Nissan Fan Club - Hungary

  • A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése


Közösségi média: Neked egy kattintás, nekünk elismerés!
Hasznosnak ítéled az oldalt és ajánlanád ismerőseidnek? Tudod mit kell tenned. Wink

Sunny B11

Sunny B11

Sziasztok. egy kérdésem lenne: van rajtam kívűl akárkinek még b11-e? Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy itt hivatalos nissan fórumon van-e valaki, akinek még van ilyenje smile

(törölhetik az illetékesek, ha rossz helyre nyitottam, megfelelőbbet nem találtam)

tpmatyi
Új tag
useravatar
Offline
54 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Sunny B11

Ha nincs jelentkező, akkor engedelmetekkel írok pár szót az én kicsi jószágomról. Elöljáróban gondolom illik bemutatkozni, szóval Tóth Pál a nevem és diák vagyok, ennyi elég is big_smile a kocsi meg ugye a b11 sunny, amit idén nyáron lesz 10 éve, hogy megvett apum. Előtte még volt egy pár a sedan kivitelből is, de aztán költözés miatt eladtuk őket, csak a használható alkatrészeket hoztuk ki.  szintugy alkatrésznek közben vettünk még egy coupét is, de szegénykémnek nem volt hosszu élete nálunk, meg akkor be is fejeződött neki midnen, mert ment a méhbe, de néhány dolog belőle tovább él és szolgál minket.
Az autóval elég sokat foglalkoztunk, kétszer is kapott teljes lakatot és fényezést. Asszem az első fényezés azért kellett neki, mert egy balesetben összetörte egy telefonáló bal.... a bal eleje tropa, sárvédő, motorháztető, lámpa, lökös, és akkor gondoltuk megcsináljuk renesen. Aztán a következő fényezést múlt nyáron kapta, csak űgy smile Volt közben motorgenerálon, teljes felujitás volt midnenre kiterjedően, sok uj alaktrész, és amiből nem volt uj, azt felujitottuk. Ezután kb 70 000 km-rel azt mondta a vezérműszij, hogy ő nem birja tovább, és elszakad.  Na azóta ment a gondolkodás, hogy maradjon-e az autó, vagy ne, de marad végül smile Hálás autó ez, ha megkapja, ami jár neki. Így msot kap egy 2. motorfelujitást is lényegében, mert a hengerfej-felujitáson kivűl atnéztük a motort, mert fogyasztotta az olajat. Nem durván, de mégis. Aztán megnéztük közelebbről, hát egyik hengerfurat sem egyezik méretben... Erre csak most derült fény, de amikor még bejáratós volt, csinált egy olyat, hogy beszorultak a dugattyúk (kb 3000 km-nél autópályán dugóban állva kánikulában) ennek a szorulásnak következtében a hajtókarcsapágyak is kaptak néhány jó nagy pofot, amit most persze kicseréltünk már.
Na de elég volt belőlem, beszéljenek inkább a képek:
Cím Felűjítás
Cím Motor-Felűjítás

tpmatyi
Új tag
useravatar
Offline
54 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Sunny B11

tpmatyi írta:

Ha nincs jelentkező, akkor engedelmetekkel írok pár szót az én kicsi jószágomról...

Derék dolog, hogy megmentettétek az enyészettől. Gondolom jó sok sör elfogyott mire meghegesztettétek.

menyus
Parkváros
useravatar
Offline
639 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Sunny B11

Szép munka

NISSAN16V
Veterán tag
useravatar
Offline
3046 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Sunny B11

menyus írta:

Derék dolog, hogy megmentettétek az enyészettől. Gondolom jó sok sör elfogyott mire meghegesztettétek.

Köszi mind2-nek. a sört nem számoltuk, de ami képen van, az 1 napi termés wink Szerintem megérte megcsinálni, igaz van most egy másik is (merci e250 kombi) de kell a 2 autó. Ez meg nagyon a szivemhez nőtt, mert ezen tanultam meg vezetni (szerencsére sokat nem kellett tanulni big_smile ) és ez az első autóm, és valahogy szivsebben vezetem, mint a tanulo kocsimat, ami egy meriva volt...

tpmatyi
Új tag
useravatar
Offline
54 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Sunny B11

Jut eszembe, nem tudtok helyet, ahol olcsóbban lehet nissan alaktrészeket venni? a felujitáshoz kéne pár dolog, mint hengerfej-tömités, szimering, uj vezérlés szett, szűrők, olajak...

tpmatyi
Új tag
useravatar
Offline
54 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Sunny B11

tpmatyi írta:

Ha nincs jelentkező, akkor engedelmetekkel írok pár szót az én kicsi jószágomról. Elöljáróban gondolom illik bemutatkozni, szóval Tóth Pál a nevem és diák vagyok, ennyi elég is big_smile a kocsi meg ugye a b11 sunny, amit idén nyáron lesz 10 éve, hogy megvett apum. Előtte még volt egy pár a sedan kivitelből is, de aztán költözés miatt eladtuk őket, csak a használható alkatrészeket hoztuk ki.  szintugy alkatrésznek közben vettünk még egy coupét is, de szegénykémnek nem volt hosszu élete nálunk, meg akkor be is fejeződött neki midnen, mert ment a méhbe, de néhány dolog belőle tovább él és szolgál minket.
Az autóval elég sokat foglalkoztunk, kétszer is kapott teljes lakatot és fényezést. Asszem az első fényezés azért kellett neki, mert egy balesetben összetörte egy telefonáló bal.... a bal eleje tropa, sárvédő, motorháztető, lámpa, lökös, és akkor gondoltuk megcsináljuk renesen. Aztán a következő fényezést múlt nyáron kapta, csak űgy smile Volt közben motorgenerálon, teljes felujitás volt midnenre kiterjedően, sok uj alaktrész, és amiből nem volt uj, azt felujitottuk. Ezután kb 70 000 km-rel azt mondta a vezérműszij, hogy ő nem birja tovább, és elszakad.  Na azóta ment a gondolkodás, hogy maradjon-e az autó, vagy ne, de marad végül smile Hálás autó ez, ha megkapja, ami jár neki. Így msot kap egy 2. motorfelujitást is lényegében, mert a hengerfej-felujitáson kivűl atnéztük a motort, mert fogyasztotta az olajat. Nem durván, de mégis. Aztán megnéztük közelebbről, hát egyik hengerfurat sem egyezik méretben... Erre csak most derült fény, de amikor még bejáratós volt, csinált egy olyat, hogy beszorultak a dugattyúk (kb 3000 km-nél autópályán dugóban állva kánikulában) ennek a szorulásnak következtében a hajtókarcsapágyak is kaptak néhány jó nagy pofot, amit most persze kicseréltünk már.
Na de elég volt belőlem, beszéljenek inkább a képek:
Cím Felűjítás
Cím Motor-Felűjítás

Gratula és amint látom nem csak én vagyok elvetemült öregautós smile

Nissan Sunny b11 coupe E15et

Wensonati
òbudai telep
Új tag
useravatar
Offline
95 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Sunny B11

Wensonati írta:

Gratula és amint látom nem csak én vagyok elvetemült öregautós

Köszi, jó tudni, hogy vannak még rajtunk kívűl olyanok, akik szeretik az öreg verdájukat smile de ha már elvetemültség, akkor mondom, hogy most a mi kocsinkban is olyan szív dobog, mint a te cherryd-ben wink (csak talán miénk után nincs ES az e15 után big_smile ) de ha meglesznek a dolgok a dieselhez, akkor visszatesszük bele azt természetesenVery Happy

tpmatyi
Új tag
useravatar
Offline
54 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Sunny B11

tpmatyi írta:

Wensonati írta:

Gratula és amint látom nem csak én vagyok elvetemült öregautós

Köszi, jó tudni, hogy vannak még rajtunk kívűl olyanok, akik szeretik az öreg verdájukat smile de ha már elvetemültség, akkor mondom, hogy most a mi kocsinkban is olyan szív dobog, mint a te cherryd-ben wink (csak talán miénk után nincs ES az e15 után big_smile ) de ha meglesznek a dolgok a dieselhez, akkor visszatesszük bele azt természetesenVery Happy

az enyém nyárra már E15ET lesz némileg átépítve,növelve stb...

Nissan Sunny b11 coupe E15et

Wensonati
òbudai telep
Új tag
useravatar
Offline
95 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Sunny B11

Wensonati írta:

az enyém nyárra már E15ET lesz némileg átépítve,növelve stb...

a T a turbo, ugye? hajrá az átalakitással!!
De hogy a kocsimról legyen némi szó: ma visszakaptuk a felujitott hengerfejet. 25 pénzbe került, ami szerintem nem annyira sok...de vittünk mi szelepeket, meg ilyesmit, szoval legalább azt nem kell ujat venni big_smile

tpmatyi
Új tag
useravatar
Offline
54 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Sunny B11

Helló mindenkinek sajnos ismerősöm NISSAN SUNY-ja (Y10 kombi) össze tört és ezért eladásra kerül minden ami használható belőle smile  GA16DS blokk van benne. Ha valakit érdekel bármi is szóljatok elég olcsón meg kapható belőle minden. Csak a kasztni sérült minden más jó smile

DaNI100NX
Csepel
Törzsgárda tag
useravatar
Offline
277 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Sunny B11

DaNI100NX írta:

Helló mindenkinek sajnos ismerősöm NISSAN SUNY-ja (Y10 kombi) össze tört és ezért eladásra kerül minden ami használható belőle smile  GA16DS blokk van benne. Ha valakit érdekel bármi is szóljatok elég olcsón meg kapható belőle minden. Csak a kasztni sérült minden más jó smile

hát az y10 és a b11 között nem sok közös van, még az abc-ben a két ellenkező oldalon fekszenek smile picit elnézted, nem ez az elkatrész topic wink

tpmatyi
Új tag
useravatar
Offline
54 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Sunny B11

hát az y10 és a b11 között nem sok közös van, még az abc-ben a két ellenkező oldalon fekszenek smile picit elnézted, nem ez az elkatrész topic wink

Szándékos volt háta kell belőle valami smile wink és őszinte leszek nem néztem utána h van-e közös bennük gondoltam egy infó nem árt! smile  De ha igen akkor bocsi

DaNI100NX
Csepel
Törzsgárda tag
useravatar
Offline
277 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Sunny B11

semmi baj, jószándék a lényeg, köszi szépen!

tpmatyi
Új tag
useravatar
Offline
54 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Sunny B11

tpmatyi írta:

Wensonati írta:

az enyém nyárra már E15ET lesz némileg átépítve,növelve stb...

a T a turbo, ugye? hajrá az átalakitással!!
igen...egy gyári turbós blokk lesz átépítve zsugormotorrá(rövidebb hajtókaros lesz)ezáltal kapok grátisz 200ccm-t big_smile izgis lesz a végeredmény

Nissan Sunny b11 coupe E15et

Wensonati
òbudai telep
Új tag
useravatar
Offline
95 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Sunny B11

Wensonati írta:

ezáltal kapok grátisz 200ccm-t

őő, ez jól hangzik, de birni fogja a karbi, hogy annyi nedvet pumpáljon? vagy már nem karbis? big_smile és ha még fel is furnád, lenne még + ccm, csak az már fizetős xD enedj meg egy kérdést: ha nagyobb lesz az űrtartalom, akkor a kompresszió nem lesz kevesebb? lehet baromságot kérdezek, de vállalom smile vagy ezen a turbo besegit majd? boccs, ha sok a hülye kérdés, csak ez engem nagyon érdekel, hogyan lehet tuningolni egy iylen motort smile

tpmatyi
Új tag
useravatar
Offline
54 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Sunny B11

Wensonati írta:

egy gyári turbós blokk lesz átépítve zsugormotorrá(rövidebb hajtókaros lesz)ezáltal kapok grátisz 200ccm-t  izgis lesz a végeredmény

Hali, a löket növelése csak akkor fog sikerülni, ha főtengelyt is cseréled megnövelt löketűre. Hogy miért? A löketet a főtengely középvonalának és a hajtócsapok középvonalának távolsága határozza meg, vagyis teljes löket = iménti távolság x 2. (A hajtókart önmagában hiába rövidíted, attól a löket nem változik, csupán lejjebb tolódik az alsó holtpont és felső holtpont.)
Ilyen egy komplett Nitto SR20 2.2 stroker kit
"NITTO's SR20DET Stroker kits consist of an increased stroke crankshaft made from solid 4340 billet steel, 4340 one piece forged billet steel I-beam connecting rods and unique JE/Nitto forged piston set along with upgraded thick wall gudgeon pins and premium ring sets. Engine capacity is increased from 2.0ltr to 2.2ltr..."
Értem? smile

Primera P12 1.8 Elegance
Sunny N14 2.0 GTI SR20VE+R (Eaton M62 supercharged)

k0ri
useravatar
Offline
1300 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Sunny B11

k0ri írta:

Wensonati írta:

egy gyári turbós blokk lesz átépítve zsugormotorrá(rövidebb hajtókaros lesz)ezáltal kapok grátisz 200ccm-t  izgis lesz a végeredmény

Hali, a löket növelése csak akkor fog sikerülni, ha főtengelyt is cseréled megnövelt löketűre. Hogy miért? A löketet a főtengely középvonalának és a hajtócsapok középvonalának távolsága határozza meg, vagyis teljes löket = iménti távolság x 2. (A hajtókart önmagában hiába rövidíted, attól a löket nem változik, csupán lejjebb tolódik az alsó holtpont és felső holtpont.)
Ilyen egy komplett Nitto SR20 2.2 stroker kit
"NITTO's SR20DET Stroker kits consist of an increased stroke crankshaft made from solid 4340 billet steel, 4340 one piece forged billet steel I-beam connecting rods and unique JE/Nitto forged piston set along with upgraded thick wall gudgeon pins and premium ring sets. Engine capacity is increased from 2.0ltr to 2.2ltr..."
Értem? smile

Hát igen a rövidebb hajtókarral leginkább a kompressziót csökkented. De mivel a rövidebb hajtókar miatt az alsó holtpont is lejjebb kerül, ezért több levegőt lehet betolni a hengerbe. Pl. 3mm-el rövidebb hajtókar esetén 7.6cm*7.6cm*Pi/4*0,3cm=13.6cm3. Persze a lökettérfogat (a felső és alsó holtpont közötti térfogat) nem változik. A kompresszió természetesen drasztikusan csökken, ha 8.5 volt, akkor a példámban 6.4-re.

De nem teljesen reménytelen az ügy, vannak más elvetemültek, akik kivesézték ezt:
http://www.nissanforums.com/b11-b12-kn1 … -rods.html

Eszerint az E16 és E15 dugattyú furatai megegyeznek, de az 1.6-osnak a lökete nagyobb. Ez úgy oldották meg, hogy más az 1.6-os főtengelye és a hajtókarja. Konkrétan itt az 1.6-os hajtókarja kb. 3mm-el rövidebb. (talán, hogy a blokk mindkettőhöz jó legyen?) Természetesen az E15ET dugattyúja más, mint a turbó nélküli 15E-nek a kis kompresszió miatt, de eltér az E16 dugattyú is. A csapágyak valószínű megegyeznek.

Persze sok itt a kérdőjel, nem hiszem, hogy érdemes lenne evvel bajlódni, sok a kockázat. Turbós motornál inkább a feltöltés hatékonyságára kellene koncentrálnod. Vagyis kis csillapítású és hatékony intercooler, modernebb, nagyobb teljesítményű feltöltő és esetleg E85-ös üzem csodát tud tenni.

Rosszul emlékszem? Nem te szereztél egy CA16DE motort? Ha igen, avval mik a tervek?

menyus
Parkváros
useravatar
Offline
639 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Sunny B11

Ajjaj WENSONATI, valami nagyon okosat kell erre reagálnod, hogy meggyűzd az embereket smile amugy nincs véletlen egy működőképes E15-hőz karbid eladó? idegesit, hogy a miénket enm tudjuk megcsinálni ugy, hogy ne tukmálja a motorba a sok drága benzint, mert nem tudja csorikám feldolgozni...

tpmatyi
Új tag
useravatar
Offline
54 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Sunny B11

Hogy az eredeti témáról is legyen szó, megvannak az új cumók, lassan elnyerik végső helyüket,  Ha!! nem adtak volna feszítő görgő helyett még egy vezető görgőt. mind1, de legalább midnen más meg van. Végülisis uj tömitéseket, szimmeringeket, szijakat és olajakat meg szűrőt kap. Egészségére smile

tpmatyi
Új tag
useravatar
Offline
54 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Sunny B11

menyus írta:

k0ri írta:

Wensonati írta:

egy gyári turbós blokk lesz átépítve zsugormotorrá(rövidebb hajtókaros lesz)ezáltal kapok grátisz 200ccm-t  izgis lesz a végeredmény

Hali, a löket növelése csak akkor fog sikerülni, ha főtengelyt is cseréled megnövelt löketűre. Hogy miért? A löketet a főtengely középvonalának és a hajtócsapok középvonalának távolsága határozza meg, vagyis teljes löket = iménti távolság x 2. (A hajtókart önmagában hiába rövidíted, attól a löket nem változik, csupán lejjebb tolódik az alsó holtpont és felső holtpont.)
Ilyen egy komplett Nitto SR20 2.2 stroker kit
"NITTO's SR20DET Stroker kits consist of an increased stroke crankshaft made from solid 4340 billet steel, 4340 one piece forged billet steel I-beam connecting rods and unique JE/Nitto forged piston set along with upgraded thick wall gudgeon pins and premium ring sets. Engine capacity is increased from 2.0ltr to 2.2ltr..."
Értem? smile

Hát igen a rövidebb hajtókarral leginkább a kompressziót csökkented. De mivel a rövidebb hajtókar miatt az alsó holtpont is lejjebb kerül, ezért több levegőt lehet betolni a hengerbe. Pl. 3mm-el rövidebb hajtókar esetén 7.6cm*7.6cm*Pi/4*0,3cm=13.6cm3. Persze a lökettérfogat (a felső és alsó holtpont közötti térfogat) nem változik. A kompresszió természetesen drasztikusan csökken, ha 8.5 volt, akkor a példámban 6.4-re.

De nem teljesen reménytelen az ügy, vannak más elvetemültek, akik kivesézték ezt:
http://www.nissanforums.com/b11-b12-kn1 … -rods.html

Eszerint az E16 és E15 dugattyú furatai megegyeznek, de az 1.6-osnak a lökete nagyobb. Ez úgy oldották meg, hogy más az 1.6-os főtengelye és a hajtókarja. Konkrétan itt az 1.6-os hajtókarja kb. 3mm-el rövidebb. (talán, hogy a blokk mindkettőhöz jó legyen?) Természetesen az E15ET dugattyúja más, mint a turbó nélküli 15E-nek a kis kompresszió miatt, de eltér az E16 dugattyú is. A csapágyak valószínű megegyeznek.

Persze sok itt a kérdőjel, nem hiszem, hogy érdemes lenne evvel bajlódni, sok a kockázat. Turbós motornál inkább a feltöltés hatékonyságára kellene koncentrálnod. Vagyis kis csillapítású és hatékony intercooler, modernebb, nagyobb teljesítményű feltöltő és esetleg E85-ös üzem csodát tud tenni.

Rosszul emlékszem? Nem te szereztél egy CA16DE motort? Ha igen, avval mik a tervek?

nem emlékszel rosszul CA16DE-t terveztem de közben sikerült szereznek egy blokkot mindennel együtt...és igen a főtengely is jönni fog az E16ból a hajtókarra meg fel lehet tenni a turbós dugattyút...bízom SXtunerék szakértelmében smile

Nissan Sunny b11 coupe E15et

Wensonati
òbudai telep
Új tag
useravatar
Offline
95 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Sunny B11

http://www.n12turbo.com/mods/e16stroke.htm

Nissan Sunny b11 coupe E15et

Wensonati
òbudai telep
Új tag
useravatar
Offline
95 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Sunny B11

Wensonati írta:

.és igen a főtengely is jönni fog az E16ból a hajtókarra meg fel lehet tenni a turbós dugattyút

Uram, eddig a donor blokkról meg az E16 főtengelyről nem tettél említést, így már egészen más a leányzó fekvése! wink
Konkrétan Sxtunerék fogják csinálni, vagy csak megszakértik? Mikor áll össze a blokk terveid szerint? Nagyon kíváncsi vagyok hogy mit fog adni!

Ui. ez egy viszonylag egyszerű legózós átalakításnak tűnik, annyi varázslat van hogy kicsit le kell esztergálni a turbós dugók tetejéből: "Alternatively the standard E15ET pistons can be used with E16 crank and rods.  E15ET pistons in this application will require a crown shaving to shorten the distance from crank centre to TDC, again to prevent deck height penetration."

Primera P12 1.8 Elegance
Sunny N14 2.0 GTI SR20VE+R (Eaton M62 supercharged)

k0ri
useravatar
Offline
1300 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Sunny B11

k0ri írta:

Wensonati írta:

.és igen a főtengely is jönni fog az E16ból a hajtókarra meg fel lehet tenni a turbós dugattyút

Uram, eddig a donor blokkról meg az E16 főtengelyről nem tettél említést, így már egészen más a leányzó fekvése! wink
Konkrétan Sxtunerék fogják csinálni, vagy csak megszakértik? Mikor áll össze a blokk terveid szerint? Nagyon kíváncsi vagyok hogy mit fog adni!

Ui. ez egy viszonylag egyszerű legózós átalakításnak tűnik, annyi varázslat van hogy kicsit le kell esztergálni a turbós dugók tetejéből: "Alternatively the standard E15ET pistons can be used with E16 crank and rods.  E15ET pistons in this application will require a crown shaving to shorten the distance from crank centre to TDC, again to prevent deck height penetration."

ők fogják csinálni smile abból ki indulva hogy az előző turbós Cherrym köszörült veztengellyel 60-as kipuval 25-ös csigával meg coolerrel,370-es injektorral 147pacit dobott kerékre 1baron,ha összejön a növekedés akkor izgalmas lesz mondjuk egy felprogizott ecuval meg 450 es vagy 550-es injektorokkal Rx7 FD AC pumpával...bár az még változhat walbrora.én olyan stabil 150lonak örülnék a nyomaték úgyis több lesz és a váltó áttételezése miatt gyilkos lesz a szekér.6000nél elváltva 4re esik a fordulat vissza 2-3 és 4.fokozatban.szeretném ha május de legkésőbb júniusban bent lenne az új motor.de ez majd akkor válik véglegessé ha szétfűzik a blokkot...

Nissan Sunny b11 coupe E15et

Wensonati
òbudai telep
Új tag
useravatar
Offline
95 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Sunny B11

Wensonati írta:

az előző turbós Cherrym

Vele mi történt? Eladtad? Vagy netán megsemmisült? :S

Zsír, már a papírforma igen izgalmasan hangzik.
A kuplung/váltó bírni fogja a strapát? Motortartó bakokat keményre szilentezteted?
Nézegettem anno az offos Charade GTTi-ket, 1000ccm három henger + turbó = 100Le, elég veszedelmes szerkezet, de az akkori felhozatalból nem találtam kedvemre valót...

Primera P12 1.8 Elegance
Sunny N14 2.0 GTI SR20VE+R (Eaton M62 supercharged)

k0ri
useravatar
Offline
1300 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Fóruminfó

Fórum-statisztika:
 
témakör:
233
szavazás:
1
hozzászólás:
32348
mai hozzászólás:
2
Felhasználó infó:
 
felhasználók:
3719
legújabb felhasználó:
zoli65
vonalban levő tagok:
0
vonalban levő vendégek:
66

Vonalban: 
Jelenleg egy tag sincs vonalban

Jelmagyarázat:

 Témakör
 Új
 Lezárt
 Kiemelt
 Aktív
 Új/Aktív
 Új/Lezárt
 Új kiemelt
 Lezárt/Aktív
 Aktív/Kiemelt
 Kiemelt/Lezárt
 Kiemelt/Aktív/Lezárt

Móka Smile

A vevő odamegy a Közért pénztárosához.
- Kérem, maga tegnap száz forinttal tévedett!
A pénztárosnő megvonja a vállát.
- Azért kérem tegnap kellett reklamálni. Ma már késő!
A vevő széttárja a kezét.
- Az más! Akkor megtartom.

Friss hirdetések

Friss fórum hozzászólások

 Általános Almera topic (7109)
Beküldő: zoli11 
Tegnap 22:33:32
 Maxima (520)
Beküldő: Primera_P11 
Tegnap 11:51:48
 Általános kérdések (Primera) (5198)
Beküldő: dstsem 
2018.06.16 22:54:44
 Primera P12 (1092)
Beküldő: Kip31 
2018.06.09 08:13:34
 Nissan Almera fordulati problémák (91)
Beküldő: NISSAN16V 
2018.06.06 17:23:45