha tovább szeretnék menni , mondjuk 250-260 lóerőig, arra mik a lehetőségek?

Esetleg egy turbo beszerelése megérné-e?

előre is köszi smile

Nissan Silvia CA18ET
Nissan Sunny 1.6 SR

peet
Törzsgárda tag
useravatar
Offline
416 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Silvia S12 "drift" tuning

2.0 smile

peet írta:

Milyen motor van a silviában?

silviafan
Új tag
useravatar
Offline
23 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Silvia S12 "drift" tuning

Véleményem az hogy 200 ló csak motorcserével lehetséges.
Az Fj20 motor turbósítása nem kis feladat és közel pénztemenő, Kamkikazeee tudna róla beszélni
Belemegy SR20DET, CA18DET, kis módosítással RB25, RB26 big_smile
De véleményem szerint drifteléshez kell még egy két fejlesztés pl LSD.

siaviafan írta:

2.0 smile

peet írta:

Milyen motor van a silviában?

Nissan Silvia CA18ET
Nissan Sunny 1.6 SR

peet
Törzsgárda tag
useravatar
Offline
416 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Silvia S12 "drift" tuning

Motorcsere nélkül, turbó nélkül mennyit lehet kihozni belőle szerinted? big_smile

Egy motorcserébe nemhiszem, hogy egyből bele szeretnék ugrani big_smile Az is elég sokban lenne nem?

peet írta:

Véleményem az hogy 200 ló csak motorcserével lehetséges.
Az Fj20 motor turbósítása nem kis feladat és közel pénztemenő, Kamkikazeee tudna róla beszélni
Belemegy SR20DET, CA18DET, kis módosítással RB25, RB26 big_smile
De véleményem szerint drifteléshez kell még egy két fejlesztés pl LSD.

silviafan
Új tag
useravatar
Offline
23 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Silvia S12 "drift" tuning

Véleményem szerint 100-150e ráköltésével +10 LE jöhet ki belőle.
Kipuffrendszer sportlégszűrő.
Még 10 LE esetleg rájöhetne ha kis programozás és versenybenzin is lenne de mivel nem programozható a gép ezért erre az oldalára nagyobb lóvé kéne. Szenzorok ECU stb stb.

silviafan írta:

Motorcsere nélkül, turbó nélkül mennyit lehet kihozni belőle szerinted? big_smile

Egy motorcserébe nemhiszem, hogy egyből bele szeretnék ugrani big_smile Az is elég sokban lenne nem?

peet írta:

Véleményem az hogy 200 ló csak motorcserével lehetséges.
Az Fj20 motor turbósítása nem kis feladat és közel pénztemenő, Kamkikazeee tudna róla beszélni
Belemegy SR20DET, CA18DET, kis módosítással RB25, RB26 big_smile
De véleményem szerint drifteléshez kell még egy két fejlesztés pl LSD.

Nissan Silvia CA18ET
Nissan Sunny 1.6 SR

peet
Törzsgárda tag
useravatar
Offline
416 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Silvia S12 "drift" tuning

silviafan írta:

Motorcsere nélkül, turbó nélkül mennyit lehet kihozni belőle szerinted?

FJ20 nem mai kontrukció, aligha fogsz találni hozzá megfizethető árú tuning cuccot, még a normál alkatrészek sem olcsók hozzá (ha egyáltalán kapható). Kérdezd meg gabee-t (?), ő már egy ideje dédelget egy FJ20-as S12 Silviát. Driftre inkább a turbós 200SX-et szokták felhúzni.

Primera P12 1.8 Elegance
Sunny N14 2.0 GTI SR20VE+R (Eaton M62 supercharged)

k0ri
useravatar
Offline
1300 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Silvia S12 "drift" tuning

Köszi a válaszokat. RB20DET 200sx-ben, "működhet"?     Van egy fent használtautokon, ezen már tuningolni se kellene. ( a drift átalakításokon kívül)

Vagy 300ZX ( VG30E,160LE) -vel mi a helyzet? ez mennyire tuningolható? big_smile

silviafan
Új tag
useravatar
Offline
23 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Silvia S12 "drift" tuning

silviafan írta:

Köszi a válaszokat. RB20DET 200sx-ben, "működhet"?     Van egy fent használtautokon, ezen már tuningolni se kellene. ( a drift átalakításokon kívül)

Vagy 300ZX ( VG30E,160LE) -vel mi a helyzet? ez mennyire tuningolható? big_smile

A VG30E-vel ugyanez a helyzet, szívó motor, ritka, drága alkatrészekkel, ráadásul az FJ20 jóval dinamikusabb, alig gyengébb. Ha Nissan, akkor az SR20DET és a CA18DET, ami "olcsó", jól ismert, tuningolható és van hozzá alkatrész.
Az S12-be a CA18DET könnyebben berakható és más feltöltővel és E85-el a gyári mechanikával tudja tartósan a 200LE+ teljesítményt. A CA18ET váltó is használható hozzá, az FJ20-asé nem hiszem. Ebay-en 1000-1500 USD (az enyém 950USD+szállítás volt), de már egyre kevesebb van belőle.
Az SR20DET motor alapból tudja a 200 lóerőt, E85-el természetesen többet. Ehhez kell váltó is, ami itthon elég ritka, mert S14 kevés került ide. Ebay-en sokat hírdetnek, 1500-2000USD + szállítás. De néha felbukkan egy-egy eladó pl. a racing-bazaron beragadt projektekből visszamaradt motor.
Van még a kihívást kedvelőknek az RB20DET (215LE) és RB25DET (250-280LE), erősebb és masszvabb, mint az SR20DET és nagyon jó állapotúakat lehet találni 1000USD-től.
Vagy S13, S14 200SX és felújítani, mert az eladó példányoknak többnyire eléggé fáradtak a motorjaik. Vagy veszel egy kész drift autót, amibe már más beleöntötte a sok lóvét.

menyus
Parkváros
useravatar
Offline
639 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Silvia S12 "drift" tuning

A gyári feltöltővel is tud 200-220 Le-t.

menyus írta:

Az S12-be a CA18DET könnyebben berakható és más feltöltővel és E85-el a gyári mechanikával tudja tartósan a 200LE+ teljesítményt.

Bármit is választasz, a tuning egyikhez sem olcsó és ha az autót egyben nézzük, (több) milliós tétel. Sokan kihozzák persze olcsóbban is, aztán jönnek a problémák, hogy sz..r ez a motor, vacak a másik, mindig tönkremegy a harmadik. A turbósokban több a lehetőség, de ez sem olcsó, ha tartósat szeretnél. A 200 Le-t általában rövid úton megszokja a delikvens, utána pedig a határ a csillagos ég smile.

Toyo: http://images.spritmonitor.de/411288_5.png
SX: http://images.spritmonitor.de/411289_5.png

Adamo_sx
Budapest
useravatar
Offline
549 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Silvia S12 "drift" tuning

fú hát köszi szépen a válaszokat, nem olyan egyszerű dolog ez mint ahogy gondoltam.  Még jobban utána járok, meglátjuk mi lesz big_smile


közben találtam egy 300ZX/ Z31-t, ami nagyon tetszik, és alapból meg van neki a 200 lóerő, amire szükségem lenne. Tehát tuningolni nem feltétlen kellene!
ehhez milyen nehéz alkatrészeket szerezni? Mennyire strapa bíró?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/nissan/ … zx-6009698

Előre is köszi, eddig is nagyon sokat segítettetek!

silviafan
Új tag
useravatar
Offline
23 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Silvia S12 "drift" tuning

silviafan írta:

közben találtam egy 300ZX/ Z31-t, ami nagyon tetszik, és alapból meg van neki a 200 lóerő

Z31 kasztnit 1983–1989-ig csinálták, elméletileg kifoghatsz egy tip-top állapotút, ami a gyári 200 lóerőt - enyhén avultatott mértékben - le is adja, de ismerve a hazai viszonyokat, attól tartok hogy csak lepusztult megfáradt kókányolt darabokat fogsz találni. Igaz ez a konkrét belinkelt darab állítólag felújított, de az ilyesfajta felújításokból csak annyit szabad elhinni amennyiről fotót/hihető számlát látsz, vagy ha leinformálható az autó (ismerik driftes körökben stb). Esetleg érdemes belevágni ha van vérprofi embered aki megvétel előtt megfüleli és megnézi a motort kompressziómérővel, olajnyomásmérővel stb. illetve ha ki tudod próbálni éles (verseny)körülmények között és meggyőzően teljesít a kocsi minden tekintetben. Ellenkező esetben, ha nincs mellé donor autód, a gatyád is rámegy. Most a márka ellen fogok beszélni, de olcsózós driftre inkább vennék a helyedben egy offos hárombetűsbajorgépet, abból van bőven, alkatrész is akad, kevésbé őszülsz meg vele mint egy ritka japánnal, igaz az élményfaktor is más lesz. wink

Primera P12 1.8 Elegance
Sunny N14 2.0 GTI SR20VE+R (Eaton M62 supercharged)

k0ri
useravatar
Offline
1300 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Silvia S12 "drift" tuning

Köszi a válaszodat, akkor alaposan utáan járok miylen állapotban van az a z31s smile

a názi 3 betűs gépek nekem csak "C" tervként szerepelnek... japán kocsi b*zi vagyok, skyline, silvia, 300zx a szivem csücske. Itt a drift alatt nem versenyautót értek, hanem egy kicsit átalakított utcai autót, amivel néha pályára is kilehet nézni, és stílusa is van smile
szerelővel nincs gond, van ismerős aki mitsubishi,subaru rally kocsikat épít,javít,programoz, néhány japán drift kocsi is volt már a keze között...
Felveszem a kapcsolatot a Z31-es csókával, a hírdetésben azt állítja van extra alkatrésze hozzá, motor,váltó stb... ah ez igaz, az esetleges alkatrész utánptolás is meg lenen oldva kis időre big_smilebig_smile Ugy vagyok vele, inkább költök rá többet, de legyem egyedi big_smilebig_smile

Eddig egy tuningolt subaru impreza wrx-m volt, a vezetési élmény, a turbo sziszegés, motor hangja stb. össze se ahsonlítható a haverjaim agyon huzott, heggesztett sperrdifis bömöseivel...

k0ri írta:

silviafan írta:

közben találtam egy 300ZX/ Z31-t, ami nagyon tetszik, és alapból meg van neki a 200 lóerő

Z31 kasztnit 1983–1989-ig csinálták, elméletileg kifoghatsz egy tip-top állapotút, ami a gyári 200 lóerőt - enyhén avultatott mértékben - le is adja, de ismerve a hazai viszonyokat, attól tartok hogy csak lepusztult megfáradt kókányolt darabokat fogsz találni. Igaz ez a konkrét belinkelt darab állítólag felújított, de az ilyesfajta felújításokból csak annyit szabad elhinni amennyiről fotót/hihető számlát látsz, vagy ha leinformálható az autó (ismerik driftes körökben stb). Esetleg érdemes belevágni ha van vérprofi embered aki megvétel előtt megfüleli és megnézi a motort kompressziómérővel, olajnyomásmérővel stb. illetve ha ki tudod próbálni éles (verseny)körülmények között és meggyőzően teljesít a kocsi minden tekintetben. Ellenkező esetben, ha nincs mellé donor autód, a gatyád is rámegy. Most a márka ellen fogok beszélni, de olcsózós driftre inkább vennék a helyedben egy offos hárombetűsbajorgépet, abból van bőven, alkatrész is akad, kevésbé őszülsz meg vele mint egy ritka japánnal, igaz az élményfaktor is más lesz. wink

silviafan
Új tag
useravatar
Offline
23 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Silvia S12 "drift" tuning

silviafan írta:

japán kocsi b*zi vagyok, skyline, silvia, 300zx a szivem csücske. Itt a drift alatt nem versenyautót értek, hanem egy kicsit átalakított utcai autót, amivel néha pályára is kilehet nézni, és stílusa is van

Jól beszélsz. wink Van fenn hahu-n egy-két ígéretes S14, az a kategória árban már nagyon kiesik?

silviafan írta:

Eddig egy tuningolt subaru impreza wrx-m volt

Miért adtad el?! smile

Primera P12 1.8 Elegance
Sunny N14 2.0 GTI SR20VE+R (Eaton M62 supercharged)

k0ri
useravatar
Offline
1300 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Silvia S12 "drift" tuning

beleférni úgy fér bele, ha az a kocsi nagyon egyben van és már nem kellene hozzányúlni smile Subarut még nem adtam el, árulom, új tulajdonosára vár big_smile Két okból adom el: 1. Kombi és külsőre nem igazán tetszik,apróbb esztétikai hibái is vannak (habár beleülve az első kanyar után elfelejtem hogyan néz ki big_smile) , a másik hogy összkerekes, driftelés nem neki való. Meg lehet oldani, de öli a kocsit, nemrég kellett szervó szivattyut cserélni egy driftes eset után, teljesen besült big_smile

silviafan
Új tag
useravatar
Offline
23 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Silvia S12 "drift" tuning

Szia, Üdv, csak most olvastam a topicodat. Az S12 még a tuning korszak előtt készült, így nem egyszerű eset, de no para, mindenre van már megoldás. Drifthez a diffi belső (LSD) cseréje az elsődleges! A DR30-as Skyline lamellás rendszerrét lehet egy az egyben átrakni (90-100 e Ft), vagy esetleg lehet még probálkozni bontott Z31 300ZX-ével. Komolyabb versenycélokra pedig Cusco gyártmány jöhet szóba (250-300 e Ft.) Az FJ20E motorból pár aprósággal ki lehet hozni 170-180 lovat. Esetleg weber vagy solex karburátorokkal talán még többet is... A turbosítás - mivel minden alkatrészem van itt hozzá - szintén megoldható, azzal akár bőven 200 LE fölé is mehetsz. A turbós motor elsősorban a nagyobb szívócsonkban, a kis kompressziójú dugattyúkban, erősebb szeleprugókban, vezérműtengelyekben és a dugattyúk olajozásában (olajpumpa) illetve az ECU-ban tér el a szívóstól. (A dugattyúk újjak, a többi viszont bontott motorokból származik). Ami még feltétlenül kell hozzá, az egy japán S12-es FJ20ET leömlő (a DR30-as Skyline-é sajnos nem jó, mert az már beleér a kormányrúdba.) Sajnos ez utóbbiból nekem is csak egyetlen egy van, de mintának oda tudom adni. (A turbosításhoz szükséges alkatrészek árát most így fejből csak saccolni tudom, kb. olyan 150 ezer Ft körül lehet.) Ha bármi kell, írj!
Ui.: és vannak eladó 17"-os Nismo felnijeim is. wink

Nissan Silvia Street Legal - S12 Grand Prix, CA18DET swap, Skyline DR30 LSD, Erfolgkei coilovers, 5 lug hubs, 300ZX brakes, 17" RAYS wheels.
Nissan Silvia S12 Race - Grand Prix body kit, roll cage, FJ20DET swap, 6 speed seq.trans., Cusco LSD, coilovers, 5 lug hubs, Brembo brakes, 17" Slicks.
www.kamikazeee.eu

kamikazeee
Tag
useravatar
Offline
234 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Silvia S12 "drift" tuning

A CA18DET (200SX) átpakolása sem túl bonyolult, gondolom csak a papírozás lesz vele nehezebb. Ha esetleg erre adnád a fejed, akkor ebben is tudok segíteni, mert van ilyen motorom (120.000 km) teljes kábelezéssel, gyári intercoolerrel, gyári vagy tuning ECU-val, ajándék sportszűrővel, azaz a beépítéséhez szinte meinden megvan, már csak egy új csigát kell rá szerezned. wink

Nissan Silvia Street Legal - S12 Grand Prix, CA18DET swap, Skyline DR30 LSD, Erfolgkei coilovers, 5 lug hubs, 300ZX brakes, 17" RAYS wheels.
Nissan Silvia S12 Race - Grand Prix body kit, roll cage, FJ20DET swap, 6 speed seq.trans., Cusco LSD, coilovers, 5 lug hubs, Brembo brakes, 17" Slicks.
www.kamikazeee.eu

kamikazeee
Tag
useravatar
Offline
234 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Silvia S12 "drift" tuning

koszonom a valaszt, bocsi nincs ekezet ahonnan most irok. idokozben vettem nemet.obol egy s14-t, most esik at a tuningokon ha kesz lesz majd felteszem az oldalra smile

silviafan
Új tag
useravatar
Offline
23 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Silvia S12 "drift" tuning

Hali!
Nekem is egy S12 Silviám van, csak egy elég véres-torkú ca18et-vel.
Azon gondolkodom hogy nem lenne-e egyszerűbb motort cserélni, mint 300 környékén beleborítani ennek a felújításába.
Egy ilyen CA18DET milyen áron mozog, és mennyi körülbelül bepapírozni?
Nekem nem a tuning az elsődleges célom vele az a 160 körüli ló ami gyárilag kijön belőle elég is lenne.
Elég amatőr vagyok a témában, de igyekszem lelkesedéssel pótolni a hiányosságaim..
Válaszokat előre is köszi!

kamikazeee írta:

A CA18DET (200SX) átpakolása sem túl bonyolult, gondolom csak a papírozás lesz vele nehezebb. Ha esetleg erre adnád a fejed, akkor ebben is tudok segíteni, mert van ilyen motorom (120.000 km) teljes kábelezéssel, gyári intercoolerrel, gyári vagy tuning ECU-val, ajándék sportszűrővel, azaz a beépítéséhez szinte meinden megvan, már csak egy új csigát kell rá szerezned. wink

Unizus
Új tag
useravatar
Offline
24 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Silvia S12 "drift" tuning

Hali!

Sokkal jobban jársz szerintem egy CA18DET-vel.
Véleményem szerint ha semmit nem akarsz csinálni hanem mindent csináltatsz kb 400 000 ba talán megáll mindenestül, de ez nagyon függ attól hogy mennyiért tudsz motort szerezni, és mit adnak hozzá.
Sajnos mivel egyedigeg kell megoldani sok mindent ezért néha érdemesebb a "tuning" cuccok felé elmenni mint a gyári cuccokkal vesződni, gondolok itt az intercooler-re és egyébb külső kiegészítőre.
A DET egy az egyben belemegy minden motortartóbak átalakítás nélkül. A váltó felmegy az S12 ezért a kardánnal nem kell vesződni és váltót sem kell venned. (bár azt mondják gyengébb az S12 váltó mint az S13, de 200 lóig jó az is bőven).
Az egyetlen dolog amiért én már SR20 párti vagyok mert több az alkatrész hozzá és talán olcsóbb is.  pl: CA18DET CAS-t szereni kemény menet, vagy drága.
Az ET moci soha sem fogja megközelíteni a DET-t, ezt már én is beláttam.

Unizus írta:

Hali!
Nekem is egy S12 Silviám van, csak egy elég véres-torkú ca18et-vel.
Azon gondolkodom hogy nem lenne-e egyszerűbb motort cserélni, mint 300 környékén beleborítani ennek a felújításába.
Egy ilyen CA18DET milyen áron mozog, és mennyi körülbelül bepapírozni?
Nekem nem a tuning az elsődleges célom vele az a 160 körüli ló ami gyárilag kijön belőle elég is lenne.
Elég amatőr vagyok a témában, de igyekszem lelkesedéssel pótolni a hiányosságaim..
Válaszokat előre is köszi!

kamikazeee írta:

A CA18DET (200SX) átpakolása sem túl bonyolult, gondolom csak a papírozás lesz vele nehezebb. Ha esetleg erre adnád a fejed, akkor ebben is tudok segíteni, mert van ilyen motorom (120.000 km) teljes kábelezéssel, gyári intercoolerrel, gyári vagy tuning ECU-val, ajándék sportszűrővel, azaz a beépítéséhez szinte meinden megvan, már csak egy új csigát kell rá szerezned. wink

Nissan Silvia CA18ET
Nissan Sunny 1.6 SR

peet
Törzsgárda tag
useravatar
Offline
416 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Silvia S12 "drift" tuning

Köszönöm szépen!
Akkor kezdem gyűjteni a pénzt, aztán remélem hamarosan majd a gyakorlati megvalósítással foglak zargatni titeket smile

peet írta:

Hali!

Sokkal jobban jársz szerintem egy CA18DET-vel.
Véleményem szerint ha semmit nem akarsz csinálni hanem mindent csináltatsz kb 400 000 ba talán megáll mindenestül, de ez nagyon függ attól hogy mennyiért tudsz motort szerezni, és mit adnak hozzá.
Sajnos mivel egyedigeg kell megoldani sok mindent ezért néha érdemesebb a "tuning" cuccok felé elmenni mint a gyári cuccokkal vesződni, gondolok itt az intercooler-re és egyébb külső kiegészítőre.
A DET egy az egyben belemegy minden motortartóbak átalakítás nélkül. A váltó felmegy az S12 ezért a kardánnal nem kell vesződni és váltót sem kell venned. (bár azt mondják gyengébb az S12 váltó mint az S13, de 200 lóig jó az is bőven).
Az egyetlen dolog amiért én már SR20 párti vagyok mert több az alkatrész hozzá és talán olcsóbb is.  pl: CA18DET CAS-t szereni kemény menet, vagy drága.
Az ET moci soha sem fogja megközelíteni a DET-t, ezt már én is beláttam.

Unizus írta:

Hali!
Nekem is egy S12 Silviám van, csak egy elég véres-torkú ca18et-vel.
Azon gondolkodom hogy nem lenne-e egyszerűbb motort cserélni, mint 300 környékén beleborítani ennek a felújításába.
Egy ilyen CA18DET milyen áron mozog, és mennyi körülbelül bepapírozni?
Nekem nem a tuning az elsődleges célom vele az a 160 körüli ló ami gyárilag kijön belőle elég is lenne.
Elég amatőr vagyok a témában, de igyekszem lelkesedéssel pótolni a hiányosságaim..
Válaszokat előre is köszi!

kamikazeee írta:

A CA18DET (200SX) átpakolása sem túl bonyolult, gondolom csak a papírozás lesz vele nehezebb. Ha esetleg erre adnád a fejed, akkor ebben is tudok segíteni, mert van ilyen motorom (120.000 km) teljes kábelezéssel, gyári intercoolerrel, gyári vagy tuning ECU-val, ajándék sportszűrővel, azaz a beépítéséhez szinte meinden megvan, már csak egy új csigát kell rá szerezned. wink

Unizus
Új tag
useravatar
Offline
24 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Fóruminfó

Fórum-statisztika:
 
témakör:
233
szavazás:
1
hozzászólás:
32348
mai hozzászólás:
2
Felhasználó infó:
 
felhasználók:
3719
legújabb felhasználó:
zoli65
vonalban levő tagok:
0
vonalban levő vendégek:
59

Vonalban: 
Jelenleg egy tag sincs vonalban

Jelmagyarázat:

 Témakör
 Új
 Lezárt
 Kiemelt
 Aktív
 Új/Aktív
 Új/Lezárt
 Új kiemelt
 Lezárt/Aktív
 Aktív/Kiemelt
 Kiemelt/Lezárt
 Kiemelt/Aktív/Lezárt

Móka Smile

Ha valami nagyon hülye pofát látok, mindig rám jön a nevetés.
- És ez nem zavar borotválkozás közben?

Friss hirdetések

Friss fórum hozzászólások

 Általános Almera topic (7109)
Beküldő: zoli11 
Tegnap 22:33:32
 Maxima (520)
Beküldő: Primera_P11 
Tegnap 11:51:48
 Általános kérdések (Primera) (5198)
Beküldő: dstsem 
2018.06.16 22:54:44
 Primera P12 (1092)
Beküldő: Kip31 
2018.06.09 08:13:34
 Nissan Almera fordulati problémák (91)
Beküldő: NISSAN16V 
2018.06.06 17:23:45