Nissan Fan Club - Hungary

  • A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése
Home Fórum Típusspecifikus dolgok Primera Biztonsági öv hátul


Közösségi média: Neked egy kattintás, nekünk elismerés!
Hasznosnak ítéled az oldalt és ajánlanád ismerőseidnek? Tudod mit kell tenned. Wink

Biztonsági öv hátul

Biztonsági öv hátul

Tisztelt Cartársak,

nem tudom, szembesültetek-e már az alábbi, elviekben pitinek rűnő feladattal, a

GYERMEKÜLÉS (pontosabban bébiülés - és most már tudom, hogy "szak"nyelven hordozó ) BEKÖTÉSSEL

Nissoba szerettem volna hátra betenni az ülést. ISOFIX ugye még nincs, de hát övvel is lehet rögzíteni ezeket a csodákat. Legalábbis elvileg. Mert gyakorlatban csak előre (oda is csak teljesen hátratolt üléssel, oszlopon az állító leengedve), hátul ugyanis TÚL RÖVID AZ ÖV!!!

Mikor visszamentem a boltba, hogy egy másik ülést szerezzek, elkeserítettek, hogy ezek mind egyforma módon köthetőek be, így nem fogok olyat találni, ami jó, marad az első ülés, egy fixen beköthető talp (horror összegért) vagy hosszabb öv...


Mivel az első ülés nem olyan biztonságos, inkább hátulra tenném. A talpat kipróbáltam, lötyög benne az ülés, és baromi drága.
Viszont a hosszabb övön elgondolkodtam...

Ki lehet-e cserélni az hátsó biztonsági övet az elsőre??? Mert ugye az első hosszabb (hiszen lent, az oszlop tövében, a burkolat mögött van a "feltekerő", az oszlop teteje felé bújik elő az öv burkolatból, és ismét csak alul van rögzítve; míg hátul a kalaptartó alatt van a "feltekerő", ott bújik át a burkolaton, és az ülés tövénél van rögzítve), de nem tudom, hogy:

- megegyezik-e az első és a hátsó rögzítése
- mennyire húz vissza az első, azaz ha épp nem a gyerekülést (hordozót) akarom rögzíteni, akkor lógni fog-e, ill. felnőtt embert be lehet-e kötni vele

Szóval, mit gondoltok, megoldható?

Köszi,

nada

P10 2.0 SLX - Nisso

nada
Új tag
useravatar
Offline
46 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Biztonsági öv hátul

Ezért ne ronsd el a gyári jól kitalált mechanizmust. Inkább csinálj hátra egy toldót. Bontóból túrsz egy komplett hátsó övet villástúl kötelestül és aljzatostul. Csinálsz belőle egy toldót, papa-mama csatlakozással. Így nem kell hozzányúlni az eredetihez. Ennél egyszerűbb, ha a bontóból csak a hátsó kötelet hozod el, evvel meghosszabbítod az övet, úgy, hogy nagy átlapolással osszevarrod a két darabot. További megoldás túrsz ilyen isofix csatit újabb autóból (habár fogalmam sincs, hogy az milyen és hol kellene lennie) és lerögzíted az ülés alatti lemezen lévő valameny csavarral.

nada írta:

Tisztelt Cartársak,

nem tudom, szembesültetek-e már az alábbi, elviekben pitinek rűnő feladattal, a

GYERMEKÜLÉS (pontosabban bébiülés - és most már tudom, hogy "szak"nyelven hordozó ) BEKÖTÉSSEL

Nissoba szerettem volna hátra betenni az ülést. ISOFIX ugye még nincs, de hát övvel is lehet rögzíteni ezeket a csodákat. Legalábbis elvileg. Mert gyakorlatban csak előre (oda is csak teljesen hátratolt üléssel, oszlopon az állító leengedve), hátul ugyanis TÚL RÖVID AZ ÖV!!!

Mikor visszamentem a boltba, hogy egy másik ülést szerezzek, elkeserítettek, hogy ezek mind egyforma módon köthetőek be, így nem fogok olyat találni, ami jó, marad az első ülés, egy fixen beköthető talp (horror összegért) vagy hosszabb öv...


Mivel az első ülés nem olyan biztonságos, inkább hátulra tenném. A talpat kipróbáltam, lötyög benne az ülés, és baromi drága.
Viszont a hosszabb övön elgondolkodtam...

Ki lehet-e cserélni az hátsó biztonsági övet az elsőre??? Mert ugye az első hosszabb (hiszen lent, az oszlop tövében, a burkolat mögött van a "feltekerő", az oszlop teteje felé bújik elő az öv burkolatból, és ismét csak alul van rögzítve; míg hátul a kalaptartó alatt van a "feltekerő", ott bújik át a burkolaton, és az ülés tövénél van rögzítve), de nem tudom, hogy:

- megegyezik-e az első és a hátsó rögzítése
- mennyire húz vissza az első, azaz ha épp nem a gyerekülést (hordozót) akarom rögzíteni, akkor lógni fog-e, ill. felnőtt embert be lehet-e kötni vele

Szóval, mit gondoltok, megoldható?

Köszi,

menyus
Parkváros
useravatar
Offline
639 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Biztonsági öv hátul

menyus írta:

Ezért ne ronsd el a gyári jól kitalált mechanizmust. Inkább csinálj hátra egy toldót. Bontóból túrsz egy komplett hátsó övet villástúl kötelestül és aljzatostul. Csinálsz belőle egy toldót, papa-mama csatlakozással. Így nem kell hozzányúlni az eredetihez. Ennél egyszerűbb, ha a bontóból csak a hátsó kötelet hozod el, evvel meghosszabbítod az övet, úgy, hogy nagy átlapolással osszevarrod a két darabot. További megoldás túrsz ilyen isofix csatit újabb autóból (habár fogalmam sincs, hogy az milyen és hol kellene lennie) és lerögzíted az ülés alatti lemezen lévő valameny csavarral.

nada írta:

Tisztelt Cartársak,

nem tudom, szembesültetek-e már az alábbi, elviekben pitinek rűnő feladattal, a

GYERMEKÜLÉS (pontosabban bébiülés - és most már tudom, hogy "szak"nyelven hordozó ) BEKÖTÉSSEL

Nissoba szerettem volna hátra betenni az ülést. ISOFIX ugye még nincs, de hát övvel is lehet rögzíteni ezeket a csodákat. Legalábbis elvileg. Mert gyakorlatban csak előre (oda is csak teljesen hátratolt üléssel, oszlopon az állító leengedve), hátul ugyanis TÚL RÖVID AZ ÖV!!!

Mikor visszamentem a boltba, hogy egy másik ülést szerezzek, elkeserítettek, hogy ezek mind egyforma módon köthetőek be, így nem fogok olyat találni, ami jó, marad az első ülés, egy fixen beköthető talp (horror összegért) vagy hosszabb öv...


Mivel az első ülés nem olyan biztonságos, inkább hátulra tenném. A talpat kipróbáltam, lötyög benne az ülés, és baromi drága.
Viszont a hosszabb övön elgondolkodtam...

Ki lehet-e cserélni az hátsó biztonsági övet az elsőre??? Mert ugye az első hosszabb (hiszen lent, az oszlop tövében, a burkolat mögött van a "feltekerő", az oszlop teteje felé bújik elő az öv burkolatból, és ismét csak alul van rögzítve; míg hátul a kalaptartó alatt van a "feltekerő", ott bújik át a burkolaton, és az ülés tövénél van rögzítve), de nem tudom, hogy:

- megegyezik-e az első és a hátsó rögzítése
- mennyire húz vissza az első, azaz ha épp nem a gyerekülést (hordozót) akarom rögzíteni, akkor lógni fog-e, ill. felnőtt embert be lehet-e kötni vele

Szóval, mit gondoltok, megoldható?

Köszi,

A varrásban tudok segíteni!!!! Lehet van övem is ha ez a megoldás érdekel.Hívj.

Sr20det

ervin27
Megszállott tag
useravatar
Offline
568 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Biztonsági öv hátul

ervin27 írta:

menyus írta:

Ezért ne ronsd el a gyári jól kitalált mechanizmust. Inkább csinálj hátra egy toldót. Bontóból túrsz egy komplett hátsó övet villástúl kötelestül és aljzatostul. Csinálsz belőle egy toldót, papa-mama csatlakozással. Így nem kell hozzányúlni az eredetihez. Ennél egyszerűbb, ha a bontóból csak a hátsó kötelet hozod el, evvel meghosszabbítod az övet, úgy, hogy nagy átlapolással osszevarrod a két darabot. További megoldás túrsz ilyen isofix csatit újabb autóból (habár fogalmam sincs, hogy az milyen és hol kellene lennie) és lerögzíted az ülés alatti lemezen lévő valameny csavarral.

nada írta:

Tisztelt Cartársak,

nem tudom, szembesültetek-e már az alábbi, elviekben pitinek rűnő feladattal, a

GYERMEKÜLÉS (pontosabban bébiülés - és most már tudom, hogy "szak"nyelven hordozó ) BEKÖTÉSSEL

Nissoba szerettem volna hátra betenni az ülést. ISOFIX ugye még nincs, de hát övvel is lehet rögzíteni ezeket a csodákat. Legalábbis elvileg. Mert gyakorlatban csak előre (oda is csak teljesen hátratolt üléssel, oszlopon az állító leengedve), hátul ugyanis TÚL RÖVID AZ ÖV!!!

Mikor visszamentem a boltba, hogy egy másik ülést szerezzek, elkeserítettek, hogy ezek mind egyforma módon köthetőek be, így nem fogok olyat találni, ami jó, marad az első ülés, egy fixen beköthető talp (horror összegért) vagy hosszabb öv...


Mivel az első ülés nem olyan biztonságos, inkább hátulra tenném. A talpat kipróbáltam, lötyög benne az ülés, és baromi drága.
Viszont a hosszabb övön elgondolkodtam...

Ki lehet-e cserélni az hátsó biztonsági övet az elsőre??? Mert ugye az első hosszabb (hiszen lent, az oszlop tövében, a burkolat mögött van a "feltekerő", az oszlop teteje felé bújik elő az öv burkolatból, és ismét csak alul van rögzítve; míg hátul a kalaptartó alatt van a "feltekerő", ott bújik át a burkolaton, és az ülés tövénél van rögzítve), de nem tudom, hogy:

- megegyezik-e az első és a hátsó rögzítése
- mennyire húz vissza az első, azaz ha épp nem a gyerekülést (hordozót) akarom rögzíteni, akkor lógni fog-e, ill. felnőtt embert be lehet-e kötni vele

Szóval, mit gondoltok, megoldható?

Köszi,

A varrásban tudok segíteni!!!! Lehet van övem is ha ez a megoldás érdekel.Hívj.

Szia Menyus,

Igazából pont azért gondolkodtam a cserén, hogy a gyári mechanizmsut tudjam használni.
A papa-mama toldáson is gondolkoztam, de az azért nem jó, mert ha a rövid (az ülésnél lévő) részt toldom, akkor nem szorítja le a gyerekülést. A hosszú rész toldását úgy tudom elképzelni, hogy kicsavarozom az alját, és összecsavarozom egy mama röviddel, amibe beledugok egy papa rövidet, és ezt rögzítem oda, ahova eredetileg a hosszú rész volt rögzítve... Itt azonban már rengeteg a toldás így azért ez már igen messze van a gyári megoldástól... Meg aztán ezek a toldások pont a babaülés rögzítési pontjába esnének...
Marad tehát a "rendes" meghosszabbítás. A varrással való toldás eszembe sem jutott, hogy őszinte legyek. Talán elég annyit hosszabbítani, hogy a varrás ne csússzon vissza a kalaptartón lévő "átbújó nyílásba" (nehogy ott megszoruljon). Igazából azon lepődtem meg igazán miért tartod a varrást jobb megoldást a cserénél, hiszen ott tényleg változtatás nélkül kerülne be az eredeti mechanizmus. Pláne, ha megegyezik az első és a hátsó rögzítése (ahogy remélem...).

Szóval, én azért megpróbálnám azt a cserét, valahogy az tűnik a leginkább gyári-közelinek...


Ervin,

ha beleakad a kezedbe néhány öv, meg tudnád nézni, hogy a rögzítése megegyezik-e?
Köszi smilesmilesmile

nada

P10 2.0 SLX - Nisso

nada
Új tag
useravatar
Offline
46 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Biztonsági öv hátul

nada írta:

ervin27 írta:

menyus írta:

Ezért ne ronsd el a gyári jól kitalált mechanizmust. Inkább csinálj hátra egy toldót. Bontóból túrsz egy komplett hátsó övet villástúl kötelestül és aljzatostul. Csinálsz belőle egy toldót, papa-mama csatlakozással. Így nem kell hozzányúlni az eredetihez. Ennél egyszerűbb, ha a bontóból csak a hátsó kötelet hozod el, evvel meghosszabbítod az övet, úgy, hogy nagy átlapolással osszevarrod a két darabot. További megoldás túrsz ilyen isofix csatit újabb autóból (habár fogalmam sincs, hogy az milyen és hol kellene lennie) és lerögzíted az ülés alatti lemezen lévő valameny csavarral.

A varrásban tudok segíteni!!!! Lehet van övem is ha ez a megoldás érdekel.Hívj.

Szia Menyus,

Igazából pont azért gondolkodtam a cserén, hogy a gyári mechanizmsut tudjam használni.
A papa-mama toldáson is gondolkoztam, de az azért nem jó, mert ha a rövid (az ülésnél lévő) részt toldom, akkor nem szorítja le a gyerekülést. A hosszú rész toldását úgy tudom elképzelni, hogy kicsavarozom az alját, és összecsavarozom egy mama röviddel, amibe beledugok egy papa rövidet, és ezt rögzítem oda, ahova eredetileg a hosszú rész volt rögzítve... Itt azonban már rengeteg a toldás így azért ez már igen messze van a gyári megoldástól... Meg aztán ezek a toldások pont a babaülés rögzítési pontjába esnének...
Marad tehát a "rendes" meghosszabbítás. A varrással való toldás eszembe sem jutott, hogy őszinte legyek. Talán elég annyit hosszabbítani, hogy a varrás ne csússzon vissza a kalaptartón lévő "átbújó nyílásba" (nehogy ott megszoruljon). Igazából azon lepődtem meg igazán miért tartod a varrást jobb megoldást a cserénél, hiszen ott tényleg változtatás nélkül kerülne be az eredeti mechanizmus. Pláne, ha megegyezik az első és a hátsó rögzítése (ahogy remélem...).

Szóval, én azért megpróbálnám azt a cserét, valahogy az tűnik a leginkább gyári-közelinek...


Ervin,

ha beleakad a kezedbe néhány öv, meg tudnád nézni, hogy a rögzítése megegyezik-e?
Köszi smilesmilesmile

Ja, és az ISOFIX sem megoldás, mert azok ilyen kis kampók (ld: http://en.wikipedia.org/wiki/Isofix), amik elég fixen vannak a kasztniba építve, ráadásul ahhoz megint csak egy k. drága adapter kellene... sad

nada

P10 2.0 SLX - Nisso

nada
Új tag
useravatar
Offline
46 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Biztonsági öv hátul

Ha kell a toldáshoz öv meg csatt akkor keress meg adok.

NISSAN16V
Veterán tag
useravatar
Offline
3055 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Biztonsági öv hátul

Sziasztok,

Mindenkinek köszi a válaszokat, segítséget.

Kicsit szédszetdtem a járművet, megnéztem a rögzítéseket, kialakítást.
Az első öv hátulra helyezése nem megoldható sad Elóször is azért, mert teljsen más a rögzítés. Ezt még talán meg lehetne oldani, de ami fontosabb, hogy az első öv függőlegesen, míg a hátsó vízszintesen van rögzítve. Ez azért fontos, mert az öv megakadását (amikor nem engedi, hogy előreessél) egy nagyon érdekes kis bigyó idézi elő, ami addig engedi szabadon az övet, míg összevissza tud billegni, rezegni, és ha megfeszül vagy megszorul, akkor befeszíti az övet. Na, ennek a bigyónak függőlegesen kell állnia, hogy működjön, és ha a függölegesen szerelet első övet vízszintesen helyezném el a kis bigyó is vízszintesen lenne az eredeti függőleges helyett, így állandóan szorulna, ezért örökké feszítené az övet, amit ki sem lehetne húzni...
Néztem azt is, hogy a hátső öv szerkezetére feltekerni az első övet, de egyrészt elég macerás a szerkezet szét és összeszerelése, másrészt az első öv túl hosszú lenne a hátsó szerkezetre, valamivel rövidebbre kellene vágni, így tehát mindenképpen varrni kellene.
Akkot viszont már tényleg nem érdemes szétbuherálni a jól kitalált mechanikát, érdemesebb megtoldani az övet (kb. 1/2 méterrel hosszabb övet még vissza tud húzni a szerkezet, az el is fér benne).
Még egy dolgon gondolkozom, a fix varrásos hosszabbítás helyett egy kivehető toldáson.
Találtam otthon a hátsó ülésenre való rövid öveket, az enyémbe való kék színben. Lehet, hogy egy ilyen is elég lenne. Arra gondoltam, kivágom a csatot úgy, hogy az öv ne sérüljön, ekkor az öv végén marad egy visszahurkolás, a másik vége meg ugye csavaros rögzítésű. Kiveszem alulról az eredeti övet, annak helyére ezt a kis darabot rögzítem, és az eredeti övet énnek a kis darabnak (az immár üres) visszahurkolt részéhez rögzítem (mondjuk egy csavarosan fixen zárható karabinerrel, ezek elvileg igen nagy terhelést kibírnak.).

Mivel a hátsó övet igen macerás kiszerelni a kalaptartó alól, nem szívesen szedném szét még egyszer. Ráadásul nem tudom, vizsgán mit szólnak utólag varrott övhöz (ha észreveszik), ezt a toldást viszont 5 perc alatt ki lehet szedni...

nada

P10 2.0 SLX - Nisso

nada
Új tag
useravatar
Offline
46 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Biztonsági öv hátul

Szia!

Ugyanezzel a gonddal küzdök most 1 napja, az N15-ös Almerámban smile
Holnap hozom haza a lányt a kórházból, és tegnap a hordozót én se tudtam bekötni, mert hiányzik egy kisebb darab. Én is valami toldót gondoltam. Csak még nem néztem körül, hogy van-e bolti.

Akkor neked most mi lett a megoldás ?

Saját gyártmányú toldó ?

üdv:
deco

Almera N15 ('98) ...:: fotók: http://delif.hu/almera/index.html

deco
Törzsgárda tag
useravatar
Offline
394 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Biztonsági öv hátul

deco írta:

Szia!

Ugyanezzel a gonddal küzdök most 1 napja, az N15-ös Almerámban smile
Holnap hozom haza a lányt a kórházból, és tegnap a hordozót én se tudtam bekötni, mert hiányzik egy kisebb darab. Én is valami toldót gondoltam. Csak még nem néztem körül, hogy van-e bolti.

Akkor neked most mi lett a megoldás ?

Saját gyártmányú toldó ?

üdv:
deco

Hello,

bocsi, rég nem jártam itt...
Nem tudom, sikerült-e már megoldanod, én "saját gyártmányű" toldót tettem be.


A hátső ülésekhez való rövid övet használtam ehhez fel. A csatról leszedtem a múanyag burkolatot, és levágtam a csatot tartó fémet az övről. Így maradt egy rövid övdarab (egyik végén a kasztnihoz való rögzítésre szolgáló vasdarab, a másik végén a visszahurkolt öv).
Az ülés alatt kioldottam a hosszabbítandó övet, ide rögzítettem ezt a kis darabot, majd (egy obiban vásárolt) csavaros karabinerrel toldottam össze a két övet (a visszahurkolt részt és a kasztnihoz való röhzítésre szolgáló övdarabot).
Pont elég hosszú lett. Nem a legszebb megoldás, de nem is egy barkácslátvány. És ez így biztos tartani fog

nada

P10 2.0 SLX - Nisso

nada
Új tag
useravatar
Offline
46 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Biztonsági öv hátul

Sziasztok!

1,5 éve van meg egy 99-es P11-es Primera-m és a kérdésem nekem az lenne, hogy volt-e valakinek olyan tapasztlata, hogy a hátsó övek menet közben semmi fékezésre szépen befognak? Vicces volt, mert most utaztam először hátul a 1,5 év alatt próbából, mert már mondták, hogy valami gubanc van hátul. És igaz. Néha meg sem lehet moccani. Sőt, ha kikapcsolom és akarom húzni kiljebb, akkor sem engedi, sőt ahogy engedem vissza minden állásban befogja, ahogy vissza akarom húzni és bekapcsolni. Ilynkor teljesen vissza kell engedni és utána lehet cska kihúzni újból. Ezt valamikor csinálja álló helyzetben is, sima úton. Amúgy tényleg elég rövidek a hátsó üléseknél a madzagok.
Valakinek van ötlete, vagy volt ilyen tapasztalata?

Köszönettel.

kovzol14
Új tag
useravatar
Offline
14 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Biztonsági öv hátul

kovzol14 írta:

Sziasztok!

1,5 éve van meg egy 99-es P11-es Primera-m és a kérdésem nekem az lenne, hogy volt-e valakinek olyan tapasztlata, hogy a hátsó övek menet közben semmi fékezésre szépen befognak? Vicces volt, mert most utaztam először hátul a 1,5 év alatt próbából, mert már mondták, hogy valami gubanc van hátul. És igaz. Néha meg sem lehet moccani. Sőt, ha kikapcsolom és akarom húzni kiljebb, akkor sem engedi, sőt ahogy engedem vissza minden állásban befogja, ahogy vissza akarom húzni és bekapcsolni. Ilynkor teljesen vissza kell engedni és utána lehet cska kihúzni újból. Ezt valamikor csinálja álló helyzetben is, sima úton. Amúgy tényleg elég rövidek a hátsó üléseknél a madzagok.
Valakinek van ötlete, vagy volt ilyen tapasztalata?

Köszönettel.

szia!
a gyerekülés miatt hátul racsnis rögzítős az öv.
van rajta kis cetli olvasd el smile
Üdv: S

Almera n16 2002 qg15 +E85

sanyka
useravatar
Offline
494 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Biztonsági öv hátul

sanyka írta:


szia!
a gyerekülés miatt hátul racsnis rögzítős az öv.
van rajta kis cetli olvasd el smile
Üdv: S

Hehe smile...ez jó, majd megnézem. Magyarul akkor ez a normális működés. Az előző autóm egy Maruti volt, ott ha jók az emlékeim hátul öv sem volt smile...

Köszi az infót!

kovzol14
Új tag
useravatar
Offline
14 hozzászólás
Felhasználói infó a hozzászólásokban
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Re: Biztonsági öv hátul

sanyka írta:


szia!
a gyerekülés miatt hátul racsnis rögzítős az öv.
van rajta kis cetli olvasd el smile
Üdv: S

Ezt a racsnis megoldást ki lehet "kapcsolni"? Így utazni nem igazán lehet ott.

Sipi-
Új tag
useravatar
Offline
43 hozzászólás
Az adminisztrátor letiltotta a nyilvános hozzászólás beküldést.

Fóruminfó

Fórum-statisztika:
 
témakör:
233
szavazás:
1
hozzászólás:
32411
eheti hozzászólások:
1
Felhasználó infó:
 
felhasználók:
3719
legújabb felhasználó:
zoli65
vonalban levő tagok:
0
vonalban levő vendégek:
52

Vonalban: 
Jelenleg egy tag sincs vonalban

Jelmagyarázat:

 Témakör
 Új
 Lezárt
 Kiemelt
 Aktív
 Új/Aktív
 Új/Lezárt
 Új kiemelt
 Lezárt/Aktív
 Aktív/Kiemelt
 Kiemelt/Lezárt
 Kiemelt/Aktív/Lezárt

Móka Smile

- Miért nem gyűjt a darázs vasat?
- ???
- Mert azt a MÉH teszi.

Friss hirdetések

Friss fórum hozzászólások

 Primera P12 (1097)
Beküldő: NISSAN16V 
2018.09.18 07:07:52
 Általános Almera topic (7142)
Beküldő: Jaca 
2018.09.12 20:07:48
 Primera alkatrészek (1812)
Beküldő: NISSAN16V 
2018.08.30 16:23:27
 Micra-problémák (366)
Beküldő: Latsza 
2018.08.15 10:31:03
 Audio (211)
Beküldő: NissunSV 
2018.08.14 08:02:38