Nissan Fan Club - Hungary

  • A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése


Közösségi média: Neked egy kattintás, nekünk elismerés!
Hasznosnak ítéled az oldalt és ajánlanád ismerőseidnek? Tudod mit kell tenned. Wink

P11 GT

P11 GT

Nemrég vettem ugye egy P11 GT-t donornak ezt elég sokan tudják innen, azóta átkerült már egy két alkatrész de mostmár írok is róla.

Az első és hátsó fékekkel kezdeném, átkerült egy az egyben a tárcsafékes hátsó híd. Probléma mentesen illeszkedik a az 5 ajtós Gt-é a 4 ajtós Slx be, ugyanaz a kasztni alul. ennek örültem. bár annyi változás lett hogy a híd egy pár centivel jobbra elvan tolódva az autó alatt. ennek okára nem jöttem még rá.

http://kepfeltoltes.hu/110508/Hatsofuto … es.hu_.jpg

Az első fékek is átmentek, bár maga a tengely csonkállványa megmaradt még (egy ideig) így el kellett hajlítsam hátrafele  5mm-t a féktárcsa védő lemezt, hogy ne érjen hozzá a nagyobb 280mm es tárcsához, ugye az slx alat csak 257mm es volt. A tárcsa tökéletes állapotban volt, 0 kopás, ami nem mondható el az eddig használt saját féktárcsájáról, olyan válla volt kivül belül hogy azzal vágni lehetne. persze felszerelés előtt lecsiszoltam géppel a nyerget és a dugattyúházat, szép pitosra fujtam fékfestékkel, majd egy kis lakkot is kapott hogy tisztítani lehessen. itt vannak a képek.

http://kepfeltoltes.hu/110321/f_kcsere_ … es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110321/f_kcsere2 … es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110321/f_kcsere7 … es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110321/f_kcsere3 … es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110321/f_kcsere4 … es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110321/f_kcsere6 … es.hu_.jpg

Folyt köv..

Szerkesztette: J@ni
2011-05-08 11:49:18

JDM Primera GT, SR20DE

J@ni
useravatar
Offline
822 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: P11 GT

Derék, várjuk a folytatást! cool

J@ni írta:

... itt vannak a képek.
Folyt köv..

Toyo: http://images.spritmonitor.de/411288_5.png
SX: http://images.spritmonitor.de/411289_5.png

Adamo_sx
Budapest
useravatar
Offline
549 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: P11 GT

Nagyon szépen alakul!

Leon
useravatar
Offline
806 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: P11 GT

Éles váltásként áttérek a beltérre. Kiszedtem a hagyományos plüs SLX üléseket, bár nagyon szép állapotban voltak, mégis ha már gt akkorr belül is az, és egyenlőre még belül gtsebb az autó mint kívül. Nos a hátsó üléssor makultátlan volt a bontott autóban, hibátlan fél bőr fél plüss ülések, de mégcsak repedés sincs rajtuk, öröm volt tisztogatni törölgetni őket, tényleg szépek. Ugyanez nem monsható el sajnos az első ülésekről, bár jó állapotban vannak, a vezető ülés (ami ugye a leg használtabb) sajnos az ülőlap széleinél kicsit szakadozott és repedezett a bőr. A repedezést egy kis szilikon spray eltűnteti egy időre, de sajnos a szakadt részt kb 10cm (ez látható a képen is) azt csak ha beleülök tudom eltakarni smile ám nagyon jó tartása van, kimondottan élvezet kanyarokat venni ebben az ülésben ugy fog, mintha a hátamra szabták volna.

http://kepfeltoltes.hu/110322/belter1_w … es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110322/belter2_w … es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110322/belter3_w … es.hu_.jpg

Persze a gtben más mintázatú az ülés sokkal sötétebb, pirosas mintázással, így dukált hozzá hogy az ajtókárpitokat is átrakjam, amik szintén sértetlenek voltak, mintha a gyárból jött volna ki, sehol egy karc a műanyagon vagy ciginyom a kárpitban, ez is át lett rakva. Az autó eddigi világos belselye teljesen dögös feketés sötétes lett (amugy is le vany sötétítve körben az üveg) szóval jobb lett a  hangulat is smile

http://kepfeltoltes.hu/110322/belter4_w … es.hu_.jpg

Hogy teljes legyen a GT beltér, átkerült a 240km/9000fmin - os hiperszuper mindenttudó mindentmutató műszerfalegység is, nagyon jó, pöccre működik minden (kivétel a fogysztásmérő), csatlakozott hozzá jóbarátja a bőr kormány (a felső része kicsit kopottas, de szuper a markolata) és kiegészítésképp a bőr váltószoknya, amivel teljes lett a GT belttér. A pénztárcatartó üregbe beraktam egy kis csemegét, a hátsó ülésről nagyon szépen látható Nissan emblémát. Ez sötétben a belső világítástól (pont rá világít a kis led) picit fénylik is. Szép.

http://kepfeltoltes.hu/110322/belter5_w … es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110322/belter6_w … es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110322/belter7_w … es.hu_.jpg

Hát így állunk most, a belső teljes egészében már GT! Vettem bele új szép fekete szőnyegeket is, és a tetőkárpitot is pucoltam, mert füstfoltos volt. most szép tiszta és világos a tető. Az autó belsejéhez nem szeretnék már hozzányúlni az eredmény szép lett. Ujbol a futóműre és külsőre fogok visszatérni...

JDM Primera GT, SR20DE

J@ni
useravatar
Offline
822 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: P11 GT

Leon írta:

Nagyon szépen alakul!

Köszönöm. igyekszem. Amint tudom folytatom smile

JDM Primera GT, SR20DE

J@ni
useravatar
Offline
822 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: P11 GT

Mostanában egyre több időm van az autóval foglalkozni, hát erről írok kicsit smile

Szándékomban áll a motort is átrakni a másik autóba, így az ahhoz való üzemanyag szivattyúval kezdtem az alapozást. A csere előtt egymás mellé raktam a benzinpumpákat (1.6 és 2.0GT), semmi eltérés nincs köztük, minden szám ugyanaz a rajtuk egy kód kivételével, de nem fejtettem meg hogy melyik hány Bar-os nyomást ad le. Állítólag a GTé nagyobb, így hát egy kis tisztítás, mert a 13 év alatt elég szemetes lett a kis ac tartály és előszűrő, és uzsgyi átkerült smile

http://kepfeltoltes.hu/110507/AC2_www.k … es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110507/AC_www.ke … es.hu_.jpg

A GT motorjának szétszerelése:
Meglepődtem hogy ez a motor (SR20DE 110kW) milyen egyszerű. Nincs elbonyolítva ide-oda csövekkel, egr-el. Már most beleszerettem smile

http://kepfeltoltes.hu/110507/Moci_1_ww … es.hu_.jpg

Sose szedtem még szét ilyen motort, de határozottan jó vele foglalkozni. Szelepfedél le, vezérműtengelyek ki. Sajnos bütyökmagasságot nem tudok mérni, de szemre nagyon jó állapotúnak tűnt minden.

http://kepfeltoltes.hu/110507/Moci_2_ww … es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110507/Moci_6_ww … es.hu_.jpg

Ezután lekerült a hengerfej is, nem volt egyszerű a csavarokat kivenni, és sajnos a leömlő is utamban volt (mert hegesztve van a kipufogóig, még ilyet, hmm...). A Hidraulikus hézagkiegyenlítők közül 1 se nyomható össze, a service manual azt írja úgy jó, mindenesetre állítva és friss olajban pihengetnek smile
A szelepek is jó(nagy)nak tűnnek, majd koksz tisztítás után kiderül h nem e égettek, mindenesetre a GA16 hoz képest duplája a tányér méretük, ha nem több, tényleg nagyok smile

http://kepfeltoltes.hu/110507/Moci_3_ww … es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110507/Moci_7_ww … es.hu_.jpg

És láám, dugók! méghozzá 4 db szép nagy dugattyúfenék. És mind lapos, hmm asszem ilyen csak a GT-ben van? Felső holtponton tényleg nem sok hely marad a beszívott levegőnek.

http://kepfeltoltes.hu/110507/Moci_4_ww … es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110507/Moci_5_ww … es.hu_.jpg

Ezek után már kényelmesen kijött a kábelköteg, aminek minden csatiját a szétszedésnél megcímkéztem, mi hova megy vissza. Így könnyebb lesz a csere a GA-ról SR-re.

http://kepfeltoltes.hu/110507/Moci_8_ww … es.hu_.jpg

Sajnos a motor teljes vezérlés felöli oldalát ellepi az olajsár. valószínű hogy minden tömítést cserélni kell, de üssekavics megleszSmile
Szép napot mindenkinek!

folyt köv...

JDM Primera GT, SR20DE

J@ni
useravatar
Offline
822 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: P11 GT

J@ni írta:

Mostanában egyre több időm van az autóval foglalkozni, hát erről írok kicsit smile

Szándékomban áll a motort is átrakni a másik autóba, így az ahhoz való üzemanyag szivattyúval kezdtem az alapozást. A csere előtt egymás mellé raktam a benzinpumpákat (1.6 és 2.0GT), semmi eltérés nincs köztük, minden szám ugyanaz a rajtuk egy kód kivételével, de nem fejtettem meg hogy melyik hány Bar-os nyomást ad le. Állítólag a GTé nagyobb, így hát egy kis tisztítás, mert a 13 év alatt elég szemetes lett a kis ac tartály és előszűrő, és uzsgyi átkerült smile

http://kepfeltoltes.hu/110507/AC2_www.k … es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110507/AC_www.ke … es.hu_.jpg

A GT motorjának szétszerelése:
Meglepődtem hogy ez a motor (SR20DE 110kW) milyen egyszerű. Nincs elbonyolítva ide-oda csövekkel, egr-el. Már most beleszerettem smile

http://kepfeltoltes.hu/110507/Moci_1_ww … es.hu_.jpg

Sose szedtem még szét ilyen motort, de határozottan jó vele foglalkozni. Szelepfedél le, vezérműtengelyek ki. Sajnos bütyökmagasságot nem tudok mérni, de szemre nagyon jó állapotúnak tűnt minden.

http://kepfeltoltes.hu/110507/Moci_2_ww … es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110507/Moci_6_ww … es.hu_.jpg

Ezután lekerült a hengerfej is, nem volt egyszerű a csavarokat kivenni, és sajnos a leömlő is utamban volt (mert hegesztve van a kipufogóig, még ilyet, hmm...). A Hidraulikus hézagkiegyenlítők közül 1 se nyomható össze, a service manual azt írja úgy jó, mindenesetre állítva és friss olajban pihengetnek smile
A szelepek is jó(nagy)nak tűnnek, majd koksz tisztítás után kiderül h nem e égettek, mindenesetre a GA16 hoz képest duplája a tányér méretük, ha nem több, tényleg nagyok smile

http://kepfeltoltes.hu/110507/Moci_3_ww … es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110507/Moci_7_ww … es.hu_.jpg

És láám, dugók! méghozzá 4 db szép nagy dugattyúfenék. És mind lapos, hmm asszem ilyen csak a GT-ben van? Felső holtponton tényleg nem sok hely marad a beszívott levegőnek.

http://kepfeltoltes.hu/110507/Moci_4_ww … es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110507/Moci_5_ww … es.hu_.jpg

Ezek után már kényelmesen kijött a kábelköteg, aminek minden csatiját a szétszedésnél megcímkéztem, mi hova megy vissza. Így könnyebb lesz a csere a GA-ról SR-re.

http://kepfeltoltes.hu/110507/Moci_8_ww … es.hu_.jpg

Sajnos a motor teljes vezérlés felöli oldalát ellepi az olajsár. valószínű hogy minden tömítést cserélni kell, de üssekavics megleszSmile
Szép napot mindenkinek!

folyt köv...

ha a tengelyen nincs válla a bütyköknek akkor az jó. A vézérlés felőli olaysárért nálam a szervó pumpa volt a felelős. (azaz a főnyomó cső le volt lazulva róla) Csapágyazni is fogod? hamár ennyire szétszedted? A kábelezés nem lesz egyszerű én sr20 ról downgrade elte GA-ra vénembernek.

NISSAN16V
Veterán tag
useravatar
Offline
3049 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: P11 GT

NISSAN16V írta:

ha a tengelyen nincs válla a bütyköknek akkor az jó. A vézérlés felőli olaysárért nálam a szervó pumpa volt a felelős. (azaz a főnyomó cső le volt lazulva róla) Csapágyazni is fogod? hamár ennyire szétszedted? A kábelezés nem lesz egyszerű én sr20 ról downgrade elte GA-ra vénembernek.

Se a bütyöknek nincs válla, se a hengernek. Elvileg 170ezer km van a motorban. az egész olajteknő is tiszta olajsár, szerintem első-hátsó szimering is kuka. A dugókat mindenképp meggyűrűzöm, de csapágyazásra nem gondoltam. amint szétszedem kiderül kell-e. vagy mindenképp szükséges? Hát ha majd lesz kedved segíthetnél a kábelezésben, ha már jártas vagy benne.

JDM Primera GT, SR20DE

J@ni
useravatar
Offline
822 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: P11 GT

ha gyürüzöl akkor mindenkép csapágyazd is meg mert az uj gyürü hamat szévágja a régi csapágyat.

NISSAN16V
Veterán tag
useravatar
Offline
3049 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: P11 GT

NISSAN16V írta:

ha gyürüzöl akkor mindenkép csapágyazd is meg mert az uj gyürü hamat szévágja a régi csapágyat.

Nem emlékszem, hogy valakinek itt lett volna gondja gyűrűvel, de hajtókarcsapágyas GT motor már volt itt jó párnak. De mérni kéne a illesztési méreteket is összerakás előtt, lehet, hogy nem is kell új csapágy. Másik véglet, hogy köszörülni is kell és alulméretes csapágyakat rakni.
Tudod is ellenőrizni az illesztést, mikrométer hiányában elasztikus mérődróttal. Hogy hol lehet ilyet kapni, arra én is kiváncsi lennék.

menyus
Parkváros
useravatar
Offline
639 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: P11 GT

menyus írta:

NISSAN16V írta:

ha gyürüzöl akkor mindenkép csapágyazd is meg mert az uj gyürü hamat szévágja a régi csapágyat.

Nem emlékszem, hogy valakinek itt lett volna gondja gyűrűvel, de hajtókarcsapágyas GT motor már volt itt jó párnak. De mérni kéne a illesztési méreteket is összerakás előtt, lehet, hogy nem is kell új csapágy. Másik véglet, hogy köszörülni is kell és alulméretes csapágyakat rakni.
Tudod is ellenőrizni az illesztést, mikrométer hiányában elasztikus mérődróttal. Hogy hol lehet ilyet kapni, arra én is kiváncsi lennék.

Hát ez a csapágyazás nehézkes lesz, semi preciz mérőműszerem nincs, a collostok és a hézagmérő kivételével smile Ja és a másik! Szelepeket hogy tudom kivenni? a service manual egy speciális szerszámot ír / mutat, de olyat egy szerszám webáruházban sem lehet kapni. Akkor házilag hogy nyomom össze a rugót? (prés vagy egyéb asztali nagy gép áhh kilőve!)

JDM Primera GT, SR20DE

J@ni
useravatar
Offline
822 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: P11 GT

J@ni írta:

menyus írta:

NISSAN16V írta:

ha gyürüzöl akkor mindenkép csapágyazd is meg mert az uj gyürü hamat szévágja a régi csapágyat.

Nem emlékszem, hogy valakinek itt lett volna gondja gyűrűvel, de hajtókarcsapágyas GT motor már volt itt jó párnak. De mérni kéne a illesztési méreteket is összerakás előtt, lehet, hogy nem is kell új csapágy. Másik véglet, hogy köszörülni is kell és alulméretes csapágyakat rakni.
Tudod is ellenőrizni az illesztést, mikrométer hiányában elasztikus mérődróttal. Hogy hol lehet ilyet kapni, arra én is kiváncsi lennék.

Hát ez a csapágyazás nehézkes lesz, semi preciz mérőműszerem nincs, a collostok és a hézagmérő kivételével smile Ja és a másik! Szelepeket hogy tudom kivenni? a service manual egy speciális szerszámot ír / mutat, de olyat egy szerszám webáruházban sem lehet kapni. Akkor házilag hogy nyomom össze a rugót? (prés vagy egyéb asztali nagy gép áhh kilőve!)

odacsapsz neki smile

NISSAN16V
Veterán tag
useravatar
Offline
3049 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: P11 GT

Nem latom teljesen jol, de mintha gorgos himbak lennenek ebben a GT motorban nem?

J@ni írta:

Mostanában egyre több időm van az autóval foglalkozni, hát erről írok kicsit smile

Szándékomban áll a motort is átrakni a másik autóba, így az ahhoz való üzemanyag szivattyúval kezdtem az alapozást. A csere előtt egymás mellé raktam a benzinpumpákat (1.6 és 2.0GT), semmi eltérés nincs köztük, minden szám ugyanaz a rajtuk egy kód kivételével, de nem fejtettem meg hogy melyik hány Bar-os nyomást ad le. Állítólag a GTé nagyobb, így hát egy kis tisztítás, mert a 13 év alatt elég szemetes lett a kis ac tartály és előszűrő, és uzsgyi átkerült smile

http://kepfeltoltes.hu/110507/AC2_www.k … es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110507/AC_www.ke … es.hu_.jpg

A GT motorjának szétszerelése:
Meglepődtem hogy ez a motor (SR20DE 110kW) milyen egyszerű. Nincs elbonyolítva ide-oda csövekkel, egr-el. Már most beleszerettem smile

http://kepfeltoltes.hu/110507/Moci_1_ww … es.hu_.jpg

Sose szedtem még szét ilyen motort, de határozottan jó vele foglalkozni. Szelepfedél le, vezérműtengelyek ki. Sajnos bütyökmagasságot nem tudok mérni, de szemre nagyon jó állapotúnak tűnt minden.

http://kepfeltoltes.hu/110507/Moci_2_ww … es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110507/Moci_6_ww … es.hu_.jpg

Ezután lekerült a hengerfej is, nem volt egyszerű a csavarokat kivenni, és sajnos a leömlő is utamban volt (mert hegesztve van a kipufogóig, még ilyet, hmm...). A Hidraulikus hézagkiegyenlítők közül 1 se nyomható össze, a service manual azt írja úgy jó, mindenesetre állítva és friss olajban pihengetnek smile
A szelepek is jó(nagy)nak tűnnek, majd koksz tisztítás után kiderül h nem e égettek, mindenesetre a GA16 hoz képest duplája a tányér méretük, ha nem több, tényleg nagyok smile

http://kepfeltoltes.hu/110507/Moci_3_ww … es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110507/Moci_7_ww … es.hu_.jpg

És láám, dugók! méghozzá 4 db szép nagy dugattyúfenék. És mind lapos, hmm asszem ilyen csak a GT-ben van? Felső holtponton tényleg nem sok hely marad a beszívott levegőnek.

http://kepfeltoltes.hu/110507/Moci_4_ww … es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110507/Moci_5_ww … es.hu_.jpg

Ezek után már kényelmesen kijött a kábelköteg, aminek minden csatiját a szétszedésnél megcímkéztem, mi hova megy vissza. Így könnyebb lesz a csere a GA-ról SR-re.

http://kepfeltoltes.hu/110507/Moci_8_ww … es.hu_.jpg

Sajnos a motor teljes vezérlés felöli oldalát ellepi az olajsár. valószínű hogy minden tömítést cserélni kell, de üssekavics megleszSmile
Szép napot mindenkinek!

folyt köv...

mvp
Megszállott tag
useravatar
Offline
577 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: P11 GT

azok sima himbák.

NISSAN16V
Veterán tag
useravatar
Offline
3049 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: P11 GT

7végén készitek roluk fotot, ám nemsokára nagy munkába kezdek majd beszámolok rola smile

Amugy mi a külömbség a görgös és sima himba közt?

JDM Primera GT, SR20DE

J@ni
useravatar
Offline
822 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: P11 GT

J@ni írta:

7végén készitek roluk fotot, ám nemsokára nagy munkába kezdek majd beszámolok rola smile

Amugy mi a külömbség a görgös és sima himba közt?

Töröljétek ki a csipát a szemetekből, a fotókon jól látszik, azok görgős himbák. A P11-ben lévő SR20DE (és SR20De) görgős himbás. Ez abból is látszik, hogy magasabb a szelepfedél is a nagyobb helyigény miatt (pl. a P10-ben lévőhöz viszonyítva).

A görgős azért jobb (?), mert kisebb a súrlódás a vezérműtengelynél, ezért jobb a hatásfok és kevésbé kopik a tengely. Cserében nő belül a tehetetlen tömeg és az ilyen himba a kis anyagvastagságok miatt hamarabb letörhet. Olyan nagy előnyt azért nem jelenthetett, mert a QR20DE-ben már nem találsz görgőt (sőt még hidrotőkét sem).

menyus
Parkváros
useravatar
Offline
639 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: P11 GT

Nocsak minden sr20 a P11-ben gorgos volt?  OK, Jani, legyszi mondj nekem bosch szamot az injektorokrol. Az egyszeruseg kedveert minden szamot amit rajta laszt irj meg smile. Koszi!




menyus írta:

J@ni írta:

7végén készitek roluk fotot, ám nemsokára nagy munkába kezdek majd beszámolok rola smile

Amugy mi a külömbség a görgös és sima himba közt?

Töröljétek ki a csipát a szemetekből, a fotókon jól látszik, azok görgős himbák. A P11-ben lévő SR20DE (és SR20De) görgős himbás. Ez abból is látszik, hogy magasabb a szelepfedél is a nagyobb helyigény miatt (pl. a P10-ben lévőhöz viszonyítva).

A görgős azért jobb (?), mert kisebb a súrlódás a vezérműtengelynél, ezért jobb a hatásfok és kevésbé kopik a tengely. Cserében nő belül a tehetetlen tömeg és az ilyen himba a kis anyagvastagságok miatt hamarabb letörhet. Olyan nagy előnyt azért nem jelenthetett, mert a QR20DE-ben már nem találsz görgőt (sőt még hidrotőkét sem).

mvp
Megszállott tag
useravatar
Offline
577 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: P11 GT

Ránézésre az enyém is ilyen

NISSAN16V
Veterán tag
useravatar
Offline
3049 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: P11 GT

Szia J@ni!
Érdekelne, hogy a frissen vásárolt GT-ből a váltóra igényt tartasz e. Ti. az enyémben ma ment szét és most áll az autó váltó nélkül egy szervízben szomorúan. Talán meg tudnánk rá alkudni.

Üdvözlet a keleti végről!

lapa
Új tag
useravatar
Offline
89 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: P11 GT

Leon írta:

J@ni: és volt valami kínja, vagy motor is, meg minden rendben lévősnek tűnik?
Nagyon szépek a JDM lámpák meg az első koptató smile Még hátra kell egy GT lökös és jó is.

ha nemgond áthoztam ide a témát, mégiscsak inkább ebbe a topikba illik, mintsem összeszemeteljük a másikat... berakom ide is a képet h akik nem olvasták a "Primera alkatrészek" topikot azok is képben legyenek miről beszélünk. erről:

http://kepfeltoltes.hu/110804/P11silver … es.hu_.jpg

Nos futóműre egy szavam se lehet! bár nem mentem még vele a saját lábán, csak mikor Totya huzott, de már akkor is éreztem a 200km alatt h ez nagyon stabil. A motorját beröffentettük mielőtt elhoztam, egyből szépen kisimult a hangja, szép volt az alapjárat is, bár hamar leállt a kulcs és az immo hiányában, 2-3x megismételtük. Valami nagy tuneré lehetett a gép Öszterákiában, tele van kábelezve komoly hifi lehetett benne. A belseje makulátlan. igaz Jürgen elcsúfította a műszerfalat h medencekékre fujta a középkonzol és a műszercsoport körüli műanyagokat, de hálistennek megmaradt az előző GTből és már mindet ki is cseréltem szép gyári feketére. Az auto külsején lenne azért 1-2 fényeznivalo elem, mert bár egységében szép, de én a részletekben is elveszek, 1-2 rozsdarózsavirág van az alja felé , pl ajto sarok, géptető belseje elöl.
A koptato tényleg fainul áll rajta, és a JDM lámpák után a másik autom eleje kis csunyácskának tünik, szinvonalban a gyári BMW -Audi angel eyes, DayLine lámpák mellé simán odarakhato smile hát igen a japók is tudnak.

JDM Primera GT, SR20DE

J@ni
useravatar
Offline
822 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: P11 GT

Nah, kiváncsian várom, hogy mivel jössz a hétvégén! big_smile

Leon
useravatar
Offline
806 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: P11 GT

Saját szememmel láttam, amit ez az ember beszél, tényleg zsír az autó és nagyon mutatós az ültetés a 18-as felnivel, a nagy lökhárítóval meg a lámpákkal, kicsit le is sárgultam, amikor megláttam. Egyébként a váltó, ami miatt meglátogattam J@ni cartárst hibátlanul teszi a dolgát, úgyhogy köszi a korrekt, gyors üzletet és örülök, h. megismertelek!

Üdvözlet a keleti végről!

lapa
Új tag
useravatar
Offline
89 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: P11 GT

Nahh mivel volt?
Gondolom nem a szürkével, mivel ugye külföldi, papír meg nincsen hozzá. Így meg macerás lenne, regadót kifizetni és lepapíroztatni drága lenne.
Egyébként tényleg jól néz ki, a gt lökössel és az Infinitii lámpákkal

Leon írta:

Nah, kiváncsian várom, hogy mivel jössz a hétvégén! big_smile

roli
Debrecen, Tóci
Megszállott tag
useravatar
Offline
655 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: P11 GT

Nem Infiniti. Én is le lettem érte b*szva... smile

Üdvözlet a keleti végről!

lapa
Új tag
useravatar
Offline
89 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: P11 GT

lapa írta:

Nem Infiniti. Én is le lettem érte b*szva... smile

Köszi szépen smile bárkinek mutattam nagyon teccett neki, legyen az Hondás, vagy VW-es smile
JDM lámpák vannak benne, belpiacos Japán, végig bele van írva.

Ám talira semmivel, sőt még ki az utra sem mentem vele, immo-kulcs és idő hiányában. Ám 2 hét mulva már szeretném forgalomba helyezni. Valószínüleg E-rendszámot kap ideiglenesen. Mivel a másik autómat gazdasági totálkárra értékelte a biztosító, így abból meglesz a regadóra való is smile

Ja és odaprobáltam a küszöböket meg a hátsó szárnyat, nagyon nagyon dögös lesz színre fujva! http://kepfeltoltes.hu/110821/DSC04171_ … es.hu_.jpg
A kép estefele készült, de azért látni a lényeget.

ui: lapa! Kössz az üzletet, örülök hogy jo a válto smile

Szerkesztette: J@ni
2011-08-21 21:52:55

JDM Primera GT, SR20DE

J@ni
useravatar
Offline
822 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Fóruminfó

Fórum-statisztika:
 
témakör:
233
szavazás:
1
hozzászólás:
32388
mai hozzászólás:
1
Felhasználó infó:
 
felhasználók:
3719
legújabb felhasználó:
zoli65
vonalban levő tagok:
0
vonalban levő vendégek:
111

Vonalban: 
Jelenleg egy tag sincs vonalban

Jelmagyarázat:

 Témakör
 Új
 Lezárt
 Kiemelt
 Aktív
 Új/Aktív
 Új/Lezárt
 Új kiemelt
 Lezárt/Aktív
 Aktív/Kiemelt
 Kiemelt/Lezárt
 Kiemelt/Aktív/Lezárt