Nissan Fan Club - Hungary

• A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése

Közösségi média: Neked egy kattintás, nekünk elismerés!
Hasznosnak ítéled az oldalt és ajánlanád ismerőseidnek? Tudod mit kell tenned. Wink

Sunny B11

Sunny B11

Sziasztok. egy kérdésem lenne: van rajtam kívűl akárkinek még b11-e? Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy itt hivatalos nissan fórumon van-e valaki, akinek még van ilyenje smile

(törölhetik az illetékesek, ha rossz helyre nyitottam, megfelelőbbet nem találtam)

tpmatyi
Új tag
useravatar
54 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Sunny B11

Ha nincs jelentkező, akkor engedelmetekkel írok pár szót az én kicsi jószágomról. Elöljáróban gondolom illik bemutatkozni, szóval Tóth Pál a nevem és diák vagyok, ennyi elég is big_smile a kocsi meg ugye a b11 sunny, amit idén nyáron lesz 10 éve, hogy megvett apum. Előtte még volt egy pár a sedan kivitelből is, de aztán költözés miatt eladtuk őket, csak a használható alkatrészeket hoztuk ki.  szintugy alkatrésznek közben vettünk még egy coupét is, de szegénykémnek nem volt hosszu élete nálunk, meg akkor be is fejeződött neki midnen, mert ment a méhbe, de néhány dolog belőle tovább él és szolgál minket.