Nissan Fan Club - Hungary

  • A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése
Home Fórum Típusspecifikus dolgok Primera Primera P11 = Pistike bedugult orral!


Közösségi média: Neked egy kattintás, nekünk elismerés!
Hasznosnak ítéled az oldalt és ajánlanád ismerőseidnek? Tudod mit kell tenned. Wink

Primera P11 = Pistike bedugult orral!

Primera P11 = Pistike bedugult orral!

Sziasztok!

Az autó : Nissan Primera P11 1.8 16 v 2001 évjárat.
A probléma:  Fél  éve vettem. Kipróbáláskor nem tűnt fel, csak később, hogy a végsebessége 130 km/h. Felette megtorpban, lehorkan, csak üvölt mint az állat, de nem megy sehova, max egy 5 perces padlógázas próbálkozás után még 135 km/h -nál esetleg a Check Engine kigyullad.  A gyorsulása egy 1.4 8v Opel Astra gyorsulásával egyezik, 3500 fordulatig mozgatja az autót valamilyen szinten, de felette csak üvölt, ugyanakkor kipörög a fordulatszámmérő, de erő, nyomaték nincs a háttérben. Induláskor, kulcs elfordít, sebességbe berak, elindul és erre elkezd bakkecskézni, rángat, ha padlógázt nyomok ilyenkor egyesben vagy kettesben inkább fordítottan hat rá, tövig benyomott pedállal inkább le akar fulladni. Mint amikor Pistike az oviban náthásan akar énekelni, de mivel tele van az orra megnyikkanni sem bír.. Szóval indulás előtt várni kell, járatni kell üresben a motort 20-30 másodpercet, akkor utána no problem. Egyebekben az autó hibátlan, pöccre indul a motor hangja csendes, egyenletes, csak iszonyat türelem kell hozzá ha sietni, előzni akar az ember és el kell fogadni, hogy a vége 130 km/h.. na igen, azóta már csak 100 km/h amire felkúszik.. ott a vége..  sad
Nissannál lett nézve álló helyzetben komputerrel, semmi hibát nem jelzett... ha valakinek van ötlete örömmel venném a tanácsokat mit nézessek meg....

entire
Új tag
useravatar
Offline
14 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Primera P11 = Pistike bedugult orral!

ez ugy tudom már hengerénkénti trafós, lehet valamelyik trafó haldoklik.

üdv

NISSAN16V
Veterán tag
useravatar
Offline
3058 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Primera P11 = Pistike bedugult orral!

NISSAN16V írta:

ez ugy tudom már hengerénkénti trafós, lehet valamelyik trafó haldoklik.

üdv

A szerelőm tippje a katalizátor. Szerinte össze lehet törve valamilyen szinten és nem áramlik a kipufogógáz rendesen át rajta... csak sajnos a katalizátor az első leömlőrészben van.. rákérdeztem, újonnan az ára 60-70.000.Ft a komplett katalizátoros leömlőnek.. használtan meg lutri venni... 30.000ért...mert vagy jó vagy nem.. Azért írtam fel a problémám, hátha nem is ez a baj, hanem valami apróbb barbatrükk kell... ami nem ilyen vészes...hátha valaki járt már így... Ha a trafó lenne a baj, akkor nem csak néha kellene , hogy produkálja ezt?

entire
Új tag
useravatar
Offline
14 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Primera P11 = Pistike bedugult orral!

entire írta:

NISSAN16V írta:

ez ugy tudom már hengerénkénti trafós, lehet valamelyik trafó haldoklik.

üdv

A szerelőm tippje a katalizátor. Szerinte össze lehet törve valamilyen szinten és nem áramlik a kipufogógáz rendesen át rajta... csak sajnos a katalizátor az első leömlőrészben van.. rákérdeztem, újonnan az ára 60-70.000.Ft a komplett katalizátoros leömlőnek.. használtan meg lutri venni... 30.000ért...mert vagy jó vagy nem.. Azért írtam fel a problémám, hátha nem is ez a baj, hanem valami apróbb barbatrükk kell... ami nem ilyen vészes...hátha valaki járt már így... Ha a trafó lenne a baj, akkor nem csak néha kellene , hogy produkálja ezt?

Légtömegmérő? A P11-144-ben lévők nagyon szarok, előbb utóbb mind meghal. AFR-t kellene mérni, ill. anak hiányában az O2 szonda jeleit kellene nézni, mivel állandó sebességen fel le kell járnia a feszültségnek kb. másodpercenként 0 és 1V között (szabályozás). Padlógáz esetén legalább 0,8V-nak kell lennie rajta. A katalizátor könnyen ellenőrizhető, le kell venni és belenézni milyen állapotban van. De vidd máshova az autót, mert nagyon amatőrök voltak a műhelyben.

menyus
Parkváros
useravatar
Offline
639 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Primera P11 = Pistike bedugult orral!

Ne örülj ennyire 2 katallizátor van rajta szerintem Meg kell nézni ha törött ki kell herélni azt jonapot. Az enyém is kivan bár még nem raktam fel.

NISSAN16V
Veterán tag
useravatar
Offline
3058 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Primera P11 = Pistike bedugult orral!

A szerelődnek nem jutott eszébe megnézni hogy a kipufogón kijön e rendesen a gáz? Ha el lenne tömődve nem tudnál még 130al se menni smile
A tövig benyomott gázpedálnál fulladás levegő többlet, benzin elszegényedés miatt van. Ez lehet MAF  szenzor (légtömegmérő), vagy  akár üzemanyag nyomásszabályzó is, vagy benzinpumpa is. ezeket sem mutatja ki a csekendzzsinkomputer...

JDM Primera GT, SR20DE

J@ni
useravatar
Offline
822 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Primera P11 = Pistike bedugult orral!

NISSAN16V írta:

Ne örülj ennyire 2 katallizátor van rajta szerintem Meg kell nézni ha törött ki kell herélni azt jonapot. Az enyém is kivan bár még nem raktam fel.

2 katalizátor? Hát    ez a japó nooooooormális?  smile Legalább mindkettő ugyanott van? Miért van kettő?  De állítólag herélni nem elég, mert ha csak kiszedem akkor meg nem lesz semmi fojtás és akkor meg azért nem megy... A szerelőm tippje szerint maga a katalizátor jól működhet, annak nincs baja, csak valószínű a külseje ment szét és az nem engedi áramlani a kipufogógázt rendesen...  Ha herélni kellene, akkor egy másik csövet kellene esztergálni megfelelő átmérővel helyette, de mivel ez a leömlő az sem olyan pikk pakk munka....  Egyenlőre azért is írtam ide fel a gondom, hátha nem kell a kísérletezgetést ezzel kezdenem.. hanem esetleg valaki járt már hasonlóképp és birtokában van a megoldásnak...

entire
Új tag
useravatar
Offline
14 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Primera P11 = Pistike bedugult orral!

J@ni írta:

A szerelődnek nem jutott eszébe megnézni hogy a kipufogón kijön e rendesen a gáz? Ha el lenne tömődve nem tudnál még 130al se menni smile
A tövig benyomott gázpedálnál fulladás levegő többlet, benzin elszegényedés miatt van. Ez lehet MAF  szenzor (légtömegmérő), vagy  akár üzemanyag nyomásszabályzó is, vagy benzinpumpa is. ezeket sem mutatja ki a csekendzzsinkomputer...

A szerelőnek ez csak az elsődleges tippje, még nem is nyúlt a kocsihoz, csak ezt nézné meg először azt mondta. A szerelő egy haverom egyébként a márkaszíervíztől teljesen független emberke. A márkaszervízben álló helyzetben a komputer semmilyen hibát nem jelzett, minden érték tökéletes volt...  sad  Ezért vagyok tanácstalan, mert a légtömegmérő hibáját csak kijelezte volna, vagy trafóhibát.. nem?  Vagy menet közben kellene megnézni...    még erre fogok tenni egy kísérletet, ha nem lesz itt olyan aki azt írja, hogy "Hé öcsisajt én pont ugyanígy jártam, az volt a gond, hogy......."   De addig is szívesen veszem a véleményeket, tanácsokat, összegyűjtöm és máris okosabban vágok neki az újabb komputeres vizsgálatnak is vagy esetleg azon túlmenően ha megint nem találnak semmit akkor a további keresgélésnek...

entire
Új tag
useravatar
Offline
14 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Primera P11 = Pistike bedugult orral!

Hol van az autó?

TASEK
Új tag
useravatar
Offline
60 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Primera P11 = Pistike bedugult orral!

entire írta:

J@ni írta:

A szerelődnek nem jutott eszébe megnézni hogy a kipufogón kijön e rendesen a gáz? Ha el lenne tömődve nem tudnál még 130al se menni smile
A tövig benyomott gázpedálnál fulladás levegő többlet, benzin elszegényedés miatt van. Ez lehet MAF  szenzor (légtömegmérő), vagy  akár üzemanyag nyomásszabályzó is, vagy benzinpumpa is. ezeket sem mutatja ki a csekendzzsinkomputer...

A szerelőnek ez csak az elsődleges tippje, még nem is nyúlt a kocsihoz, csak ezt nézné meg először azt mondta. A szerelő egy haverom egyébként a márkaszíervíztől teljesen független emberke. A márkaszervízben álló helyzetben a komputer semmilyen hibát nem jelzett, minden érték tökéletes volt...  sad  Ezért vagyok tanácstalan, mert a légtömegmérő hibáját csak kijelezte volna, vagy trafóhibát.. nem?  Vagy menet közben kellene megnézni...    még erre fogok tenni egy kísérletet, ha nem lesz itt olyan aki azt írja, hogy "Hé öcsisajt én pont ugyanígy jártam, az volt a gond, hogy......."   De addig is szívesen veszem a véleményeket, tanácsokat, összegyűjtöm és máris okosabban vágok neki az újabb komputeres vizsgálatnak is vagy esetleg azon túlmenően ha megint nem találnak semmit akkor a további keresgélésnek...

szerintem első körben MIL okát kéne kideríteni... ha volt check engine a logban nyoma kellene legyen
meg persze belefért volna a meglévő topicba is...
Üdv: S

Almera n16 2002 qg15 +E85

sanyka
useravatar
Offline
494 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Primera P11 = Pistike bedugult orral!

Bocs, de nem topicoltam még soha...   smile Köszönöm a tanácsokat mindenkinek...

entire
Új tag
useravatar
Offline
14 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Primera P11 = Pistike bedugult orral!

TASEK írta:

Hol van az autó?

Kecskemét City!

entire
Új tag
useravatar
Offline
14 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Primera P11 = Pistike bedugult orral!

egyik a leömlőben van a básik meg alul, és nem japó sad rönó az 1,8 as

NISSAN16V
Veterán tag
useravatar
Offline
3058 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Primera P11 = Pistike bedugult orral!

NISSAN16V írta:

egyik a leömlőben van a básik meg alul, és nem japó sad rönó az 1,8 as

Wow! Köszi...

entire
Új tag
useravatar
Offline
14 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Primera P11 = Pistike bedugult orral!

entire írta:

NISSAN16V írta:

egyik a leömlőben van a básik meg alul, és nem japó sad rönó az 1,8 as

Wow! Köszi...

És sajnos nem a Rezsó szokott hamarabb tönkremenni. sad

Üdv, SAti (Primera P11-144 HB, QG18DE, 2001)

SAti
useravatar
Offline
958 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Primera P11 = Pistike bedugult orral!

..Most már menet közben le is áll!!!  sad sad sad Aztán újraindul és megy 50 métert vagy 500-at vagy 10 kilómétert és újra leáll... Van hogy egy darabig be sem indul, csak tizedjére.. pedig teker...  sad
Elvittem a NISSAN szervízbe... Na de soha többé.. 5.500Ft-ért megmondták, hogy nem tudják mi a baja... mert semmi hibát nem jelez a műszer.. Érdekes módon egy másik műhelyben előtte amikor megnézettem univerzális gépen legalább látták, hogy több érték nem klappol.. legalább tippjeik voltak, hogy vagy lambdaszonda vagy légtömegmérő vagy lehet épp egy apróság.. Ők tanácsolták, hogy a Nissan szervízben nézessem meg, mert gyári programmal rögtön rá lehet keresni a hibás alkatrészre... De úgy tűnik, hogy a nagy büdös lóvirslit..  a szervíz szerint minden jó, mert azt jelzi a műszer!!! Gondolom ha a műszer azt jelezné, hogy vége a munkaidőnek el is indulnának haza.. a probléma okát  továbbgondolni már fáj..vagy éppen ahhoz több cash kell... Mert az ötletük az volt hagyjam ott a kocsit ha gondolom és 5-6 óra alatt biztosan rájönnek majd a hibára.. (7.800Ft/ óra rezsi óradíjért)

entire
Új tag
useravatar
Offline
14 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Primera P11 = Pistike bedugult orral!

entire írta:

..Most már menet közben le is áll!!!  sad sad sad Aztán újraindul és megy 50 métert vagy 500-at vagy 10 kilómétert és újra leáll... Van hogy egy darabig be sem indul, csak tizedjére.. pedig teker...  sad
Elvittem a NISSAN szervízbe... Na de soha többé.. 5.500Ft-ért megmondták, hogy nem tudják mi a baja... mert semmi hibát nem jelez a műszer.. Érdekes módon egy másik műhelyben előtte amikor megnézettem univerzális gépen legalább látták, hogy több érték nem klappol.. legalább tippjeik voltak, hogy vagy lambdaszonda vagy légtömegmérő vagy lehet épp egy apróság.. Ők tanácsolták, hogy a Nissan szervízben nézessem meg, mert gyári programmal rögtön rá lehet keresni a hibás alkatrészre... De úgy tűnik, hogy a nagy büdös lóvirslit..  a szervíz szerint minden jó, mert azt jelzi a műszer!!! Gondolom ha a műszer azt jelezné, hogy vége a munkaidőnek el is indulnának haza.. a probléma okát  továbbgondolni már fáj..vagy éppen ahhoz több cash kell... Mert az ötletük az volt hagyjam ott a kocsit ha gondolom és 5-6 óra alatt biztosan rájönnek majd a hibára.. (7.800Ft/ óra rezsi óradíjért)

Milyen értékek nem stimmeltek, nincs véletlenül elrakva a vezérlésed? Elrakják a vezérlést, azután kap egy jó nagy előgyújtást, az kb. ilyesmit okoz.

dokeee
Törzsgárda tag
useravatar
Offline
289 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Primera P11 = Pistike bedugult orral!

TE! Nem az ac pumpád genyózik?

NISSAN16V
Veterán tag
useravatar
Offline
3058 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Primera P11 = Pistike bedugult orral!

NISSAN16V írta:

TE! Nem az ac pumpád genyózik?

Szerintem is!
Szerviz....... kész röhely! lol

autójavítás, lakatolás, épület lakatos munkák.
http://www.youtube.com/watch?v=wSPNIFCciN0

NISSAN
Megszállott tag
useravatar
Offline
663 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Primera P11 = Pistike bedugult orral!

NISSAN írta:

NISSAN16V írta:

TE! Nem az ac pumpád genyózik?

Szerintem is!
Szerviz....... kész röhely! lol

Bizony kéne mérni sürgősen egy benzinnyomást... vicc, hogy ez meghaladja a szervizesek képességeit smile anno kb 3.000 forintból összehoztam egy mérőműszert, roppant bonyolult...

Primera P12 1.8 Elegance
Sunny N14 2.0 GTI SR20VE+R (Eaton M62 supercharged)

k0ri
useravatar
Offline
1300 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Primera P11 = Pistike bedugult orral!

Tavaly  március óta minimum 10.000km-t elmentem.. problémamentesen..  nem tudom a vezérlés ha nem oké képes lett volna-e erre a kocsi..  + ugyebár nem csak megáll, hanem nem megy.. most már 100 a vége.. ott azt mondja, hogy "dömdödömbrumm"..
Na mindegy most már  leadtam egy műhelybe, ahol több öreg szaki is van + műszerek,  ide vittem el korábban, itt foglalkoztak vele, csak a hiba okát idő mire kikeresik.. De bízom bennük!
Nem akarok okoskodni nekik, hogy mit nézzenek rajta, mert jó irányban indultak el és én nem vagyok autószerelő...okostojás ügyfélnél nincs rosszabb  Majd megírom mire jutottak..
Úgy tűnik egyedi eset, ha még egyikőtök sem járt így! smile 
(Egyébként meg nem is vicces...)   sad

entire
Új tag
useravatar
Offline
14 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Primera P11 = Pistike bedugult orral!

dokeee írta:

entire írta:

..Most már menet közben le is áll!!!  sad sad sad Aztán újraindul és megy 50 métert vagy 500-at vagy 10 kilómétert és újra leáll... Van hogy egy darabig be sem indul, csak tizedjére.. pedig teker...  sad
Elvittem a NISSAN szervízbe... Na de soha többé.. 5.500Ft-ért megmondták, hogy nem tudják mi a baja... mert semmi hibát nem jelez a műszer.. Érdekes módon egy másik műhelyben előtte amikor megnézettem univerzális gépen legalább látták, hogy több érték nem klappol.. legalább tippjeik voltak, hogy vagy lambdaszonda vagy légtömegmérő vagy lehet épp egy apróság.. Ők tanácsolták, hogy a Nissan szervízben nézessem meg, mert gyári programmal rögtön rá lehet keresni a hibás alkatrészre... De úgy tűnik, hogy a nagy büdös lóvirslit..  a szervíz szerint minden jó, mert azt jelzi a műszer!!! Gondolom ha a műszer azt jelezné, hogy vége a munkaidőnek el is indulnának haza.. a probléma okát  továbbgondolni már fáj..vagy éppen ahhoz több cash kell... Mert az ötletük az volt hagyjam ott a kocsit ha gondolom és 5-6 óra alatt biztosan rájönnek majd a hibára.. (7.800Ft/ óra rezsi óradíjért)

Milyen értékek nem stimmeltek, nincs véletlenül elrakva a vezérlésed? Elrakják a vezérlést, azután kap egy jó nagy előgyújtást, az kb. ilyesmit okoz.

A lambdaszonda értékei voltak abnormálisak..  de ebből nem derült ki, hogy az e a ludas vagy valami még előtte..

entire
Új tag
useravatar
Offline
14 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Primera P11 = Pistike bedugult orral!

entire írta:

Tavaly  március óta minimum 10.000km-t elmentem.. problémamentesen..  nem tudom a vezérlés ha nem oké képes lett volna-e erre a kocsi..  + ugyebár nem csak megáll, hanem nem megy.. most már 100 a vége.. ott azt mondja, hogy "dömdödömbrumm"..
Na mindegy most már  leadtam egy műhelybe, ahol több öreg szaki is van + műszerek,  ide vittem el korábban, itt foglalkoztak vele, csak a hiba okát idő mire kikeresik.. De bízom bennük!
Nem akarok okoskodni nekik, hogy mit nézzenek rajta, mert jó irányban indultak el és én nem vagyok autószerelő...okostojás ügyfélnél nincs rosszabb  Majd megírom mire jutottak..
Úgy tűnik egyedi eset, ha még egyikőtök sem járt így! smile 
(Egyébként meg nem is vicces...)   sad

Ha az AC van kikopva és néha megszorul, azt nem tudja kimérni műszerrel mikor jól működik..
Nekem is így döglött be... kb.15 ezer Forint csak. 2x megállt alattam és a harmadik előtt már ki is cseréltem az AC-t! Sokszor csak mosolygok, hogy sok "műszeres" szerelő van.
Az sem jó ha több öreg szaki van, csak egy autószerelő kellene.... és nem kerülne 100-ba.
Ja és szerintem mégis vicces.... lol  valamint nem egyedi hiba, nem japók kellenek a hiba feltárásához, csak józan paraszt ész.

autójavítás, lakatolás, épület lakatos munkák.
http://www.youtube.com/watch?v=wSPNIFCciN0

NISSAN
Megszállott tag
useravatar
Offline
663 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Primera P11 = Pistike bedugult orral!

entire írta:

+ ugyebár nem csak megáll, hanem nem megy.. most már 100 a vége.. ott azt mondja, hogy "dömdödömbrumm"..

entire írta:

A lambdaszonda értékei voltak abnormálisak..  de ebből nem derült ki, hogy az e a ludas vagy valami még előtte..

Dömdömdömbrumm = puffog, dadog? Szegény a keverék.
Ha az AC pumpa elfárad, akkor bizonyos fordulat/terhelés felett képtelen produkálni a megfelelő üzemanyag nyomást, és elszegényedik a keverék. Ha elszegényedik a keverék, a lambda szonda abnormális értéket mutat, vagyis a dús/szegény állapot közötti váltogatás helyett beáll szegény (LEAN) állapotba mint a cövek. Az ECU ilyenkor próbál eszeveszetten kompenzálni az injektorok nyitási idejének kitolásával, de a megfelelő üzemanyagnyomás hiányában képtelen visszadúsítani a keveréket.
Attól még nem okostojás az ügyfél, hogy felhívja a szakik figyelmét egy teljesen nyilvánvaló hibalehetőségre. smile

Primera P12 1.8 Elegance
Sunny N14 2.0 GTI SR20VE+R (Eaton M62 supercharged)

k0ri
useravatar
Offline
1300 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Primera P11 = Pistike bedugult orral!

k0ri írta:

entire írta:

+ ugyebár nem csak megáll, hanem nem megy.. most már 100 a vége.. ott azt mondja, hogy "dömdödömbrumm"..

entire írta:

A lambdaszonda értékei voltak abnormálisak..  de ebből nem derült ki, hogy az e a ludas vagy valami még előtte..

Dömdömdömbrumm = puffog, dadog? Szegény a keverék.
Ha az AC pumpa elfárad, akkor bizonyos fordulat/terhelés felett képtelen produkálni a megfelelő üzemanyag nyomást, és elszegényedik a keverék. Ha elszegényedik a keverék, a lambda szonda abnormális értéket mutat, vagyis a dús/szegény állapot közötti váltogatás helyett beáll szegény (LEAN) állapotba mint a cövek. Az ECU ilyenkor próbál eszeveszetten kompenzálni az injektorok nyitási idejének kitolásával, de a megfelelő üzemanyagnyomás hiányában képtelen visszadúsítani a keveréket.
Attól még nem okostojás az ügyfél, hogy felhívja a szakik figyelmét egy teljesen nyilvánvaló hibalehetőségre. smile

dömdödömbrumm  = rángat egy párat és leáll a motor...  Az AC Pumpás ötletet megemlítem holnap a műhelyben...Köszönöm!

entire
Új tag
useravatar
Offline
14 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Fóruminfó

Fórum-statisztika:
 
témakör:
233
szavazás:
1
hozzászólás:
32448
eheti hozzászólások:
6
Felhasználó infó:
 
felhasználók:
3725
legújabb felhasználó:
siragnoebrad
vonalban levő tagok:
0
vonalban levő vendégek:
70

Vonalban: 
Jelenleg egy tag sincs vonalban

Jelmagyarázat:

 Témakör
 Új
 Lezárt
 Kiemelt
 Aktív
 Új/Aktív
 Új/Lezárt
 Új kiemelt
 Lezárt/Aktív
 Aktív/Kiemelt
 Kiemelt/Lezárt
 Kiemelt/Aktív/Lezárt

Móka Smile

Megy a rendőr meg a fia az úton. Megszólal a gyerek:
- Apa, nézd, döglött sirály!
Erre az apja felnéz:
- Hol?

Friss hirdetések

Friss fórum hozzászólások

 Általános Almera topic (7173)
Beküldő: Gyarmati_ 
2018.11.10 12:49:26
 Általános kérdések (Primera) (5203)
Beküldő: Blo107 
2018.11.07 21:41:17
 Primera P12 (1099)
Beküldő: Vlad 
2018.10.16 19:35:17
 Villamosság (355)
Beküldő: 1laciapu 
2018.10.14 20:07:40
 Maxima (532)
Beküldő: palidevarga 
2018.09.26 21:16:54